2010-07-18, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Fan jag saknar tiden man blev heeeelt väck på stilnoct.
Speciellt ett underbart rus efter ett par dagar vaket. Tog ett par nockar och gick och la mig för att sova. Började titta på affischerna i sovrummet och trodde inte mina ögon. Som Nekromantik-affischen, likets öga som hänger ut stack ut ur planshen! Såg allt i 3-d de och levde sina egna liv så jag började gå på vernissage i lägenheten. Har ni sett Burzum Daudi Baldr affischen t.ex. Om inte så föreställer den en grupp krigare med svärd och de fäktades på riktigt. En liten prydnadskatt jag har såg ut att andas. Tittade länge länge och den såg så verklig ut. Ja jag kommer inte ihåg allt, men det var en fantastisk upplevelse. Nu fungerar de på sin höjd att sova på.

alpra har nu käkat 80 mg zolpidem och 30 mg zopiklon + folköl och känner inte heller nån effekt.

Man har ätit dom för länge.
prova iktro då kommer du in i en annan bättre stämmning.. Jag har iktro men vill ha stilnoct men doktorn envisas med iktro, sitter nu med en hög här. VILL ha stilnoct el /Zolpidem. ingen som byter eller???
Citera
2010-07-22, 12:35
Bannlyst
Visa Zopiklon Mylan på urin prover?
Nån som vet med säkerhet?
Citera
2010-07-22, 12:42
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q3
Visa Zopiklon Mylan på urin prover?
Nån som vet med säkerhet?

Vet med 110% att det inte syns på vanliga prover, desamma gäller Zolpidem.
Citera
2010-07-22, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Vet med 110% att det inte syns på vanliga prover, desamma gäller Zolpidem.

Tusen tack förs svaret.
Fick ut Imavone egentligen,men nu när ja kollar i påsen så va de Zopiklon,fan bör dom inte säga åt en att dom byter,ja på apoteket asså?

Sitter nu med så äckligt mycket så att ja bara vill spy på, alla piller,äckel benzo..
Citera
2010-07-22, 12:51
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Tusen tack förs svaret.
Fick ut Imavone egentligen,men nu när ja kollar i påsen så va de Zopiklon,fan bör dom inte säga åt en att dom byter,ja på apoteket asså?

Sitter nu med så äckligt mycket så att ja bara vill spy på, alla piller,äckel benzo..

NP! Jo i regel brukar dom säga till ifall dom byter till ett billigare alternativ. Så onödigt när originalet kostar 50 öre mer. Så säger alltid själv till dom att ta originalet Imovane Meda. Sen tycker jag dom andra tillverkarna av Zopiklon har värre metallsmak i käften än orginalet. Alpra tycker likadant såg jag i en annan tråd.
Senast redigerad av Slingshot 2010-07-22 kl. 12:53.
Citera
2010-07-22, 12:58
Bannlyst
Citat:
NP! Jo i regel brukar dom säga till ifall dom byter till ett billigare alternativ. Så onödigt när originalet kostar 50 öre mer. Så säger alltid själv till dom att ta originalet Imovane Meda. Sen tycker jag dom andra tillverkarna av Zopiklon har värre metallsmak i käften än orginalet. Alpra tycker likadant såg jag i en annan tråd.

Men hur är effekten på dessa zop? Samt vilka föredrar du av dessa två, imo eller zop?
Och varför i såfall?

Frågar mycket,bara för att ja inte kan nåt om dessa preparat.
Citera
2010-07-22, 13:01
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Men hur är effekten på dessa zop? Samt vilka föredrar du av dessa två, imo eller zop?
Och varför i såfall?

Frågar mycket,bara för att ja inte kan nåt om dessa preparat.

Dom är ångestdämpande och du får en viss eufori och du kan få synvillor på dom och dom är till för att lättare somna in när du vill lägga dig. Det är samma verksamma ämne på Zopiklon Mylan etc som Imovane Meda, så det är skitsamma vilket märke det är bara att metallsmaken skiljer dom åt. Jag föredrar originalet pga att metallsmaken är mindre på dom. FAQ: https://www.flashback.org/t542431
Senast redigerad av Slingshot 2010-07-22 kl. 13:03.
Citera
2010-07-22, 13:11
Bannlyst
Citat:
Dom är ångestdämpande och du får en viss eufori och du kan få synvillor på dom och dom är till för att lättare somna in när du vill lägga dig. Det är samma verksamma ämne på Zopiklon Mylan etc som Imovane Meda, så det är skitsamma vilket märke det är bara att metallsmaken skiljer dom åt. Jag föredrar originalet pga att metallsmaken är mindre på dom. FAQ: https://www.flashback.org/t542431

ok,ja förstår

Hur många ska jag ta,om ja vill bli go i bollen,men ändå inte synas allt för mycket att ja tagit nåt?
Citera
2010-07-22, 13:41
Medlem
Citat:
ok,ja förstår

Hur många ska jag ta,om ja vill bli go i bollen,men ändå inte synas allt för mycket att ja tagit nåt?

det beror helt på vad du har för tolerans. t.ex jag brukade sova gott på en halv eller en hel förr.... tills jag käkade 2st och fastnade framför tvn för länge... då blev jag helknas.... sen upptäckte jag att jag blev helt kreativ av 4 st och då käkade jag dom på kvällen, och inte i sovasyfte....
det var typ 2 år sedan... nu kan jag inte sova på mindre än 3, och jag blir inte skön av dom heller... :S
och metallsmaken har slutat existera...

borde nog egentligen ta å sluta helt... men vad jag hört ska det vara jäkligt svårt. de få ggr jag inte haft nånting alls att sova på, slutar med att jag är helt retarderad dagen efter... :S
Citera
2010-07-22, 13:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Finns det några sätt, förutom grapejuice och alkohol?
Kaffe och paracetamol för att få blodet att gå runt snabbare?

Tips tack.

NÅN som e med här som e från uddevalla omr ?????

E iktro lätt att få tag på där.
Citera
2010-07-22, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chevrolet1991
prova iktro då kommer du in i en annan bättre stämmning.. Jag har iktro men vill ha stilnoct men doktorn envisas med iktro, sitter nu med en hög här. VILL ha stilnoct el /Zolpidem. ingen som byter eller???

fattar inte varför du fick ikto? det e ju mot epilepsi? visst sover man, men den e ju inte till för att sova på... knasigt...
säg till doktorn att dom inte funkar och att t.ex din kompis fick stilnoct eller imovane och funkade jättebra på honom... eller nåt sånt...
eller att du blir deprimerad efter en vecka eller så.... står på fass.se att vissa patienter fått självskade/självmordstankar av ikto.
Citera
2010-07-22, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chevrolet1991
NÅN som e med här som e från uddevalla omr ?????

E iktro lätt att få tag på där.
Ja byter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in