2018-01-30, 05:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuktigeDick
Jaha? Vad är Nynäsvägen för ett tillhåll då?
Ingen aning, hennes nya lägenhet kanske?
Citera
2018-01-30, 05:42
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Jag mailade Solna Tingsrätt igår för att kolla om Bookskan är dömd för någonting då det har skvallrats om snatteri på Coop. Inga domar (åtminstone inte i den Tingsrätten) riktade mot henne, men däremot har hon agerat vårdnadshavare i åtta fall från och med 2015. Kan vi anta att det är Antonio som har varit ute på dumheter? Bifogar träfflistan vid önskemål.

Har Tunnan medgett snatteri vid varje tillfälle hon ertappats så blir det strafföreläggande istället. Därav ingen dom i någon Tingsrätt. Så nog finns hon i belastningsregistret. Tyvärr omfattas detta register av sekretess. Hon har väl även åkt fast på ICA, vad jag kan minnas.
Senast redigerad av Lindalover 2018-01-30 kl. 05:44.
Citera
2018-01-30, 05:53
Nynäsvägen i Haninge? O käre gud...Det är inte ofta jag är i Stockholmstrakten men när jag är det är det just i Haninge...sällan så långt söderut iofs men risken är ju att Ica maxi i närområdet får besök...brrr...Verkar vara en bostad på ca 100 kvm. Det är vad jag, man och två mindre barn (varav ett varannan helg bara) delar på. Vi har visserligen gott om plats men små rum..Blir svårt att få till Books stora middagar med 35 gäster.
Citera
2018-01-30, 06:10
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukihuvudet2017
Nu får ni klura lite vad hon menar med detta inlägg....

https://minfil.org/Vf4837d2bc/20180129_232316.jpg

Jag tror Tunnan försöker driva med oss. Hon sa i sin senaste live att hon ibland medvetet lämnar ”fake news” för att lura ”Bloggbevakning och hennes entourage” (jag antar att flashback är entouraget). Vidare sa hon att detta med att sälja sina trosor var ”fake news” för att luras Detta var efter att Expressen hade skrivit om trosförsäljningen.
Citera
2018-01-30, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Jag tror Tunnan försöker driva med oss. Hon sa i sin senaste live att hon ibland medvetet lämnar ”fake news” för att lura ”Bloggbevakning och hennes entourage” (jag antar att flashback är entouraget). Vidare sa hon att detta med att sälja sina trosor var ”fake news” för att luras Detta var efter att Expressen hade skrivit om trosförsäljningen.

Hon måste ha sjukt lite att göra om hon sitter och drar i sina gamla trosor en hel dag och den säger att det var "fake news" Hon snäste ju tom av Antonio. Visar igen vilka bra prioriteringar hon gör.

Ang snatteri så har hon åkt fast för snatteri flera gånger på NK. Det var nog 15år sedan men hon var inte populär på det varuhuset under en tid.
Citera
2018-01-30, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Hon måste ha sjukt lite att göra om hon sitter och drar i sina gamla trosor en hel dag och den säger att det var "fake news" Hon snäste ju tom av Antonio. Visar igen vilka bra prioriteringar hon gör.

Ang snatteri så har hon åkt fast för snatteri flera gånger på NK. Det var nog 15år sedan men hon var inte populär på det varuhuset under en tid.

Det blir sällan dom i tingsrätten om stöldvärdet är under 1000kr.
Citera
2018-01-30, 06:49
Medlem
Om de nu ev flyttar till Nynäshamn, så undrar jag ska den stackars toffel till make fortfarande cykla till och från hans båda jobb som han gör nu, då Tunna måste ha bilen om dagarna då hon är så very importen och ska på div möten om alla hemliga fantastiska jobb erbjudande hon får men tackar nej till då hon skulle inte sjunka så lågt i värdighet!
Nynäshamn är inte stort det skulle inte ta länge för än denna familj är känd även där för div saker
Citera
2018-01-30, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Om de nu ev flyttar till Nynäshamn, så undrar jag ska den stackars toffel till make fortfarande cykla till och från hans båda jobb som han gör nu, då Tunna måste ha bilen om dagarna då hon är så very importen och ska på div möten om alla hemliga fantastiska jobb erbjudande hon får men tackar nej till då hon skulle inte sjunka så lågt i värdighet!
Nynäshamn är inte stort det skulle inte ta länge för än denna familj är känd även där för div saker

Inte Nynäshamn, nynäsvägen. Hon bodde där förut, det ligger i Enskede.
Citera
2018-01-30, 07:50
Medlem
På två dagar har hon 2000 nya följare. Solklart att hon köper följare. Med en stängd insta skulle hon aldrig kunna få så många.
Citera
2018-01-30, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Inte Nynäshamn, nynäsvägen. Hon bodde där förut, det ligger i Enskede.

ahh... fel av mig
Citera
2018-01-30, 08:10
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Det vore väl toppen för hennes nya hurtfriska jag om hon bytte bilen mot cykeln istället?
Då får hon ju träning från och till alla sina viktiga möten och behöver inte fundera så mycket mer på saken.
Win-win !
Citera
2018-01-30, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Det vore väl toppen för hennes nya hurtfriska jag om hon bytte bilen mot cykeln istället?
Då får hon ju träning från och till alla sina viktiga möten och behöver inte fundera så mycket mer på saken.
Win-win !
Inte skulle Ers Höghet nedlåta sig till något sådant, finns en förklaring varför hennes make är smal och Tunnan är Tunnan, tror inte heller att Ers Höghet skulle nedlåta sig och åka kommunlat/tunnelbana
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in