2015-11-03, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Man mår rätt okej på 80-90mg av stilnoct. måste jag säga. Tycker dom passar helt okej när man ska ut osv.

EDIT:Fel

MVh
Haha 80-90 mg när man ska ut? Det kan inte sluta bra...
Citera
2015-11-05, 17:43
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV

När min tolerans är som värst Annars räcker 20-40mg fint!
Citera
2015-11-05, 21:59
Medlem
populopiduss avatar
Citat:

Du gör som du vill men jag avråder starkt att hålla på så. Har en bekant som är van brukare där det plötsligt utan förklarlig anledning slog slint en gång och han misshandlade flera personer och mindes ingenting efter (ledde till häkte, åtal osv). En kille som aldrig slåss annars kan tilläggas, världens fredligaste.

Stilnoct är en fin substans men INTE i kombination med utgång.
Citera
2015-11-05, 22:06
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Du gör som du vill men jag avråder starkt att hålla på så. Har en bekant som är van brukare där det plötsligt utan förklarlig anledning slog slint en gång och han misshandlade flera personer och mindes ingenting efter (ledde till häkte, åtal osv). En kille som aldrig slåss annars kan tilläggas, världens fredligaste.

Tack för upplysningen. Ska verkligen tänka på detta !
Vore segt om något sådant skulle inträffa.
Citera
2015-11-05, 22:25
Medlem
Citat:

Värt att notera att denna misshandel kan igenom receptpåvisan och yrkan att man var påverkad vid tillfället resultera i förmildrande dom. Bigfatcone skrev någonstans på forumet att Z-analoger är som att jaga djävulens svans, vad som sker när man får fatt i den är individuellt...
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Knep en kvarting whiskey med en näve Zolpidem en gång för länge sedan, slutade på sjukan. Innan dess minns jag ganska tydligt hur jag satt på en fest och sydde igen hål i mina byxor, fast det fanns inga hål i byxorna...
Senast redigerad av lolicon 2015-11-05 kl. 22:27.
Citera
2015-11-06, 01:13
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
Värt att notera att denna misshandel kan igenom receptpåvisan och yrkan att man var påverkad vid tillfället resultera i förmildrande dom. Bigfatcone skrev någonstans på forumet att Z-analoger är som att jaga djävulens svans, vad som sker när man får fatt i den är individuellt...
Knep en kvarting whiskey med en näve Zolpidem en gång för länge sedan, slutade på sjukan. Innan dess minns jag ganska tydligt hur jag satt på en fest och sydde igen hål i mina byxor, fast det fanns inga hål i byxorna...

Ja det stämmer. Dock hade han det inte på recept men mirakulöst blev han aldrig dömd av olika omständigheter som bristande bevis och vad det var. Men han ångest den där morgonen efter, den minns jag än idag så tydlig och så hemsk. Avgrundsångesten. Jag har haft några såna på enbart sprit då jag fått vad jag misstänker är alkoholpsykos och betett mig som ett as, och där snackar vi avgrundsångest dagen efter. Men detta... Nej, inte värt att rycka djävulen i svansen (fö z-analoger + alkohol). För mig räcker det med att titta på fanskapet i dörrglipan (endast z-analoger)
Citera
2015-11-06, 12:20
Medlem
Citat:
Ja det stämmer. Dock hade han det inte på recept men mirakulöst blev han aldrig dömd av olika omständigheter som bristande bevis och vad det var. Men han ångest den där morgonen efter, den minns jag än idag så tydlig och så hemsk. Avgrundsångesten. Jag har haft några såna på enbart sprit då jag fått vad jag misstänker är alkoholpsykos och betett mig som ett as, och där snackar vi avgrundsångest dagen efter. Men detta... Nej, inte värt att rycka djävulen i svansen (fö z-analoger + alkohol). För mig räcker det med att titta på fanskapet i dörrglipan (endast z-analoger)
Religiösa människor kommer alltid att ha ett jobbigare jordeliv än ateister eller folk som tror på Tellus som helande kraft, som jag ser är din ångest grundad i en fundamentalistisk tro samt en oförmåga att hantera narkotiska preparat omkring dig. Dessutom så skrev jag att Z är "som att jaga djävulens svans" att rycka honom i svansen vore som om att gestaltade en fysisk person, vilket är hittepå...
Citera
2015-11-06, 15:20
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
Religiösa människor kommer alltid att ha ett jobbigare jordeliv än ateister eller folk som tror på Tellus som helande kraft, som jag ser är din ångest grundad i en fundamentalistisk tro samt en oförmåga att hantera narkotiska preparat omkring dig. Dessutom så skrev jag att Z är "som att jaga djävulens svans" att rycka honom i svansen vore som om att gestaltade en fysisk person, vilket är hittepå...

Vill poängtera att det jag berättade handlade om en bekant och inte mig själv. Jag har inte gjort något förödande på narkotiska preparat som jag för övrigt äter kontrollerat enligt läkares ordination. Sedan finns det naturligtvis en hel del folk som inte kan kontrollera det... Jag var dålig på det innan när jag mådde som sämst men insåg ganska snart att det var en ond cirkel och tar nu alltså endast som jag ska.

För övrigt fattar jag inte vad du menar med att jag skulle vara religiös?
Senast redigerad av populopidus 2015-11-06 kl. 15:22.
Citera
2015-11-06, 19:13
Medlem
Citat:
Hoppas du vet vad du gör. Tycker det låter som obehagligt svårberäkneliga mängder du använder, särskilt i offentliga situationer. Men det verkar ju som att det slutade bra denna gången. Du kanske vet dina gränser och inte behöver mina uppmaningar
Citera
2015-11-06, 19:24
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Hoppas du vet vad du gör. Tycker det låter som obehagligt svårberäkneliga mängder du använder, särskilt i offentliga situationer. Men det verkar ju som att det slutade bra denna gången. Du kanske vet dina gränser och inte behöver mina uppmaningar

Ja det är stora mängder.. Har tagit detta i liknande doser förut och har inte hänt något någon gång så det är ju tur. Yes, vet mina gränser oftast
Tack för att du bryr dig!
Citera
2015-11-07, 17:56
Medlem
Eastmancolors avatar
Har tagit Zopiklon vid behov under fem år och det funkar utmärkt med en halv tablett 7,5 mg. Tycker inte man ska exprimentera med medicin som hallucinogena droger. Verkar ohälsosamt.
Citera
2015-11-07, 18:25
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
Har tagit Zopiklon vid behov under fem år och det funkar utmärkt med en halv tablett 7,5 mg. Tycker inte man ska exprimentera med medicin som hallucinogena droger. Verkar ohälsosamt.

Bättre att ta LSD och liknande i det syftet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in