2018-02-01, 21:16
Medlem
Jobberbjudanden i långa banor, jo tjena. Ers Hemskhet drömmer om ett eget program där hon kan mala på om hur fantastisk hon är, hon drömmer om att få skriva en kokbok, drömmer om en pod att babbla loss i, inget av detta kommer att bli verklighet. Istället bygger den narcissistiska Tunnan sina luftslott där hon påstår sig tacka nej till önskedrömmarna. Realiteten är att så fort Anna Book får ett påhugg så hugger hon direkt. Varför tackar inte den stooora stjärnan nej till skitjobb som Harrys karaoke osv som hon gör?
Citera
2018-02-01, 21:28
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Varför skulle hon inte kunna ha fast Internet om hon får stöd från soc?
Alltså NO WAY att de lever på försörjningsstöd. Jag jobbar inom socialtjänsten och hennes msn jobbar ju och tjänar garanterat över existensminimum och hennes vinst från BL skulle göra det omöjligt att få bidrag.
Men...ett Internetabonnemang ingår för övrigt i vad som räknas som lägsta nivå för barnfamiljer pga skolarbeten och sådant.

Aha då förstår jag varför jag bara fick ha ett kontantkort, jag är ju ensamstående.
Nåväl hon vill jobba ideellt säger hon, ja det är väl bara att engagera sig i en förening eller hos en frivilligorganisation men problemet är då att hon inte får några inkomster vilket de behöver.
Citera
2018-02-01, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mababy123
Idag under liven där det för övrigt spelades mycket hög musik så babblade Anna om alla jobberbjudanden hon fått. Hon sa att hon blivit erbjuden att leda hela 2 program alldeles själv men hon tackade nej till det. Hon har också blivit erbjuden att skriva kokbok men till det tackade hon också nej. Hon tackade nej till dessa jobb då folk endast vill utnyttja henne. Istället vill hon jobba ideellt och då får man inga pengar sa hon.
För övrigt växer vecken i halsen på henne. Redigt rund och go runt kinderna.
Our Anna is on her way back.

Leda två program, menade hon tv-program då? HAHAHA...Ingen kanal av värdighet skulle anställa henne till att leda program. TROR hon på fullaste allvar att nån går på den myten. Hon har ingen som helst erfarenhet av att göra det, och hon skulle möjligtvis kunna hela ETT (1) halvt avsnitt av en hel säsong tills hon får sparken ut genom dörren under reklampausen pga att alla tittare bytte kanal..

Tunnan skulle inte ens kunna leda biggest loser.

Btw kolla min avatar..haha<3
Citera
2018-02-01, 22:34
Medlem
I kvällens flera timmar långa live (Hur hinner människan med både det och alla sina jobb plus alla powerwalks??) pratade hon en del om deras flytt. Eller deras icke-flytt. Att det är Roberto som sköter allt runt det då det är hans lägenhet OCH INTE HANS PAPPAS SOM EN DEL HAR HITTAT PÅ och hon är sååå glad över att hon slipper bry sig om att skriva på papper och sånt, sa hon och fnitteade som om hon var påtänd.
Nån är intresserad av deras fantastiska lägenhet men de, förlåt Roberto, vill ju inte sälja. Eller jo, kanske. Fast de är ju gifta och har inget äktenskapsförord och allt hans är ju hennes och tvärtom. Men det ÄR Robertos lägenhet. De har även tittat på nåt boende men då visste inte den ägaren om den ville sälja. Och de tänker absolut inte LÅNA pengar, nej nej.
Citera
2018-02-01, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Leda två program, menade hon tv-program då? HAHAHA...Ingen kanal av värdighet skulle anställa henne till att leda program. TROR hon på fullaste allvar att nån går på den myten. Hon har ingen som helst erfarenhet av att göra det, och hon skulle möjligtvis kunna hela ETT (1) halvt avsnitt av en hel säsong tills hon får sparken ut genom dörren under reklampausen pga att alla tittare bytte kanal..

Tunnan skulle inte ens kunna leda biggest loser.

Btw kolla min avatar..haha<3

Håller helt med dig! Hon sade att hon fått erbjudande om att leda 2 program, men påstår inte att det handlar om tv-program. Det kan lika gärna handla om någon obskyr pod som ändå ingen kommer åt att lyssna på allternativt att leda 2 program på tvättmaskinen typ ylletvätt 30 ° och kulörttvätt 40° 😟. Själv tror jag att det handlar om "Tankar för dagen" i SR P1, tio minuter på morgonen, tror hon är klippt och skuren för det. Hon som jag så mycket klokt att delge mänskligheten 😆om hon själv får säga det. ... nä inte har hon tackat nej till att leda två program, hon som tackar ja till att vara frågesportsvärdinna en vanlig kväll på Harrys. Nej ytterligare en av tunnans lögner.
Citera
2018-02-01, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Håller helt med dig! Hon sade att hon fått erbjudande om att leda 2 program, men påstår inte att det handlar om tv-program. Det kan lika gärna handla om någon obskyr pod som ändå ingen kommer åt att lyssna på allternativt att leda 2 program på tvättmaskinen typ ylletvätt 30 ° och kulörttvätt 40° 😟. Själv tror jag att det handlar om "Tankar för dagen" i SR P1, tio minuter på morgonen, tror hon är klippt och skuren för det. Hon som jag så mycket klokt att delge mänskligheten 😆om hon själv får säga det. ... nä inte har hon tackat nej till att leda två program, hon som tackar ja till att vara frågesportsvärdinna en vanlig kväll på Harrys.
Nej ytterligare en av tunnans lögner.

