2015-04-01, 14:24
Bannlyst
Ja, folk jagar imovane mer än nåt annat inom bens, z-analoger!

Jag har haft FM1or utan att folk köpt el knappt visat intresse men de ringer, mailar, frågar ja alla vill ha imovane till varje pris och ingen jävel kan fixa det, helt fucking ofattbart!!!!!
Citera
2015-04-01, 15:10
Medlem
Bertil85s avatar
Jag ser ett seriöst engagemang att föra upp imovane priset.

Inom ett halvår så tror jag att du får 2st 7,5mg för en hundring.

Citera
2015-04-01, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85

ha ha, fan för dej jag skulle ju klara denna dagen utan att bli lurad ha ha, ha

MVH Wastebasket
Citera
2015-04-01, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
men mig svider det inte ,för stilnoct e kung ,älskar dem.....o lätta att få tag i nu så goda tider .......men allt kommer o går

Ja stilnoct/zolpidem är skitenkelt att få tag på men inte imovane,Zopiclone ,,,,,,,,alltså helt ofattbart, vill de som becknar inte få enormt me stadiga kunder o tjäna stora pengar liksom..
Citera
2015-04-02, 02:01
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85

Luras och luras? NEJ, det gör du inte!

Min morsa betalar 1500:- för 30st 7,5mg Imovane från en läkare under bordet så..det blir...50kr/st

Normalt sett så kostar ett 30-pack 7,5mg 68kr på Apoteket.
Senast redigerad av Saturnuspojken 2015-04-02 kl. 02:04.
Citera
2015-04-02, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken

Min morsa betalar 1500:- för 30st 7,5mg Imovane från en läkare under bordet så..det blir...50kr/st

Samma här typ, i bästa fall 1-2 uttag Imo + 2-4 uttag Xanor 1500kr! Tjääna.
Citera
2015-04-02, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken

50 kr och 50 öre för mig (zopiklon pilum). 50 kr för imovane. Vad är det för ocker-apotek du går till?
Citera
2015-04-02, 10:47
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
men mig svider det inte ,för stilnoct e kung ,älskar dem.....o lätta att få tag i nu så goda tider .......men allt kommer o går
Föredrar också stillisar men var fan hittar men shoppar som skickar det inrikes? Hittar allt från Ikto till tram mm men fan inte stillisar.
Citera
2015-04-02, 13:38
Medlem
zebrabodys avatar
Stillisar ligger varmt om hjärtat sen länge. Har recept. Men efter upptäckt av effekten större dos+hålla sig vaken kunde ge såå Fast då blir det ju till att dryga ut och köpa själv på sidan.
Länge sen jag provade imovane. Tyckte det tog sån tid att verka. Plus inget direkt kul av dem mer än att man vingla omkring om man gick upp. Men då tog jag heller aldrig några hästmängder utan var mer i kunna sova syftet.

Så till frågan. Ni som föredrar imovane (bortser lite från de som tar i enbart syftet att sova och inget annat. Övrigt folk: Vad är det som lockar med imo? Effekter så att säga? (Om ni har jämförelse med stillisarna t.o.m kanske)
Citera
2015-04-02, 14:19
Medlem
NurseJackies avatar
Tagit 3 st 5mg imovane och druckit lite vin, vad händer nu?
Citera
2015-04-02, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
Stillisar ligger varmt om hjärtat sen länge. Har recept. Men efter upptäckt av effekten större dos+hålla sig vaken kunde ge såå Fast då blir det ju till att dryga ut och köpa själv på sidan.
Länge sen jag provade imovane. Tyckte det tog sån tid att verka. Plus inget direkt kul av dem mer än att man vingla omkring om man gick upp. Men då tog jag heller aldrig några hästmängder utan var mer i kunna sova syftet.

Så till frågan. Ni som föredrar imovane (bortser lite från de som tar i enbart syftet att sova och inget annat. Övrigt folk: Vad är det som lockar med imo? Effekter så att säga? (Om ni har jämförelse med stillisarna t.o.m kanske)

Imo ger ett initialt rus i form av avslappning, glad, lite som när alkohol slår till men mer kontrollerat, muskelavslappnade och (lätt) euforisk känsla en stund! Tar du på dagen så kan du fortfarande vara normal. Effekten träder in efter typ 20-30 minuter men sitter tyvärr inte speciellt länge! Vill man rusa på dom så krävs påfyllning! Man blir mysig. Jag har aldrig fått hallisar av dem och varit uppe i höga doser.

Fördelen med imo är alltså vs stillisar ( i min mening ) att man kan uppföra sig på imo men ändå ha en bra effekt.
Citera
2015-04-02, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseJackie
Tagit 3 st 5mg imovane och druckit lite vin, vad händer nu?

Två 7,5mg och druckit lite vin, ja helt beroende på tolerans! Du kan inte köra bil lagligt iaf Skippa vinet Skämt och sido, det är ingen värstingtripp men väl så skön avslappning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in