2014-01-04, 23:30
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ETHIRTEEN
För mig funkar inte skiten längre kan det att ha med min benzo? Kan inte sova även om jag klämmer i mig 20

Det råder ju korstolerans. Och många som käkar flitigt med benz får dålig, om någon, effekt av z-analoger.
Citera
2014-01-05, 01:11
Medlem
who-s avatar
Jag knaprar bens men får bra effekt av stilnoct
Citera
2014-01-05, 02:40
Medlem
ETHIRTEENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Det råder ju korstolerans. Och många som käkar flitigt med benz får dålig, om någon, effekt av z-analoger.

Det roliga är att jag hadde det , gick på 10000 mg valium varje 2 dagar och 10 xanor 2mg (spanska) och 7 st 0,5 Rivotril om dagen för ett år sen.
Avgiftade mig och låg med LPT 3 månader på sjukhus sen gjorde jag 5 månader LVM behandling och nu är jag fri. Och nu äter jag bens kanske 2 gånger i veckan och då måstee jag äta 4 mg xanor för att känna mig "normal"

Fick nu Lyrica och sonata utrskrivet sonta funka inte alls käkade hela paketet men ringde och nu har jag Stilnoct och undrar kommer det fungera bättre tror ni ? för jag börjar skolan om 5 dagar och måste få sovandet under kontroll.

mvh
Citera
2014-01-05, 02:48
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stuffex
Bästa metoden enligt mig är rövpanna. Men inte alla som diggar den metoden tyvärr. Det är den näst bästa efter injektion. Vettefan om man ska injicera zopiklon dock pågrund av alla bindningsmedlen.

Har länge velat pröva en rövpanna med zopiklon och har en fråga bara. Går det att använda sig utav en sån där glaspipett som man får med theralen? Största rädslan är ju självklart att den går sönder inuti skitan och man måste gräva ut det med fingrarna
Citera
2014-01-05, 02:50
Medlem
who-s avatar
Blir att ta två stycken 10mg stilnoct nu Gillar verkligen dessa sömntabletter!
Citera
2014-01-05, 02:53
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Blir att ta två stycken 10mg stilnoct nu Gillar verkligen dessa sömntabletter!

Själv har endast ballat ur helt på dom, tycker inte ens ruset är skönt utan bara skevt.
Tacka vet jag imovane!
Citera
2014-01-05, 03:11
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Själv har endast ballat ur helt på dom, tycker inte ens ruset är skönt utan bara skevt.
Tacka vet jag imovane!

Synd du inte gillar dom. Yes imovane är nice dom med.
Senast redigerad av who- 2014-01-05 kl. 03:14.
Citera
2014-01-05, 03:56
Medlem
Tuhs avatar
Har Zopiklon Mylan 5mg hemma, kan detta vara någonting?

Tacksam för svar!
Citera
2014-01-05, 05:23
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAlpra
Det gör det om möjligt värre!! Även om man tar zopiclone när man landar på tjack så ikan det framkalla otrevliga hallisar, vore väl schysst om man finge en skön tripp men det snear rejält då!!

Dämpa en tripp har jag inte gjort med dem, men landa på tjack fungerar de skitbra för för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Tuh
Har Zopiklon Mylan 5mg hemma, kan detta vara någonting?

Tacksam för svar!

Ja, det är någonting. Någonting bra till och med!
Citera
2014-01-05, 15:26
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Har länge velat pröva en rövpanna med zopiklon och har en fråga bara. Går det att använda sig utav en sån där glaspipett som man får med theralen? Största rädslan är ju självklart att den går sönder inuti skitan och man måste gräva ut det med fingrarna

Det är ju bara en ml i den pumpen så då kan du ju bara lösa upp 1 tablett max, gå till apoteket och be om en pump säg att du ska ha den till din hund för att ge medicin för dom är på 5ml tror jag.
Citera
2014-01-05, 16:12
Medlem
ETHIRTEENs avatar
Sonata funkade inte för mig åt hela paketet noddade till i 45 min så ska få byta ikväll till Stilnoct 20 mg ska jag ta det lär få mig att sova säger läkarna men det tvekar jag på för i mitt aktiva missbruk kunde jag käka 30 imovane och bara känna mig lite skön och smått disorienterad.
Håller tummarna för Stil NOCKED
Citera
2014-01-05, 18:21
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ETHIRTEEN
Sonata funkade inte för mig åt hela paketet noddade till i 45 min så ska få byta ikväll till Stilnoct 20 mg ska jag ta det lär få mig att sova säger läkarna men det tvekar jag på för i mitt aktiva missbruk kunde jag käka 30 imovane och bara känna mig lite skön och smått disorienterad.
Håller tummarna för Stil NOCKED

Sonata är skit men för ett par år sedan fick många i programmet det utskrivet och jag minns att alla rökte sina sonata för då sa dom att det gav ett kort rus, men att du fått 20mg stilnoct är ju bra för det är inte alla läkare som vill skriva ut mer än 10mg som är max dosen enligt fass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in