2018-01-15, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Är hon under 16? Isf syns hon inte i registren

Exakt, hon är inte 16 än.
Citera
2018-01-15, 17:29
Medlem
Flyttstädning på gång?
Citera
2018-01-15, 17:53
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsgolden
Flyttstädning på gång?
Nja förberedelse kanske. De har inte köpt något nytt boende ännu.
Citera
2018-01-15, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsgolden
Flyttstädning på gång?

Verkar så av Annas IG idag; röjning i skåp och garderober. Milt sagt hög tid för det om det skall vara visning till helgen.
Citera
2018-01-15, 18:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Verkar så av Annas IG idag; röjning i skåp och garderober. Milt sagt hög tid för det om det skall vara visning till helgen.

Skamligt, bostaden har ju varit till salu i flera månader och inte förrän nu börjar man städa lite pliktskyldigt.

Vad händer om någon vill köpa lägenheten? Hur snabbt kan de flytta ut?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-01-15 kl. 18:15.
Citera
2018-01-15, 18:35
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Skamligt, bostaden har ju varit till salu i flera månader och inte förrän nu börjar man städa lite pliktskyldigt.

Enligt mäklaren är det inte frågan om något snabbt byte då de inte har skaffat någon ny bostad. Skulle gissa att det handlar om 3-4 månader innan överlåtelse
Citera
2018-01-15, 18:40
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Just den saken kan nog bli det stora bekymret om en affär kommer till stånd. De har ju inte ordnat någon annan bostad ännu, och som jag kan se det så lär de väl inte ha helt lätt för stolleTANDosarna att få en ny bostad p g a betalningsanmärkningar. Även om nu den Tunna-hatande svärfadern går i borgen för dessa så är det ju inte lika smidigt som om de skulle klara av situationen själva.

Sen så kan jag ju bara tänka mig vilken cirkus själva flytten kommer bli. Kommer garanterat bli en seg historia. Kan mycket väl se Tunnan stå där helt rabiat och oförstående när överenskommet tillträdesdatum passerat och nästa familj står utanför med lastbil och ska flytta in. Aldrig i hela helvete att jag skulle köpa en endaste sak av Tunnan.
Citera
2018-01-15, 18:43
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Enligt mäklaren är det inte frågan om något snabbt byte då de inte har skaffat någon ny bostad. Skulle gissa att det handlar om 3-4 månader innan överlåtelse
Det där måste man ju kunna skriva in i vid köp. För det kan ju inte dra ut i det oändliga. Jag tänker att när det är fråga om Tunnan så måste man skriva ett datum, och kan inte köparen få tillträde då så får Tunnan stå för hotell och förvaring av inflyttande familjs saker till det är klart.
Citera
2018-01-15, 20:03
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Det lär vara superkaos i Solna och Tokan gör allt för att hålla fasaden uppe. Snart utan hem.
Hon kommer förmodligen snart ha loppis, " skänka, sälja, spara & slänga " eller blir det instaloppis🙄
Citera
2018-01-15, 20:16
Medlem
Svärfar har förmodligen varslat om försäljning i flera månader men Tookan har förhalat det hela. Nu när det blev uppmärksamhet i media såg han sin chans att få svinstian såld. Kaos har utbrutit i snart fd Casa Toledano-Book och allt gammalt bråte måste bort... vilken kommun ska få ta över socialfallen?
Citera
2018-01-15, 20:18
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Jag misstänker starkt att mäklaren är en "personlig bekant" till Familjen dysfunktionell och har fått kanelbullar i arvode för att inte visa några bilder, utan låtsas som att skitkvarten är så exklusiv att det krävs privata visningar anmälda i förväg. Det är ju en pisskvart. Inte ens värd hälften av vad mäklaren lallar om...

Precis min tanke också! Dessutom så har jag fått för mig att Annas syskonbarn heter just Victor och Melissa. Vågar inte svära på det dock.
Citera
2018-01-15, 20:44
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Precis min tanke också! Dessutom så har jag fått för mig att Annas syskonbarn heter just Victor och Melissa. Vågar inte svära på det dock.
Det är nog inte hennes systerson som är mäklaren om du menar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in