2009-05-29, 13:49
Medlem
svartaspetsars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Nån kommer säkert föreslå att du ska dra i dig hela kartan, men det räcker ärligt talat med två för att du ska uppnå fullgod myseffekt. Hivar man i sig större doser händer inte särskilt mycket kul (tror jag) för då brukar jag inte minnas ett skit.
En möjlighet jag rekommenderar är att ta en kall öl eller två till, lite alkohol boostar rejält för mig. Fast det kan väl inte uteslutas att det bara är lilla jag som spinner som en katt vid läppjandet på en öl, oavsett zopiklonet eller ej.

Tack för svaret, då får det bli 15mg var nersköjlt med lite alkohol då!(:
Citera
2009-05-29, 15:52
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roygbiv
Vad jag förstått det som så finns det en korstolerans mellan zopiklon och zolpidem.

Japp, det stämmer bra. Dock tror jag korstoleransen är svagare än toleransen mot bara ett utav ämnena, så om man varvar med Zopiklon och Zolpidem så blir toleransen lägre än om man bara äter en utav dom.

Men det är bara vad jag tror och känner efter egna erfarenheter.

Edit: Fick en ask Imovane idag. Det går alltid åt helvete när jag får dessa skitpiller, så den här gången lovar jag mig själv för tusende gången att ta det jävligt lugnt.
Citera
2009-05-29, 19:23
Medlem
Laaazes avatar
har nu käkat 22 stycken 7,5 limovane och 600mg tram, känns inte så mycket har varit ute och ments för tramet skull men nu när man är hemma känns de rätt onödigt okäka mer limovane och kanske ta en holk istället för att få lite mer chill på det. Somnar väl då. zZz Dessa är från spanien, Limavanen, äter svenska imovane annars. kan de betyda nått att det inte är ett skit i limovanen ?
Senast redigerad av Laaaze 2009-05-29 kl. 19:29.
Citera
2009-05-29, 23:55
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laaaze
har nu käkat 22 stycken 7,5 limovane och 600mg tram, känns inte så mycket har varit ute och ments för tramet skull men nu när man är hemma känns de rätt onödigt okäka mer limovane och kanske ta en holk istället för att få lite mer chill på det. Somnar väl då. zZz Dessa är från spanien, Limavanen, äter svenska imovane annars. kan de betyda nått att det inte är ett skit i limovanen ?

är det dom från se? har dragit i mig pinsamma mängder sådana nu utan effekt
Citera
2009-05-30, 13:31
Medlem
ManMannens avatar
Fick ett paket igår. Dessa ska användas medicinskt... Ändå försvann fyra på en gång. jag borde skjutas.
Citera
2009-05-30, 13:48
Medlem
Laaazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
är det dom från se? har dragit i mig pinsamma mängder sådana nu utan effekt
från se ja
Citera
2009-06-08, 04:54
Bannlyst
Har läst en hel del nu om att imovane ska smaka blä men vad är det jag missförstår? Man sväljer väl tabletterna hela eller hur? Snabbt ner med skiten med lite vatten. Eller? Hur hinner man smaka? kommer smaken upp i munnen sen eller?
Citera
2009-06-08, 05:08
Medlem
melonklubbas avatar
jag och min polare tuggade sönder några sådana (zoplikon) och det smakade beskt som satan, personligen illa nog(?) gillade jag det medans hon höll på att kräkas av smaken. Minns inte poängen men jag försöka improvisera.
Inatt skrämde jag iväg mitt livs kärlek med en hel del riktigt skeva sms och jag mår lite dåligt över att jag inte vet hur jag ska lösa det.. Anldeningen till att jag knarkar bort mina bekymmer är just denna människa.. och nu knarkade jag inte bort bekymrena utan honom.. va?
det finns ju ingen balans när man knaprar dessa piller allt faller ju i bitar och jag pallar inte mer, hur mycket ska man skeva för att skeva bort misstagen man gjorde skev?
Pallar inte tillbaks till klarheten iaf, det får helt enkelt att bli ett experiment hur mycket skevar gullungen tills hon inte kan skeva mer?
Citera
2009-06-08, 05:54
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulthotel
Har läst en hel del nu om att imovane ska smaka blä men vad är det jag missförstår? Man sväljer väl tabletterna hela eller hur? Snabbt ner med skiten med lite vatten. Eller? Hur hinner man smaka? kommer smaken upp i munnen sen eller?
Även om man sväljer dem hela kan det smaka metall i munnen även nästa dag. Metall/Blodsmak. Varför har jag inte kollt upp. Men så är det.

En gång när jag fick en drog IV på sjukan så smakade det vitlök i munnen.
Citera
2009-06-08, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Även om man sväljer dem hela kan det smaka metall i munnen även nästa dag. Metall/Blodsmak. Varför har jag inte kollt upp. Men så är det.

En gång när jag fick en drog IV på sjukan så smakade det vitlök i munnen.

Så ni andra tuggar sönder skiten eller?
Tror ni 5g räcker för att kunna sova och bli lite avslappnad vid sidan om innan eller ska man börja på 10? Va tror ni
Citera
2009-06-08, 16:49
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulthotel
Så ni andra tuggar sönder skiten eller?
Tror ni 5g räcker för att kunna sova och bli lite avslappnad vid sidan om innan eller ska man börja på 10? Va tror ni

Jag tror att du skulle dö om du häver i dig 5g, däremot 5mg känns lite för lite. Personligen skulle jag börjat på 10-15mg, då blir du skön helt enkelt samt att Zopiklon inte är så farligt att kontrollera som Zolpidem.
Citera
2009-06-08, 21:05
Medlem
ManMannens avatar
Ge inte Imovane till andra när ni själva äter ecstasy och alla röker starkt Indica-hasch. Det blir liksom lite tråkigt och man har ingen att varken prata med eller krama på. För det första så förstår dom inte vad man säger och man själv förstår sig inte på dom. För det andra blir dom lite väl sega. För det tredje så somnar pillertrillarna i mitt tycke alldeles för fort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in