Flashback bygger pepparkakshus!
2014-12-22, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Har spytt på så lite som 20 mg. På högre doser var det mer regel än undantag att lägga en spya.

Då är jag inte ensam om det i.a.f
Citera
2014-12-22, 23:22
Medlem
cirkuspappers avatar
VORE HUR NICE SOM HELST MED SNABBT SVAAARR

okej, tog 4 st zopiklon pilum kl 21.05
fick lite effekt efter ca en halvtimme-fyrtiominuter men sen försvann det?

Tog nu 4 st likadan, två timmar sedan jag tog dem första.

Varför försvann effekten så snabbt? Skulle jag tagit alla 8 direkt? EELLLER kommer peaken på effekten nu snart efter jag tagit totalt 8 st?
Citera
2014-12-22, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cirkuspapper
VORE HUR NICE SOM HELST MED SNABBT SVAAARR

okej, tog 4 st zopiklon pilum kl 21.05
fick lite effekt efter ca en halvtimme-fyrtiominuter men sen försvann det?

Tog nu 4 st likadan, två timmar sedan jag tog dem första.

Varför försvann effekten så snabbt? Skulle jag tagit alla 8 direkt? EELLLER kommer peaken på effekten nu snart efter jag tagit totalt 8 st?

Hehhe dem försvinner rätt snabbt ur kroppen... Minns inte just Zoplikon men Zolpidem är rätt lika och ruset försvinner för mig efter typ 1 timme o 30 min, och får effekt efter 20 min, men inte alltid det funkar :P väldigt kort halveringstid har dem också, därför du ska ta dem till insomning, för att sedan försvinner dem efter kanske 1 timme? Individuellt som sagt
Citera
2014-12-22, 23:44
Medlem
cirkuspappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worldofsolution
Hehhe dem försvinner rätt snabbt ur kroppen... Minns inte just Zoplikon men Zolpidem är rätt lika och ruset försvinner för mig efter typ 1 timme o 30 min, och får effekt efter 20 min, men inte alltid det funkar :P väldigt kort halveringstid har dem också, därför du ska ta dem till insomning, för att sedan försvinner dem efter kanske 1 timme? Individuellt som sagt
''

Men imovane, håller de längre då eller?
Citera
2014-12-23, 02:17
Bannlyst
Citat:
''

Njaaa vad jag minns när jag hade dem så var det ungefär samma tid på rus tid och samma tid när dem går ut kroppen inom typ 1-3 timmar) Dock är halveringstiden opå 8 h
Citera
2014-12-23, 04:13
Bannlyst
Citat:
''

Effekten sitter i 4-5 timmar oavsett för mig, perfekt sömn.
Citera
2014-12-23, 04:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Jag behövde visserligen två, men Zolpidem bet ganska hårt på mig trots tolerans. Sov ganska gött. Känns bättre än Zopiclon, men jag har ju bara testat en gång hittills, men det verkar vara något för mig.
Låter bra. Tog du 20 mg?
Citera
2014-12-23, 04:22
Bannlyst
Tog 2 stilnoct kl23,30 vaknad kl2

Tog 2,5 till nu kl 4... Hoppas på att få sova nu. Mycket att göra imorrn på lille lillejulafton.

Slösurfar bara på flashback med tvn på låg volym
Citera
2014-12-23, 04:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antifeminizten
Tog 2 stilnoct kl23,30 vaknad kl2

Tog 2,5 till nu kl 4... Hoppas på att få sova nu. Mycket att göra imorrn på lille lillejulafton.

Slösurfar bara på flashback med tvn på låg volym
Gå och lägg dig då! Och blunda. Annars missar du insomningseffekten.
Citera
2014-12-23, 09:18
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Låter bra. Tog du 20 mg?

Ja, fast inte på en gång. Jag började med en, blev totalt handlingsförlamad vilket är positivt i det här fallet, dock somnade jag inte, så efter ungefär 2 timmar till tog jag en till och då somnade jag.

Nu har det gått några dagar och tyvärr måste jag nog säga att Imovane är bättre i längden. Stilnoct får mig att somna bra, MEN jag vaknar efter 2 timmar och kan inte somna om, endast om jag tar en till... På Imovane håller jag mig sovande längre men har svårare att somna rent allmänt.

Vi får väl se vad läkaren föreslår härnäst.
Citera
2014-12-23, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Ja, fast inte på en gång. Jag började med en, blev totalt handlingsförlamad vilket är positivt i det här fallet, dock somnade jag inte, så efter ungefär 2 timmar till tog jag en till och då somnade jag.

Nu har det gått några dagar och tyvärr måste jag nog säga att Imovane är bättre i längden. Stilnoct får mig att somna bra, MEN jag vaknar efter 2 timmar och kan inte somna om, endast om jag tar en till... På Imovane håller jag mig sovande längre men har svårare att somna rent allmänt.

Vi får väl se vad läkaren föreslår härnäst.
Det är samma här för mig när jag hade Stilnoct, jag vaknade när effekten gick ur, dvs. efter ett par timmar. Tycker också Stilnoct är svåra att använda medicinskt då jag ofta automatiskt missade insomningseffekten (tog de direkt vid sängående men fungerade dåligt ändå).

Jag rekommenderar dig fortfarande att varva mellan Imovane och något annat läkemedel. Testa att ta Imovane 3-4 dagar i veckan kanske. Jag tar de inte varje dag och jag har haft dom i ett år.
Citera
2014-12-25, 00:40
Medlem
VassleProteins avatar
Hej allesammans. Jag tog 5 mg imo för kanske en halvtimme sen för jag tänkte sova tidigt idag, vart magsjuk några dagar så fuckat upp dygnsrytmen. Idag har det vart fläckfritt men nyss har jag börja kräkas igen. Går kanske 10 min mellan jag kräks, men det jag undrar är, vågar jag gå o försöka få lite sömn nu? Inte tagit imo alls sen i lördags förra veckan så skiten slår rätt hårt nu.

Orkar verkligen inte kvävas av mig egna spya för jag är så deckad på imo, är ensam hemma också

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in