2013-04-12, 14:46
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenDream
vilket sätt att inta zopoklon på ger LÄGST verknings tid tror ni?

Kortast menar du.? Ja det skulle väll vara oralt. IM är nog ingen idé.
Citera
2013-04-12, 17:15
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
"Pregabalin påverkar signalöverföringen mellan nervcellerna i hjärnan. Pregabalin binder till en assisterande subenhet av spänningskänsliga kalciumkanaler i centrala nervsystemet, vilket kraftigt undantränger 3h-gabapentin. Mycket förenklat kan man säga att pregabalin hjälper till att återställa balansen i de överaktiva nervcellerna och på så sätt minskar ångestsymtomen. "

Så min gissning är att det inte är korstolerans. inte 100% men

Ah ok, tack för svaret! En jävla boost dock, that's for sure. Vad tror du om grape och imovan? Det bör väl boosta?
Citera
2013-04-12, 17:16
Medlem
Jag får aldrig nån effekt på de här hur många jag än tar Hur ska jag göra..? Bara kört eller?
Citera
2013-04-12, 17:25
Medlem
Lys avatar
Jag har bara provat Stilnoct en gång, fick två tabletter för att somna ( men somnade inte som förväntat ). Glömmer aldrig när jag fick Stilnoct, det var hur skönt som helst. Allt blev så mysigt på nåt vis, saker såg lite luddigare ut i kanterna, människor såg oxå lite luddiga ut i konturerna och tofsarna som hängde på ett band såg roliga ut. Som om de svajade lite på ett kul sätt. Allt var väldigt behagligt och lite småskumt och jag önskade jag kunde känna sådär jämt. Känselsinnet blev annorlunda med, det mesta kändes mjukare och smak var mer intensivt. Men dagen efter när effekten gått över var jag helt oerhört seg i tio timmar och kunde knappt prata.
Citera
2013-04-12, 19:01
Medlem
för 3-4 veckor sedan kom jag över 73st 10mg stilnoct. en morgon vaknade jag upp och 40(!) stycken saknades och minnet var självklart helt bortblåst. vad är det mesta ni har tagit?
Citera
2013-04-12, 19:10
Medlem
PowerToThePeoples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddah.Junior
för 3-4 veckor sedan kom jag över 73st 10mg stilnoct. en morgon vaknade jag upp och 40(!) stycken saknades och minnet var självklart helt bortblåst. vad är det mesta ni har tagit?

Tog du och din vän 40 stycken under en natt eller tog du 40 stycken själv?
Har nog max tagit 7 stycken som max - kommer ihåg att jag satt och gamade den kvällen också, slutade med att jag trodde jag skulle dö om jag somnade och mådde hur dåligt som helst. Känns fortfarande som det är en "drog" som är bäst i normala/anpassade mängder, förstår fortfarande inte kicken utav att mata i sig zolpidem ... kan dock förstå om man poppar i sig 5-7 st direkt och sen att den andra kartan saknas när man vaknar upp men det tillhör ju en del utav det "extra ordinära" nöjet
Citera
2013-04-12, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PowerToThePeople
Tog du och din vän 40 stycken under en natt eller tog du 40 stycken själv?
Har nog max tagit 7 stycken som max - kommer ihåg att jag satt och gamade den kvällen också, slutade med att jag trodde jag skulle dö om jag somnade och mådde hur dåligt som helst. Känns fortfarande som det är en "drog" som är bäst i normala/anpassade mängder, förstår fortfarande inte kicken utav att mata i sig zolpidem ... kan dock förstå om man poppar i sig 5-7 st direkt och sen att den andra kartan saknas när man vaknar upp men det tillhör ju en del utav det "extra ordinära" nöjet

Jag minns inget, men är ganska säker på att jag var själv, eller så har jag typ gömt dom här hemma någonstans. Blev sjukt äcklad av stilnoct flera veckor efter det, började hulka direkt när jag ens tänkte på stilnoct... fy fan

man tror att man inte känner av något och bara trycker i sig mer och mer. riktigt riktigt skum medicin haha. numera får jag utskrivet 10st 5mg i månaden, vilket är ganska lagom
Citera
2013-04-12, 21:10
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Skönaste sömnmedicinen får hem 30st snart blir mumz
Citera
2013-04-13, 19:29
Medlem
Åh Zopiklon är mysigt.

Slängde i mig 75mg och ett sexpack folköl. När jag vaknade dagen efter hade jag skrivit ett politiskt manifest, påbörjat underlag för en politisk organisation, diskuterat BDSM med en tjejkompis i 3 timmar samt ringt till alla i min telefon och skrikit: Hellow Estland!

Mysig medicin det där.
Citera
2013-04-13, 20:28
Medlem
Man blir ju i alla fall inte aggressiv på Zolpidem/stilnoct och alkohol. Tvärtom, en byfåne och sömngångare. Jag har ätit mycket stilnoct (tyvärr) och jag anser inte personligen att de är särskilt beroendeframkallande. Det är aboslut inte som benzo som jag aktar mig för. Jag kan sluta tvärt med stilnoct och upplever bara insomningsproblem. Inga abstinenser. - Man kan bli resistent mot stilnoct men det räcker att vara utan det i två nätter utan så "biter" dom igen. Jag håller på med att lägga av med dem och det känns lätt. - Jag har fått ganska häftiga hallisar av stilnoct, typ strålar som kommer ut ur skärmen, färger blir starkare osv. En gång såg jag ljusnät som svävade i luften/rummet. Det var bara positivt. Mådde skitbra.
Citera
2013-04-14, 18:48
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iktorivil2mg
Skönaste sömnmedicinen får hem 30st snart blir mumz

Städade min lägenhet idag o hittade en ask 10 mg Zolpidem, över 4 år gammalt recept.

Ska avnjutas någon dag.
Citera
2013-04-14, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Man blir ju i alla fall inte aggressiv på Zolpidem/stilnoct och alkohol. Tvärtom, en byfåne och sömngångare. Jag har ätit mycket stilnoct (tyvärr) och jag anser inte personligen att de är särskilt beroendeframkallande. Det är aboslut inte som benzo som jag aktar mig för. Jag kan sluta tvärt med stilnoct och upplever bara insomningsproblem. Inga abstinenser. - Man kan bli resistent mot stilnoct men det räcker att vara utan det i två nätter utan så "biter" dom igen. Jag håller på med att lägga av med dem och det känns lätt. - Jag har fått ganska häftiga hallisar av stilnoct, typ strålar som kommer ut ur skärmen, färger blir starkare osv. En gång såg jag ljusnät som svävade i luften/rummet. Det var bara positivt. Mådde skitbra.
Det är just Zopiklon som är dem elaka Z-analogsmonsterna när det kommer till "abs", Zolpidem är en sömnmedicin och helt enkelt inte samma sak som benso, fast visst är dem beroendeframkallande, båda två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in