Citat:
Ursprungligen postat av
jimpanesovic78
Imo ger ett initialt rus i form av avslappning, glad, lite som när alkohol slår till men mer kontrollerat, muskelavslappnade och (lätt) euforisk känsla en stund! Tar du på dagen så kan du fortfarande vara normal. Effekten träder in efter typ 20-30 minuter men sitter tyvärr inte speciellt länge! Vill man rusa på dom så krävs påfyllning! Man blir mysig. Jag har aldrig fått hallisar av dem och varit uppe i höga doser.
Fördelen med imo är alltså vs stillisar ( i min mening ) att man kan uppföra sig på imo men ändå ha en bra effekt.
hmm var så länge sen jag tog dem så minns inte.
Men det där lät ju jäkligt snarlikt hur jag skulle beskriva att jag blir på stilnoct! Lite som med alkohol Bekymmersfri, lite euforisk, börjar dona med saker... inga problem heller att fylla på om man ändå tillslut ska sova:P Nu har jag fått hallucinationer av främst höga doser stilnoct och ihop med blandning. Men inte alls ofta och på ngt vis ändå kul.
Men nja dra i mig massor av stilnoct dagtid hade jag ju inte gjort
Fast om ruset av imo inta varar särskilt länge heller känns de ju lite trist. Men lite lockande ändå med tanke på hur mkt jag gillar stillisar!