2018-01-31, 00:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattnatt
Som jag tidigare skrivit: under "tros-liven", då en följare undrade varför dennes man (alltså följarens man) inte blev insläppt på Annas IG svarade ju Anna att hon hade över 30 000 följarförfrågningar.

Under liven där hon satt och väntade när Vanessa dansade, sa hon att hon hade 50 - 60 000 följarförfrågningar, men att hon faktiskt inte vill ha fler följare.

Tycker det är tragiskt.

50-60000 följarförfrågningar?! :svimma:

Kan man tjäna pengar på IG precis som på Youtube och Twitch?
Citera
2018-01-31, 01:20
Medlem
nickomyras avatar
Är det inte lika med IG som med en blogg .. ju fler följare man har desto fler företag kan man få prylar ifrån för att man gengäld skriver om dem .
Och ju fler följare / läsare från desto dyrare märken .

Men i Tunnans fall förstår jag inte riktigt vitsen med att köpa följare , eftersom hon inte gör reklam för så mkt alls mer än Bobbys , brottbys tänder osv .

Om man ska kunna tjäna på sin IG så kan man inte hålla på och blocka och elda upp sig så för alla som antar fel .

Så det där gör hon nog bara för sig själv .

Nu följer jag inte så mkt kändisar ..men finns det någon mer svensk som internationell som sänder så mkt lives ?
Citera
2018-01-31, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
MEN GUD. BETYDER DET ATT JAG ÄR UNIK OCH SPECIELL SOM FÅR FÖLJA ERS HEMSKHET?! Wow! VILKEN GREJ!

Snälla kan du inte printa hennes följare, jag lovar att gå igenom alla jag får namn på, sen gör jag en lista på dessa profiler jag finner är fake. Så vi kan sätta Fetto-Tunnan på plats för en sista gång vad gäller hennes instagram XD
Citera
2018-01-31, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Snälla kan du inte printa hennes följare, jag lovar att gå igenom alla jag får namn på, sen gör jag en lista på dessa profiler jag finner är fake. Så vi kan sätta Fetto-Tunnan på plats för en sista gång vad gäller hennes instagram XD
Vill du ha Annas 66,3 tusen följare nu eller sen?
Citera
2018-01-31, 04:57
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Att lägenhetsförsäljningen skulle ha med sonens skadestånd att göra ter sig mycket långsökt.

Första fallet som gick till HR så är föräldrarna solidariskt ansvariga för ca 9 000 kr om jag inte minns fel, en liknande summa bör det vara för den andra domen också (vet inte om den vunnit laga kraft ännu eller om den är överklagad till HR den med). Låter osannolikt att de inte skulle kunna skrapa ihop 20 000 kr.

Resten av skadestånden får den käre sonen själv punga ut med då han fyllt 18. Trevlig födelsedagspresent när han blir myndig.

Han har själv sagt i en lajv att hela skadeståndet på 100 000 från hovrättsdomen är betalt av föräldrarna. Det var då han skröt om att högsta domstolen skulle se till att han gick tillbaka pengarna samt utöver det få minst 100 000 i skadestånd.
Citera
2018-01-31, 05:01
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunhilde
Antingen så är finskan ekonomiskt riktigt illa ute eller så är hon korkad och snål. Man SÄLJER helt enkelt inte jättetrosor privat, är de garanterat oanvända (dvs prislapparna sitter fortfarande på) så skänker man väl för tusan dessa till valfri välgörenhetsorganisation typ Stadsmissionen? Sälja? Hell NO liksom.

Finns väl iofs kanske inte tretton på dussinet av pundare som är i behov av ett par damtrosor modell XXXXXL, men storväxta transor i ekonomiska trångmål finns det säkert en och annan

Kollade upp det där och oanvända trosor köps ofta på tradera.
Citera
2018-01-31, 06:51
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Han har själv sagt i en lajv att hela skadeståndet på 100 000 från hovrättsdomen är betalt av föräldrarna. Det var då han skröt om att högsta domstolen skulle se till att han gick tillbaka pengarna samt utöver det få minst 100 000 i skadestånd.
Och honom litar du på? Med hans gener?

Allvarligt talat så är det möjligt att de gjort så - i bästa curlinganda - men de var inte skyldiga att göra det enligt domskälen.
Citera
2018-01-31, 08:21
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Barnbidragen och Robertos lön har ju nyss kommit så då spenderar Anna pengarna på att köpa följare. Andra köper mat, kläder, betalar hyran och räkningarna. Anna köper följare.

Kan det vara butikslokalen hon ska hyra och öppna eget? Hon och My kanske?
Något barnbidrag lär det inte trilla in men möjligen studiebidrag men de går väl direkt till den som studerar. Vet inte om någon studerar dock.
Citera
2018-01-31, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Något barnbidrag lär det inte trilla in men möjligen studiebidrag men de går väl direkt till den som studerar. Vet inte om någon studerar dock.

Anna måste få barnbidrag för dotter V. V måste få barnbidrag, hon går ju på högstadiet.
Citera
2018-01-31, 09:26
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Hur gammal är V? Har fått för mig att hon blir 16 i maj och går i nian men kan ha fel.
Citera
2018-01-31, 09:30
Medlem
Tunnan har lagt upp ett citat där andemeningen är att inte ge upp, själv skriver hon att hon har vittnen på att hon försöker. hasttagen är #kämparpå#embracinglif#godknowitshard#butsoworthit #keepfighting#biggestloservip#winner#mylife"mysani ty#myhealth
Så är det så som det ser ut att vikten ökar och hon har tappat kontrollen på maten, det är inga bilder längre på henne i helkropp som hon lägger upp däremot fanns hon med på Marie Herreys party som vänner lagt upp dock så man såg hela figuren.
Behöver man vittnen, till vad?
Citera
2018-01-31, 09:33
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Anna måste få barnbidrag för dotter V. V måste få barnbidrag, hon går ju på högstadiet.
Sorry, hade för mig att hon var äldre än illbattingen. Då kommer det in i alla fall ett bidrag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in