2008-07-06, 17:14
Medlem
Poddes avatar
Tur att man själv slapp ut i fredags, skönt att skiten är över

Fråga om ni undrar över något kan svara på det mesta eftersom jag just blev klar med min 362 dagars tjänstgöring.
Citera
2008-07-07, 00:45
Medlem
Dr Snoozes avatar
Sista natten i egen säng på 2 veckor för de som rycker in på måndagen
Citera
2008-07-07, 20:42
Medlem
Poddes avatar
Kommer nog vara lugnt här nu i två veckor men hoppas alla som ryckte in skriver lite sen
Citera
2008-07-08, 01:07
Medlem
TomEMTs avatar
Nu går de där med sina taburetter till olika tråkiga lektioner ;D hä hä hää
Citera
2008-07-08, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomEMT
Nu går de där med sina taburetter till olika tråkiga lektioner ;D hä hä hää

Just nu ligger de och sover. Med om ett par timmar väcks dem och tänker "Fy fan, det var inte såhär jag tänkte mig att det skulle vara :S". Sådant är militärlivet, det är aldrig som man föreställde sig det. Jag tror att desto mer man försökt läsa in sig på allting i förväg, desto större blir kulturchocken.
Citera
2008-07-08, 03:36
Medlem
Undrar om dom lyckas sova nåt, Jag minns att första natten var det ganska många som vände och vred på sig, förutom en som snarkade gott, han tog civare när han förstod att han inte skulle få röka på morgonen eller senare under dagen och kanske inte på hela veckan heller jag tror hela stugan gladde sig, för det ljud han frambringade när han sov hade man kunnat tortera fångarna på Guantanamo med
Citera
2008-07-08, 03:56
Medlem
Fun_Universitys avatar
Om ca 1 timme är det väckning, hoppas de sovit gott. Tyckte inte att första väckningen var något speciellt, och inte hade jag några problem med att sova. Kanske berodde på att jag var bakfull som jultomten på påsken, hoppas att någon av Flashbackarna följde samma mönster
Citera
2008-07-09, 01:37
Medlem
TomEMTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fennicum
Just nu ligger de och sover. Med om ett par timmar väcks dem och tänker "Fy fan, det var inte såhär jag tänkte mig att det skulle vara :S". Sådant är militärlivet, det är aldrig som man föreställde sig det. Jag tror att desto mer man försökt läsa in sig på allting i förväg, desto större blir kulturchocken.

ja jag menade ju inte just den tidpunkten men runt dessa dagar. Första natten var ett helvete, blev inte många timmars sömn, på morgonen spelade någon militärmusiker som var på besök en fanfar, det gav ju lite fiillis! Sen -STUGA ÖRÖ 2 MINUTER, -STUGA ÖRÖ GÖR ER KLARA osv osv hehe
Citera
2008-07-09, 23:19
Medlem
Ja, den där fittans morgontvagningen. Fan vilket jävla påhitt,,,,
Citera
2008-07-15, 12:08
Medlem
Ni som ligger inne nu och får permis någon gång får gärna slänga upp bilder om ni vill
Citera
2008-07-17, 10:57
Medlem
KSEs avatar
Är det inte denna helg som killarna får sin första permis ?
Kanske någon som loggar in och ger oss en lägesrapport
Citera
2008-07-19, 12:55
Medlem
Nu på KJK har vi ingen morgontvagning. Och sängen har jag inte fått riktigt ordentligt sprängd ännu heller, vilket är ett bra tecken Sen pinkan hatar jag och de jävligt korta minuterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in