2012-06-23, 13:37
Medlem
Ovcharkas avatar
Har ätit 1-4mg (lite olika mängd var dag) Xanor Depot per dag, i några veckor. Ibland smular jag sönder Xanoren och drar i mig det 4mg smulat/pulversiserat (för snabbare effekt).

Zopiclone har jag ätit till och från i två år.

Innan hade jag koll på det, men nu har jag glömt efter en tids frånvaro från pillerna i fråga. Hur många Zop 7,5 kan man dra i sig utan att det blir farligt?

edit: Tog 3st för ca två timmar sen. Tog nyss ytterligare 2st. Har ju ändå bensotolerans och har tagit (MINST) 5-6st förr. Har tämligen hög naturlig benso-tolerans, dessutom.
Senast redigerad av Ovcharka 2012-06-23 kl. 13:51.
Citera
2012-06-23, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frier
Jag har beställt via Euwebdoctor.com där man först måste snacka med en Polsk läkare, på Engelska, men det gick smärtfritt och var inga problem. Då får man det skickat eller recept att lösa ut i Sverige.
Men du får bara lösa ut små mängder, 30 dagars dosering om du bara skaffar receptet.

Har bara haft webcam mötet ännu och inte sett några piller, men det skall komma i mitten av nästa vecka säger dom. Hoppas det. Hade mötet i Onsdags.

Glömde skriva här att jag fick paketet i veckan, allt funkade smärtfritt.
Ångrar att jag inte fyllde på med lite mer när jag ändå var på gång.
Citera
2012-06-23, 13:47
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Ätit 1-4mg Xanor Depot i några veckor. Ibland smular jag sönder Xanoren och drar i mig 4mg smulat. Zopiclone har jag ätit till och från i två år.

Innan hade jag kolla, men nu har jag glömt efter en tids frånvaro. Hur många Zop 7,5 kan man dra i sig?

Förstår inte frågan. Hur många zopiklon kan du ta för att? Uppnå vad? Börja med 7.5 - 15mg och jobba dig uppåt. Dom slår snabbt så man märker fort om det kommer att behövas mera.
Citera
2012-06-23, 13:53
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Förstår inte frågan. Hur många zopiklon kan du ta för att? Uppnå vad? Börja med 7.5 - 15mg och jobba dig uppåt. Dom slår snabbt så man märker fort om det kommer att behövas mera.

Hann editera innan du svarade:

Har ätit 1-4mg (lite olika mängd var dag) Xanor Depot per dag, i några veckor. Ibland smular jag sönder Xanoren och drar i mig det 4mg smulat/pulversiserat (för snabbare effekt).

Zopiclone har jag ätit till och från i två år.

Innan hade jag koll på det, men nu har jag glömt efter en tids frånvaro från pillerna i fråga.
Så till frågan: Hur många Zop 7,5 kan man dra i sig utan att det blir farligt?

edit: Tog 3st för ca två timmar sen. Tog nyss ytterligare 2st. Har ju ändå bensotolerans och har tagit (MINST) 5-6st förr. Har tämligen hög naturlig benso-tolerans, dessutom.
Citera
2012-06-23, 14:19
Medlem
phooks avatar
Citat:

Innan hade jag koll på det, men nu har jag glömt efter en tids frånvaro från pillerna i fråga.
Så till frågan: Hur många Zop 7,5 kan man dra i sig utan att det blir farligt?

Definiera farligt? Som det nämndes ovan så slår Imovane väldigt snabbt. Vill du försöka flöddra på dem?
Citera
2012-06-23, 14:34
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phook
Definiera farligt? Som det nämndes ovan så slår Imovane väldigt snabbt. Vill du försöka flöddra på dem?

37,5mg är jag uppe i nu.

