2025-06-27, 17:04
Medlem
Någon som testat zopiklon av märket sleepirest? Tror de är några indiska tabletter. Brukar styrkorna vara de dom utlovar?
Citera
2025-06-27, 17:05
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diaz3pam
Asså Zopiklon måste vara en av de bästa (lr värsta?) läkemedlen på planeten: dödar all ångest 10 gångee bättre än andra preparat, får en att bli go och känna en mindre tillfredsställelse i några timmar.. de gillar jag. Synd bara att ja inte får äta dom…

det du beskriver där är ju alprazolam
Citera
2025-06-28, 08:37
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Jag är van vid zopiklon men har begränsad erfarenhet av zolpidem men igårkväll slog jag helt utan konsekvenstänk i mig 5st 10r stillisar och där föll man offer för den beryktade stillnocked-tomten hade varit och handlat efter stängning och betett mig som ett jävla mongo inne på affärn, senare runt 2 tiden inatt vaknade jag upp under köksbordet bland köksstolar och uppackad mat som jag omgående lade in i frysen. Fortfarande djupt inne i dimman lyckades jag iaf förmå mig själv ta mig till sovrummet och sova fram tills nu och jag har 11 DM’s i från förvirrade polare som undrar vafan jag fått i mig igår, ovanstående DM’s i konversationerna från mig själv är knappt förståeliga för det mänskliga ögat. vara det absolut sjukaste jag stoppat i mig hahah

Var försiktiga med denna, kan tänka mig den är störtskön i lägre doser men att vakna upp på köksgolvet, fullt med förvirrade DM’s och undra vad fan som hände igår är nåt annat asså..

//KS
Citera
2025-06-28, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Jag är van vid zopiklon men har begränsad erfarenhet av zolpidem men igårkväll slog jag helt utan konsekvenstänk i mig 5st 10r stillisar och där föll man offer för den beryktade stillnocked-tomten hade varit och handlat efter stängning och betett mig som ett jävla mongo inne på affärn, senare runt 2 tiden inatt vaknade jag upp under köksbordet bland köksstolar och uppackad mat som jag omgående lade in i frysen. Fortfarande djupt inne i dimman lyckades jag iaf förmå mig själv ta mig till sovrummet och sova fram tills nu och jag har 11 DM’s i från förvirrade polare som undrar vafan jag fått i mig igår, ovanstående DM’s i konversationerna från mig själv är knappt förståeliga för det mänskliga ögat. vara det absolut sjukaste jag stoppat i mig hahah

Var försiktiga med denna, kan tänka mig den är störtskön i lägre doser men att vakna upp på köksgolvet, fullt med förvirrade DM’s och undra vad fan som hände igår är nåt annat asså..

//KS

Jaaa du får vara nöjd att du iaf inte lade in sprit i mixen.
Citera
2025-06-28, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R0b0t
Undvik dessa preparat. Det är väldigt carcinogent, alltså inte någon pytterisk som att äta skräpmat utan en betydligt avsevärd risk säger forskningen. Och beroende kommer man också bli i längden om man konsumerar det regelbundet.
Finns mycket säkrare och nyttigare alternativ.

Vad är det som är farligt med Zopiklon menar du? Utöver att de fungerar så bra att de är vanebildande ser jag inga nackdelar. De funkar, man blir inte trött dagen efter, tar man de inte varje dag behöver man inte höja dosen, de är ju inte ens dyra.

Har provat diverse annat som melatonin, propavan och lergigan men antingen funkar de inte, effekten avtar dramatiskt efter någon dag och de slutar alltid med att jag är så trött dagen efter att jag inte kan jobba.

Är detta dina säkra och nyttiga alternativ, eller finns det något jag och min läkare missat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in