2019-02-04, 13:49
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Teori från 2018-02-17 av Lindalover
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Verkar lite långsökt, annars brukar ju Anna skryta om att hon ligger i sänghalmen och sexar till det i timmar, i hennes ögon är Roberto en prydnad på sängen,hon skryter om hur snygg och sexig han är hela tiden= halmpynt.
(Såg svaret ovanför detta inlägg,nu efter jag skrivit detta.)

Eller så kör man med ett annat mer logiskt namn på Roberto.
Lilla Fridolf ? Muppen ? Vaktis ? Mähäet? Toffelhjälten
Tycker Toffelhjälten passar Roberto ypperligt hjälte på jobbet som vaktis, toffel hemma...
Citera
2019-02-04, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Teori från 2018-02-17 av Lindalover
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Nej, nej, det verkar som vi var hundrade inlägg i denna tråden ska diskuteras vad som menas med öknamnet "Halmpyntet" på Roberto. Det betyder helt enkelt att han är ett menlöst mähä som inte vågar säga ifrån till sin galning till fru eller styra upp sina misslyckade, kriminella barn. Han bara driver runt och jamsar med.
"Lazy F" helt enkelt för att hon är lat och aldrig lyckas behålla ett jobb - aldrig flyttar hemmifrån eller skaffar sig ett seriöst förhållande.
"Tunnan" - för kroppsformen helt enkelt.
Citera
2019-02-05, 02:24
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Verkar lite långsökt, annars brukar ju Anna skryta om att hon ligger i sänghalmen och sexar till det i timmar, i hennes ögon är Roberto en prydnad på sängen,hon skryter om hur snygg och sexig han är hela tiden= halmpynt.
(Såg svaret ovanför detta inlägg,nu efter jag skrivit detta.)

Eller så kör man med ett annat mer logiskt namn på Roberto.
Lilla Fridolf ? Muppen ? Vaktis ? Mähäet? Toffelhjälten
Tycker Toffelhjälten passar Roberto ypperligt hjälte på jobbet som vaktis, toffel hemma...

Bookstödet tycker jag är kul! Felicia är Pocketbooken och Vanessa Pixibooken. Vad Snoppviftarungen skulle ha för bokepitet vete Gudarna. Han lär ju aldrig ha öppnat någon precis.
Citera
2019-02-05, 07:23
Medlem
Nu är det torftigt på tråden, visst Tunnan gör inga galenskaper som hon sänder och visar!
Jag kollade dock upp denna duo Ylva och Linda kan inte påstå att jag skulle skryta som hon gör, hon har betalat dem för att få sjunga in en sång de är inte någon Anders Bagge som hittar stjärnor och spelar in dem. Dessa tjejer spelar in en låta lägger ut den på You Tube och/eller Spotify ingen större lanseringsfest. Kolla så får ni se vilka låtar de har spelat in de är sångare från Makedonien, Ukraina osv...
Citera
2019-02-05, 07:31
Medlem
ett litet foto på instagram som jag fick se nu, hon var tvungen att skriva #nybild

https://postimg.cc/WqprFLWm
Citera
2019-02-05, 07:54
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ett litet foto på instagram som jag fick se nu, hon var tvungen att skriva #nybild

https://postimg.cc/WqprFLWm

Vänta bara...Anna sitter i startgroparna för att gå igenom ALLT nytt hon kommer
att köpa in till rabatterat pris,då blir det närbilder på gafflar från Öob, trosor från Lidl
och en sammetsittpuff från Rusta i varje inlägg...
resten av bilderna kommer att bestå av någon kopp med te plus ett tänt ljus.
+de obligatoriska närbilderna på en oootroligt retuscherad Anna, med en dotter som
Felicia behöver Anna aldrig gå till någon som fixar henne, det gör ju Felicia så bra.
Indragna kinder, större läppar, rakare näsa, annan ansiktsform, mindre haka ..
You namn it hennes dotter är en plastikkirurg i IT-världen och borde kunna hjälpa
sin mamma att hitta formen ..in virtual reality.
Citera
2019-02-05, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Bookstödet tycker jag är kul! Felicia är Pocketbooken och Vanessa Pixibooken. Vad Snoppviftarungen skulle ha för bokepitet vete Gudarna. Han lär ju aldrig ha öppnat någon precis.
Den lille gangstern kan få epitetet Lagbooken
Citera
2019-02-05, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsipilamu
Den lille gangstern kan få epitetet Lagbooken

Blir för krångligt att hålla reda på alla seriefigurerna med alla nya förslag.
Tunnan, Halmpyntet, Lazy F och Snoppviftarungen känner vi ju alla till vid det här laget. Behåll!
Problemet är väl att yngsta dottern ännu inte fått något lämpligt namn för hon har ju inte utmärkt sig på något sätt än. Hon har liksom hamnat mellan Booksidorna och knappt syns.
Lilla Bookmärket, kanske?
Citera
2019-02-05, 10:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Tunnan, Halmpyntet, Lazy F och Snoppviftarungen känner vi ju alla till vid det här laget. Behåll!
Problemet är väl att yngsta dottern ännu inte fått något lämpligt namn för hon har ju inte utmärkt sig på något sätt än. Hon har liksom hamnat mellan Booksidorna och knappt syns.

Snoppviftarungen har mig helt gått förbi, lite för bökigt namn.pass.
Namnförslag har ju kommit upp förr, den som lever få se, om något bättre
kommer upp.
Citera
2019-02-05, 10:28
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Snoppviftarungen har mig helt gått förbi, lite för bökigt namn.pass.
Namnförslag har ju kommit upp förr, den som lever få se, om något bättre
kommer upp.
Jag tycker inte att "snoppviftarungen" är bra eftersom hans våldtäkt bestod i att han tvingade 13-åringen att utöva oralsex på honom. Hade han bara vädrat den lilla saken (19 cm, haha! 10-12 slak!), så hade det väl varit adekvat, men jag tycker att det epitetet förringar hans gärning. Ser inte någon välanpassning i sikte för den unge mannen, herrgård eller inte. "Våldtäckarungen", har han också kallats, det stämmer väl i så fall bättre.
Citera
2019-02-05, 10:39
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Jag tycker inte att "snoppviftarungen" är bra eftersom hans våldtäkt bestod i att han tvingade 13-åringen att utöva oralsex på honom. Hade han bara vädrat den lilla saken (19 cm, haha! 10-12 slak!), så hade det väl varit adekvat, men jag tycker att det epitetet förringar hans gärning. Ser inte någon välanpassning i sikte för den unge mannen, herrgård eller inte. "Våldtäckarungen", har han också kallats, det stämmer väl i så fall bättre.
Jag tycker guldpojken är bra .
Citera
2019-02-05, 10:45
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Hon är fortfarande ett barn och har dessutom oturen att växa upp i denna dysfunktionella familj. Hoppas hon klarar sig och kan bryta sig loss och få ett normalt bra liv. Förtjänar inget öknamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in