2013-08-01, 20:34
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drtyboy
Ska jag börja med en halv? Skäms som fan att jag ens gör det men men Och om jag dricker koffein och blir pigg blir jag mer i "rus" tillstånd då. Vill inte somna på dem utan mer få flumma lite som alla pratar om men vill även vara jävligt försiktig. Drack alkohol igår också. En till sak..jag får väl inte hallisarna av den dosen?
Ta en 7,5 mg och gå inte och lägg dig. Du kommer inte behöva koffein eller något annat - Imovane gör en pigg och kreativ om man inte går och lägger sig efter intaget. Du somnar inte utav en Imovane om du håller dig uppe.
Citera
2013-08-01, 20:54
Medlem
Drtyboys avatar
Blev en halv. Hoppas det är värt den vidriga smaken.
Citera
2013-08-01, 21:23
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drtyboy
Blev en halv. Hoppas det är värt den vidriga smaken.

Rapportera här om det händer någonting! En halv är särskilt mycket dock.
Citera
2013-08-01, 21:26
Medlem
Drtyboys avatar
Håller på att falla ihop så fort jag slappnar av så pumpar hög musik..känns som jag glömmer bort och andas men det är väll inbillning. Känner mer eller mindre av en ganska stor effekt. Ska inte under några omständigheter somna. Jag är rädd för att om jag somnar så det skada mig oavsett vad ni tycker/skrattar så försöker vara pigg men när tror ni liksom "ruset" landar lite så att man är på väg ner snarare än upp om ni förstår?
Senast redigerad av Drtyboy 2013-08-01 kl. 21:29.
Citera
2013-08-01, 23:12
Medlem
Drtyboys avatar
Det här var cool lugnt. Lite överdriven oro från min sida bara. Blir en till halva snart. Tack för all hjälp!
Citera
2013-08-02, 05:00
Medlem
Kingandaces avatar
Köpte på mig några propavan 25mg och imovane 7,5mg här om dagen som jag hade tänkt användas vid insomning efter en kväll med CS-droger, vilket verkar fungera utmärkt efter att ha läst runt här på FB ett tag.

Nu har jag mina Imovane hemma. Har intagit 4mg Iktorivil tillsammans med en 33cl 4,5% öl och undrar om man kan få något härligt rus av en imovane 7,5mg?
Vill inte blir helt fucked up. Jag vill gärna ha någorlunda kontroll på mig själv. Men att flumma o få lite hallisar var ju kul.
Kan man dosera så på imovane? eller är det allt eller inget som gäller?
HAR SITTER MED MIG BÖR TILLÄGAS
Citera
2013-08-02, 05:12
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Köpte på mig några propavan 25mg och imovane 7,5mg här om dagen som jag hade tänkt användas vid insomning efter en kväll med CS-droger, vilket verkar fungera utmärkt efter att ha läst runt här på FB ett tag.

Nu har jag mina Imovane hemma. Har intagit 4mg Iktorivil tillsammans med en 33cl 4,5% öl och undrar om man kan få något härligt rus av en imovane 7,5mg?
Vill inte blir helt fucked up. Jag vill gärna ha någorlunda kontroll på mig själv. Men att flumma o få lite hallisar var ju kul.
Kan man dosera så på imovane? eller är det allt eller inget som gäller?
HAR SITTER MED MIG BÖR TILLÄGAS

Själv har jag aldrig fått hallisar på zolpidem/zopiclon oavsett mängd.. Men, en får du mest troligt inget rus av. Spara den eller de till precis innan du ska lägga dig.
Citera
2013-08-02, 22:20
Medlem
Lycklig som fan just nu, hittade en bortglömd karta med Imovane hemma :-D Nu ska det mumsas!
Citera
2013-08-03, 14:51
Medlem
T-L-Ks avatar
Ja nu har jag gjort det igen, och det var droppen. Aldrig igen alkohol och imovane.

En karta 7.5or och 6-7 öl resulterade i knivhot mot personer i min närhet, slag mot föräldrar, hot om självmord och massa såna roliga saker.

Ångest...
Citera
2013-08-03, 18:53
Medlem
mephedrons avatar
Zolpidem slår lätt all sorts benso enligt mig.
Jag fullkomligt avgudar stilnoct.
Så härligt "mindfuck" och grymt ångestdämpande.
Min fråga: hur länge sitter stilnoct i kroppen, hur snabbt går toleransen upp?
Ger den korstolerans mot xanor?
Citera
2013-08-04, 21:56
Medlem
Bertil85s avatar
Mini zonkad på imovane; thats why it's number ONE!
Citera
2013-08-04, 22:56
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Zolpidem slår lätt all sorts benso enligt mig.
Jag fullkomligt avgudar stilnoct.
Så härligt "mindfuck" och grymt ångestdämpande.
Min fråga: hur länge sitter stilnoct i kroppen, hur snabbt går toleransen upp?
Ger den korstolerans mot xanor?
Toleransen går upp ganska fort.
Ja, det blir korstolerans med Benso och Z-analoger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in