2014-01-06, 06:22
Medlem
ETHIRTEENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Sonata är skit men för ett par år sedan fick många i programmet det utskrivet och jag minns att alla rökte sina sonata för då sa dom att det gav ett kort rus, men att du fått 20mg stilnoct är ju bra för det är inte alla läkare som vill skriva ut mer än 10mg som är max dosen enligt fass.

Ficl stilKNOCKED utskrivet itsället för sonatan men käkade 120 mg och lik förbannat sov jag 3 timmar på det
Citera
2014-01-06, 08:41
Medlem
ETHIRTEENs avatar
Efter att ringt och terrat psykakutens jourtelefon hela natten berättade om att jag såg shadow people (sånna man ser på tjack när man vart vaken LÄÄNGE) vilket var sant till viss del men endå.
jag har inte sovit mer en 2 timmar per natt i 3 veckor nu. Så fick jag ett samtal av en läkare nu vid halv nio tiden där hon skulle skriva ut Imovane 15mg/natt plus 100mgs Nozinanarna. Och inte detta funkar så ska det va ett kris möte om två dagar för att diskutera Benzo alternativ Även då jag har missbrukar stämpel i rigistret och är flitig bens torsk sen 6 år tillbaka och jag varit IV Heroinist i 4 år. Ibland kan sjukvården faktiskt vara bra
Citera
2014-01-06, 11:57
Medlem
se12b7s avatar
Har en sådan hat kärlek till dessa piller....
Citera
2014-01-06, 18:10
Medlem
abc_abcs avatar
Tjo

Drog i mig 4st igår kväll "för att flumma då" =P , räcker det med 1 nu till kvällen för att sova, eller ha toleransen ökat
på grund av att jag tog så många igår kväll

Mvh
Citera
2014-01-06, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Det är ju bara en ml i den pumpen så då kan du ju bara lösa upp 1 tablett max, gå till apoteket och be om en pump säg att du ska ha den till din hund för att ge medicin för dom är på 5ml tror jag.

jag använder en ml pump för 2 stilnoct bara och ladda om 2 gånger ..
Citera
2014-01-06, 21:47
Medlem
HoolaBaduulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ETHIRTEEN
Efter att ringt och terrat psykakutens jourtelefon hela natten berättade om att jag såg shadow people (sånna man ser på tjack när man vart vaken LÄÄNGE) vilket var sant till viss del men endå.
jag har inte sovit mer en 2 timmar per natt i 3 veckor nu. Så fick jag ett samtal av en läkare nu vid halv nio tiden där hon skulle skriva ut Imovane 15mg/natt plus 100mgs Nozinanarna. Och inte detta funkar så ska det va ett kris möte om två dagar för att diskutera Benzo alternativ Även då jag har missbrukar stämpel i rigistret och är flitig bens torsk sen 6 år tillbaka och jag varit IV Heroinist i 4 år. Ibland kan sjukvården faktiskt vara bra

Du måste ju få sova pöjk.
Citera
2014-01-07, 00:00
Medlem
oboyglass avatar
Finns det tabletter med stilnoct i större dos än 10mg? Also, finns det något man kan boosta det med? Jag klarar inte av denna hemska ångest och sömnlösheten längre.
Citera
2014-01-07, 01:00
Medlem
zxiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Finns det tabletter med stilnoct i större dos än 10mg? Also, finns det något man kan boosta det med? Jag klarar inte av denna hemska ångest och sömnlösheten längre.

Svenska apotek säljer endast 5/10mg vad jag vet. Har själv frågat om starkare, men läkaren sa att det inte fanns. har hört gott om Halicon från Pfizer, finns i 0.25/0.125mg. Har inte testat dessa själv, men har flera vänner som tetat och tycker dom funkar bättre än stilnoct/zopiklon/zolpidem/imovane (same shit, i know).

Kolla med din läkare om du ka få halicon <-- länk till fass.se.

Hoppas det löser sig för dig, vet hur jobbigt det ör att inte kunna sova. Önskar dig all lycka!
Citera
2014-01-07, 01:04
Medlem
zxiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ETHIRTEEN

tack för tipset till mitt nya projekt, har fått en stämpel för att läkaren gjorde fel... (låg inlagd med höga levervärden, fick ingen diagnos. Jag har tradolan utskrivet, och läkaren trodde att jag missbrukat dom, trots att jag inte tagit dom på flera veckor innan jag blev inlagd. Så ingen diagnos, dom visste inte vad som var fel. Bara antog att det var tradolanen och satte en stämpel. Jag är sjukt deprimerad tidsvis, och kan inte ens få ut sobril...) Ska ta och ringa läkaren imorgon och fråga vad fan han håller på med.
Citera
2014-01-07, 04:22
Medlem
dead-flag-bluess avatar
Är det farligt att sluta äta 15-30 mg imovane dagligen, bör jag trappa ner?
Citera
2014-01-07, 13:25
Medlem
försökt söka fram mitt svar hur länge som helt utan resultatet jag söker.. Kan ngn svara på min fråga?

5mg imovane tog jag igår kväll och ska på urinprov om två dagar, låt oss säga att de värsta inträffar och dem beslutar sig för att skicka urinprovet på analys (vilket dem mest troligt gör). Om vi bortser från imovanen jag tog igår har jag varit ren i 4 månader. Bör jag oroa mig att den kan synas på analysen ? Knasar ordentligt om jag ryker på provet...
Citera
2014-01-07, 14:46
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RubensKub
Kan man använda det här för att dämpa en psykadelikatripp?

Tror jag har svarat på den här frågan tidigare i tråden. Imovane + Special/Apollo lappar från thetripp var en extremt bra kombo. Hade fått 10st lappar nästan gratis och jag hade aldrig prövat hallucinogena droger förut. Jag har väldiga ångestproblem och kan ofta få panikångest utav att bara röka lite cannabis.

Jag snedtrippade två gånger endast på lapparna, det var dom två gångerna jag tog dom utan imovane.
Resten utav gångerna blandade jag med imovane och det var underbart, tog bort all ångest och "dämpade" den jobbiga delen utav mindfucken väldigt bra. Rekommenderar starkt att du intar imovanen samtidigt som lappen så dom börjar slå någorlunda samtidigt, då minskas risken för jobbiga känslor på upcomen. Jobbiga känslor i början kan ofta färga av sig på hela trippen, så det undviker man ju gärna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in