Hon som HAR så mycket att delge... skulle det stå..
Citera
2018-02-01, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johanna...
I kvällens flera timmar långa live (Hur hinner människan med både det och alla sina jobb plus alla powerwalks??) pratade hon en del om deras flytt. Eller deras icke-flytt. Att det är Roberto som sköter allt runt det då det är hans lägenhet OCH INTE HANS PAPPAS SOM EN DEL HAR HITTAT PÅ och hon är sååå glad över att hon slipper bry sig om att skriva på papper och sånt, sa hon och fnitteade som om hon var påtänd.
Nån är intresserad av deras fantastiska lägenhet men de, förlåt Roberto, vill ju inte sälja. Eller jo, kanske. Fast de är ju gifta och har inget äktenskapsförord och allt hans är ju hennes och tvärtom. Men det ÄR Robertos lägenhet. De har även tittat på nåt boende men då visste inte den ägaren om den ville sälja. Och de tänker absolut inte LÅNA pengar, nej nej.

Underbart Johanna, tack för att du delger de tokigheter/dynga hon sprider. LÅNA nej, det är väl en omöjlighet i deras situation. Visst är det väl någon här inne som för längesedan kollade upp ägarförhållandena till bostaden de för närvarande förpesstar om jag inte minns fel? Vincent Tolledano äger merparten visst var det väl så?
Citera
2018-02-01, 23:14
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Hittade dessa inlägg från 2011.
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
enligt lantmäteriet och bostadsrättfäreningen så tillhör den lägenheten
Vicente Toledano, då antar jag att det är makens pappa,det förklarar en hel del,
annars skulle hon väl hamna i Rinkeby där hon egentligen borde bo,
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Hon sitter med i styrelsen, som suppleant, för en annan bostadsrättsförening i Enskede. http://www.ratsit.se/7164602786
Länken är död men hon har alltså någon koppling dit sedan gammalt.
Citera
2018-02-01, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Håller helt med dig! Hon sade att hon fått erbjudande om att leda 2 program, men påstår inte att det handlar om tv-program. Det kan lika gärna handla om någon obskyr pod som ändå ingen kommer åt att lyssna på allternativt att leda 2 program på tvättmaskinen typ ylletvätt 30 ° och kulörttvätt 40° 😟. Själv tror jag att det handlar om "Tankar för dagen" i SR P1, tio minuter på morgonen, tror hon är klippt och skuren för det. Hon som jag så mycket klokt att delge mänskligheten 😆om hon själv får säga det. ... nä inte har hon tackat nej till att leda två program, hon som tackar ja till att vara frågesportsvärdinna en vanlig kväll på Harrys. Nej ytterligare en av tunnans lögner.

Eller kanske hon ska leda ett rymd-program inom NASA. Eller hon kanske har fått förfrågan om att ta över Mythbusters på Discovery channel.

HELVETE vad jag älskar min avatar
Citera
2018-02-01, 23:23
Medlem
Nån frågade om man kunde se henne uppträda nånstans men då svarade hon att -Nä hon gör mest privata grejor, företagsgig och så..... jo precis som om hon skulle göra ett enda gig utan att basunera ut det på Instagram.... var det inte i somras hon flög upp till Luleå och sjöng ABC på nåt födelsedagskalas?! Den kvällen blev rätt många inlägg på Instagram.....

Undrar hur mycket hon skulle ta för ett företagsgigg?

Hon verkar även bitter på sin tandläkare. I flera månader har AB väntar på att Brottbytanten ska fortsätta med hennes tänder då det är massor kvar att göra på dem. Som vi anat! Tänderna skulle egentligen bara vara hälften så stora men damerna hann bli ovänner innan det var dags att börja slipa ner. Fick inte tandis betalt måntro? I bajs och tonfisk?
Citera
2018-02-01, 23:33
Medlem
Citat:
Nån frågade om man kunde se henne uppträda nånstans men då svarade hon att -Nä hon gör mest privata grejor, företagsgig och så..... jo precis som om hon skulle göra ett enda gig utan att basunera ut det på Instagram.... var det inte i somras hon flög upp till Luleå och sjöng ABC på nåt födelsedagskalas?! Den kvällen blev rätt många inlägg på Instagram.....

Hon verkar även bitter på sin tandläkare. I flera månader har AB väntar på att Brottbytanten ska fortsätta med hennes tänder då det är massor kvar att göra på dem. Som vi anat! Tänderna skulle egentligen bara vara hälften så stora men damerna hann bli ovänner innan det var dags att börja slipa ner. Fick inte tandis betalt måntro? I bajs och tonfisk?

Kan inte TunnaN dra till en annan tandläkare..typ på östermalm..och be dom slipa ner..nä juste fettot är ju fattigare än dagens genomsnittspensionär
Citera
2018-02-01, 23:56
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

Hon verkar även bitter på sin tandläkare.

Tror hon har sagt 30000 och det fick henne att känna sig som en hora , så därför började hon med loppis istället ..

Har hon sagt att de är förstora nu ? Hon var ju sååå nöjd & de var preciis som hon ville ha dem ..tändernas roll royce
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in