2015-03-30, 19:03
Medlem
healthyasfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Någon mer än jag som tycker imovane slår alla andra benz? Imovane fungerar helt galet bra på mig, har käkat det från och till i perioder tex varje natt i över ett år och jag fick ingen som helst tollerans utveckling. 1st 7.5 har alltid räck och slår på riktigt bra varenda gång även fast jag käkat det så länge, tycker 1st imo motsvarar minst 3st ikto utan tolerans.

Jag får inga minnesluckor alls eller försämrat minne av imo, blir inte heller dum i huvudet som jag blir av flubromazolam och får ingen tolerans som jag får av andra benz. Tollerans får jag väldigt lätt så jag skulle nog knappast kunna bli knarkare för jag får sån hög tolerans fort på alla andra droger, men varenda gång jag slänger i mig en imo slår det på som den ska.

Någon mera som upplever imo så bra eller är det bara jag? Jag hoppas att det ska komma lite RC z-analoger snart, typ imo liknande med halveringstid som flubro hade varit guld.

Tycker precis samma sak, Imovane slår alla andra benzo gällande ångestlindring. Dock finns det bättre saker att sova på i min mening. Den hypnotiserande effekten är väldigt unik och gör mig fortfarande fan euforisk varje gång.
Citera
2015-03-30, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
Näe inte alls. Och då har jag tagit allt från 10-100mg och ibland ihop med lite alkohol. (inte helt att rekommendera kanske).
Men då låter det ju som antingen ngt tillfälligt, eller så tål du det inte längre?
Vet i fan alltså. Mår fortfarande illa, över 12 sen jag tog medicinen. Usch, finns fan inget värre än illamående.
Citera
2015-03-30, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Nu vet jag varför jag aldrig gillat Stilnoct, testade 20mg igår och har nog aldrig varit så illamående som jag var då. Spyan sitter fortfarande nere i magen känner jag nu när jag vaknat. Fyfan. Synd eftersom jag fick bra effekt annars, mycket bättre rus än på Imovane.

Ni som tar Stilnoct blir ni också såhär illamående?

Jag har 20 mg/natt för att sova. Prövar jag 30 mg nån gång kan jag bli illamående men då brukar jag nog ha råkat dricka lite alkohol också.
Citera
2015-03-30, 21:52
Bannlyst
Citat:
Nu vet jag varför jag aldrig gillat Stilnoct, testade 20mg igår och har nog aldrig varit så illamående som jag var då. Spyan sitter fortfarande nere i magen känner jag nu när jag vaknat. Fyfan. Synd eftersom jag fick bra effekt annars, mycket bättre rus än på Imovane.

Ni som tar Stilnoct blir ni också såhär illamående?
De allra första gångerna var jag väldigt känslig för Zolpidem, illamående osv. Att flumma på var inte ett alternativ.
Citera
2015-03-30, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
De allra första gångerna var jag väldigt känslig för Zolpidem, illamående osv. Att flumma på var inte ett alternativ.
Jo, har för mig också att det släppte efter en tids användning, men inget jag kommer ta igen. Detsamma gäller ju Imovane också, smaken t.ex. försvinner efter ett tag. Men detta är olidligt, kväljningarna sitter kvar fortfarande. Aptiten helt borta.Man tycker ju att det borde gått över efter snart ett dygn.

Ska man trycka fingrarna i halsen och spy kanske? Eller förvärrar det bara?
Citera
2015-03-31, 18:25
Bannlyst
Citat:
Jo, har för mig också att det släppte efter en tids användning, men inget jag kommer ta igen. Detsamma gäller ju Imovane också, smaken t.ex. försvinner efter ett tag. Men detta är olidligt, kväljningarna sitter kvar fortfarande. Aptiten helt borta.Man tycker ju att det borde gått över efter snart ett dygn.

Ska man trycka fingrarna i halsen och spy kanske? Eller förvärrar det bara?

Tror aldrig jag avslutat ett zolpidem rus utan att spy. I små som höga doser. Åksjuke känslan infinner sig alltid.
Citera
2015-03-31, 20:47
Medlem
Lorenzo.Benzos avatar
Känner mest obehag när jag käkat stillisar, typ som när en tripp börjar dra lite åt fel håll Däremot så älskar jag Imovane liksom Halcion, Midazolam, Roppar, Etizzar, Xanor ja de allra flesta benz som drar mer åt hypnotic-hållet...
Citera
2015-03-31, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Tror aldrig jag avslutat ett zolpidem rus utan att spy. I små som höga doser. Åksjuke känslan infinner sig alltid.
Är det inget som får dig att inte ta skiten? Bara jag tänker på maten jag käkade den kvällen så vänder det sig i magen. Imovane är ju känt för att ha en metallisk smak som även jag får, speciellt dagen efter. Men Stilnoct känner jag också av någon karaktäristisk vidrig smak av, värre än Imovane tom.
Senast redigerad av No6 2015-03-31 kl. 22:20.
Citera
2015-03-31, 23:59
Bannlyst
KAN NÅN SHOP FIXA IMOVANE INRIKES!!!!!

Tabletter, inte de totalt värdelösa kaplslarna som inte en var imovane, utan tabletter!!

Folk frågar dagligen och marknadsvärdet är ju 3st 7,5or för en 100ing på gatan, sen finns det kompispris och utlandet 10kr st men GÖR NÅT nån gång, väntat länge nog nu!!!!!!!!!
Citera
2015-04-01, 12:41
Medlem
absinthiums avatar
Jag håller med. Hit med lite äkta fucking imovane. Många som vill köpa
Citera
2015-04-01, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av absinthium
Jag håller med. Hit med lite äkta fucking imovane. Många som vill köpa
Finns ,men inte mycket det håller jag med om
Citera
2015-04-01, 14:01
Bannlyst
men mig svider det inte ,för stilnoct e kung ,älskar dem.....o lätta att få tag i nu så goda tider .......men allt kommer o går
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in