2013-07-07, 23:30
Medlem
Fick zopiklon utskrivet förut (typ 2 år sen), och syftet var för att kunna somna. Men redan första kvällen jag tog det (1 tablett, minns ej styrka) märkte jag att man hade väldigt kul med dom

gick väll 4 dar då jag tog 1-2 tabletter varje kväll och satt uppe och mös istället för att sova, men sen gick det överstyr. dom är farliga dom där!

minns att jag tog 6 st sen minns jag inte ett piss. vakna på morgonen och va fortfarande påverkad av dom och såg till min förskräckelse (trumvirrvel 5 sekunder!) att jag tryckt i mig runt 20 st.
en kompis berätta att jag ringt henne typ 4 på natten och babblat på om alla hallisar.

2 timmar i skolan sen raka vägen till lassarettet för akut EKG!

sista gången jag rörde dom men det va kul så länge det vara
Citera
2013-07-08, 20:59
Medlem
Finns det någon forskning på långvarigt bruk av zoplikon? Jag brukar ta en 1/4 7,5 mg tablett till kvällen för sömnen. Har gjort det snart ett halvår varje dag. I bland en halv tablett men aldrig mer. Vilka skador förutom att man är beroendet finns det dokumenterat? tacksam för svar
Citera
2013-07-08, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRevenge
Finns det någon forskning på långvarigt bruk av zoplikon? Jag brukar ta en 1/4 7,5 mg tablett till kvällen för sömnen. Har gjort det snart ett halvår varje dag. I bland en halv tablett men aldrig mer. Vilka skador förutom att man är beroendet finns det dokumenterat? tacksam för svar

Finns intressant info här:
http://en.wikipedia.org/wiki/Zopiclone
Citera
2013-07-09, 07:31
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRevenge

Cancer är det jag oroar mig för mest.
Citera
2013-07-09, 15:56
Medlem
Hur snabbt ökar toleransen på stilnoct?
Citera
2013-07-09, 16:06
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casperghost
Hur snabbt ökar toleransen på stilnoct?
Ganska fort.
Citera
2013-07-09, 19:42
Bannlyst
Fan jag har alltid tyckt att Imovane smakar rätt illa men nu dom senaste har jag tagit och smällt dom under tungan och vant mig med smaken så nu är det ingen fara längre och det är verkligen värt det tycker dom slår på MYCKET snabbare på det sättet! Kan varmt rekommenderas att göra
Citera
2013-07-09, 22:20
Medlem
AugustStrindbergs avatar
Skulle behöva minska ångesten och vara lite mindre introvert inför en grej på jobbet. Har enbart mina Imovane som jag brukar ta 7.5mg per kväll för sömn.

Skulle det hjälpa att ta en tablett 30 min innan? För mycket eller för lite? Får inte verka flöddrad...
Citera
2013-07-09, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AugustStrindberg
Skulle behöva minska ångesten och vara lite mindre introvert inför en grej på jobbet. Har enbart mina Imovane som jag brukar ta 7.5mg per kväll för sömn.

Skulle det hjälpa att ta en tablett 30 min innan? För mycket eller för lite? Får inte verka flöddrad...

Prova ½ så löser det sig säkert .. 1 känns lite mkt om du enbart tar dem för sömn.
Citera
2013-07-09, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xaadee
Fan jag har alltid tyckt att Imovane smakar rätt illa men nu dom senaste har jag tagit och smällt dom under tungan och vant mig med smaken så nu är det ingen fara längre och det är verkligen värt det tycker dom slår på MYCKET snabbare på det sättet! Kan varmt rekommenderas att göra

Ok ska prova det.. det är nu dags att ta dem .. tänkte ta 3 eller 4
Citera
2013-07-09, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Ok ska prova det.. det är nu dags att ta dem .. tänkte ta 3 eller 4
Tycker jag att du gör helt rätt i Jag sitter själv lite små go här

Det kan vara en vidrig smak men härda ur bara det är ju bara en liten stund dety är värt det. Slriv gärna hur du tyckte det var
Citera
2013-07-09, 22:49
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaadee
Tycker jag att du gör helt rätt i Jag sitter själv lite små go här

Det kan vara en vidrig smak men härda ur bara det är ju bara en liten stund dety är värt det. Slriv gärna hur du tyckte det var
Det måste smaka äckligt som in i helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in