Mitt mål är att lätta på ångest jag har, samt blir lite mjuk och småskön. Softa s.a.s. Fast nu har jag väl inte så mycket ångest, så nu är det bara tristessen kvar, men den vet jag inte om man kan råda bot på med Zopiklon, mer än att bli skön, och det är ju... skönt.

edit: Äter Lyrica också, dagligen. Läste, i FAQ:en om Z-analoger, att det råder korstolerans mellan bl.a. benso, alkohol, ghb, Lyrica och lite annat. Är det så eller har jag uppfattat fel eller är det lögn?
Senast redigerad av Ovcharka 2012-06-23 kl. 14:49.
Citera
2012-06-23, 20:20
Medlem
phooks avatar
Citat:
37,5mg är jag uppe i nu.

Mitt mål är att lätta på ångest jag har, samt blir lite mjuk och småskön. Softa s.a.s. Fast nu har jag väl inte så mycket ångest, så nu är det bara tristessen kvar, men den vet jag inte om man kan råda bot på med Zopiklon, mer än att bli skön, och det är ju... skönt.

edit: Äter Lyrica också, dagligen. Läste, i FAQ:en om Z-analoger, att det råder korstolerans mellan bl.a. benso, alkohol, ghb, Lyrica och lite annat. Är det så eller har jag uppfattat fel eller är det lögn?

Aha, hur funkar det för dig då? Hoppas du får en riktigt avslappnad afton!

Stämmer helt riktigt att det t.ex är korstolerans mellan benso och alkohol, det är väl kanske praktexempel.
Citera
2012-06-23, 20:26
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phook
Aha, hur funkar det för dig då? Hoppas du får en riktigt avslappnad afton!

Stämmer helt riktigt att det t.ex är korstolerans mellan benso och alkohol, det är väl kanske praktexempel.

Är det sant att det är korstollerans mot alkohol?

Kanske skulle jag tro men det var ett smart inlägg tack!
Citera
2012-06-23, 20:39
Medlem
Hysteri90s avatar
Ni som har hög imovane tolerans, hur många tar ni för att få känslan man fick första gången på endast en 7,5mg imovane?

Jag har 13 st 7,5or hemma nämligen.

Hur många bör jag slänga i mig direkt för att få det där goa som man fick första gången?
Svar uppskattas starkt!

Ha en trevlig kväll allihopa!

Edit: jag känner inte ens av 22,5mg mer än att ångesten försvinner lite lätt.
Senast redigerad av Hysteri90 2012-06-23 kl. 20:45. Anledning: Stavfel
Citera
2012-06-23, 20:56
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Ni som har hög imovane tolerans, hur många tar ni för att få känslan man fick första gången på endast en 7,5mg imovane?

Jag har 13 st 7,5or hemma nämligen.

Hur många bör jag slänga i mig direkt för att få det där goa som man fick första gången?
Svar uppskattas starkt!

Ha en trevlig kväll allihopa!

Edit: jag känner inte ens av 22,5mg mer än att ångesten försvinner lite lätt.

Ett råd du kommer att ha nytta av. Lägg undan skiten en månad och pröva igen. Z-analoger har en förjävla tolerans utveckling. Jag kan inte ens sova på dom längre och hade dom bara under 2 månader..

Skaffa riktig benso istället.
Citera
2012-06-23, 21:21
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ett råd du kommer att ha nytta av. Lägg undan skiten en månad och pröva igen. Z-analoger har en förjävla tolerans utveckling. Jag kan inte ens sova på dom längre och hade dom bara under 2 månader..

Håller med.. när jag ätit imovane under dagtid mot ångest har toleransen gått upp nå jävulskt, fick vara utan dom 3 månader säkert innan jag kunde sova på dom igen och behöver än 3-4 st 7,5or

Men jag har rätt hög tolerans i övrigt, kan äta en näve xanor och dricka öl utan att ens verka mer påverkad än någon annan.
Citera
2012-06-23, 21:32
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:

Tackar för rådet!

Jag har imovanen på recept, och har inte lust att köpa benso på "gatan".
Men jag försöker dock få något starkare utskrivet då varken imovane eller stilnoct funkar på mig.
Men det går inte så bra än så länge då käringen till doktor skrev ut lergigan till mig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in