Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-11-20, 13:10
Medlem
Nytt forum: Djurrättsaktivism?

Jag tänkte starta en tråd om djurrättsaktivism men vill inte placera det i aktivismforat för då känns det som att jag genast blir ihopbuntad med stenkastarvänstern.
Mitt förslag är ett forum som enbart inriktar sig på djurrättsaktivism och inte massa annat trams runt i kring.
Tänkte även starta en tråd om ett visst event och att folk kan diskutera kring det, men det är ju politiskt ofärgat så jag vill inte lägga det där det kan bli ihopbuntat med stenkastarvänstern heller.
Kollade igenom många forumsdelar och biologi känns lite mer teoretiskt forum.

Bra eller Anus?
Citera
2010-11-20, 13:13
Medlem
SweTechs avatar
Leta fram ca 30 trådar som handlar om sådant du menar skulle finnas i subforumet så kommer det tas upp för diskussion i outlaw.
Citera
2010-11-20, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Leta fram ca 30 trådar som handlar om sådant du menar skulle finnas i subforumet så kommer det tas upp för diskussion i outlaw.
Deal!
Citera
2010-11-20, 13:30
Medlem

Tror det är 30 trådar iaf.
Citera
2010-11-20, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EkoTerrorist

minst
Citera
2010-11-20, 13:35
Medlem
Dakniels avatar
Citat:

Jag fick det där till 20? Missar jag något?
Citera
2010-11-20, 13:36
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:

Synd bara att dom flesta är sedan länge döda och inte på något sett aktuella, för att inte tala om trådar med 3 inlägg som inte leder någonvart.
Citera
2010-11-20, 13:44
Medlem
soulreapers avatar
Ämnet är för tunt för att få ett eget forum..Aktivism/politik beroende på vad det är man vill starta för tråd är de underforum jag skulle rekommendera...
Citera
2010-11-20, 13:54
Medlem
Glad...s avatar
Jag begriper inte varför den skulle ha ett eget forum? Platsar ju utmärkt under aktivism osv...

Känns som ett ganska poänglöst förslag.
Citera
2010-11-20, 13:58
Medlem
lendrygghs avatar
Aktivism duger enligt mig gott och väl för ändamålet.

Hur menar du med "buntas ihop med stenkastarvänstern"?
Citera
2010-11-20, 14:08
Medlem
Ett djurrättsaktivismfora hade kanske varit en bra idé på 90-talet men tyvärr såg varken internet eller flashback likadant ut då

Nu tror jag inte det skulle vara så lönsamt eller vad man ska säga. Tyvärr. Klargör från början när du startar trådar att du verkligen inte tillhör "stenkastarvänstern" och ignorera folk som ändå klumpar ihop dig med dem. Tyvärr får man ofta stå ut med felaktiga jobbiga associationer när man är djurrättsaktivist...
Citera
2010-11-20, 14:42
Medlem
FrasseFloyds avatar
Politiskt ofärgat eller ej, så är ställningstagande för djur ett politiskt ställningstagande. Något politiskt forum, antingen PI eller Aktivism, verkar därför helt rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in