2013-01-14, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Jag är nästan lite avundsjuk på er som alltid får stillis hallisar. Jag har bara fått grova hallisar på Stilnoct en gång. Jag minns att jag satt i sängen och "pratade" med en mini människa som också hade ätit Stilnoct, emellanåt försvann han under täcket så då fick jag leta upp honom!

Då hade jag käkat 150-200 mg Stilnoct, tokigt
Ja, jag har tagit Zolpidem en gång efter att jag började hiva i mig kopiösa mängder Zopiklon, då blev jag inte så superflummad som jag blev innan jag käkade Zopiklon. Jag fasar att min resistens till stilnoct och Z-analoger överlag har gått upp en aning efter alla Zopiklon, och där sänks möjligen min flummighet på stilnoct.. Saknar dock en stilkran med resonliga priser för tillfället...

Saker blir animalistiska när jag tar Stilnoct, kan prata med min stensamling eller varför inte örterna som ligger kvar efter buljongen i skålen när jag är stillad, det är underbart, det är såsom dem får små-små ögon (som inte syns (och dem blinkar heeela tiden) och jag pratar heeela tiden med dem, haha.

Frid!...
Citera
2013-01-14, 18:36
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Fast Imovane är ju ingenting som är till för att få dig att sova genom natten, det är mer till för att somna in. Har du problem med att sova en hel natt skulle jag nog be om att få komplimentera med någonting. Theralen, propavan eller liknande kanske kan fungera i kombination för dig.

Eller så gör du som mig och dricker 2 öl och röker en gås till Imovanen
Citera
2013-01-15, 19:59
Medlem
Hej sitter med två "krysstvåor" men när jag slår på fass finns dom inte. innebär det då att dom e utländska? vita med kryssskåra på ena sidan o på andra sidan står det roche2? någon som vet vilka det kan vara.

Kan jag krossa dom o sniffa dom eller lika bra o svälja hela?
Citera
2013-01-15, 20:57
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockett
Hej sitter med två "krysstvåor" men när jag slår på fass finns dom inte. innebär det då att dom e utländska? vita med kryssskåra på ena sidan o på andra sidan står det roche2? någon som vet vilka det kan vara.

Kan jag krossa dom o sniffa dom eller lika bra o svälja hela?

Det är Iktorivil du har, Nej dom behöver inte vara utländska. Lägg dom under tungan och låt dom smälta
Citera
2013-01-16, 16:51
Medlem
Justfan, har jag nämnt första gången jag tog Stilnoct? Jag noddade bokstavligen konstant, jag kom att tänka på det igår. Första gången jag tog drogen så facinerades jag över att jag först hallucinerade, sedan så skickade jag en rad sms till min flumpolare och sa att jag noddade, för det var fanemig vad jag gjorde ... jag minns såväl, nåväl...

Är det möjligt att nodda såsom man noddar som på opis på stil?! En evighet sedan jag noddade och jag började återminnas nu, jag noddade, jag noddade ju för fan!! Med sjuka "OBE" känslor och drömsekvenslika hallucinationer. Jag har saknat att nodda, fan vilket otäck jävla känsla....

Note: 10mg Stilnoct i kroppen, liggandes i sängen med täcket över huvudet, noddande tills jag valde att ta en till, då blir det svart och jag vaknar upp dagen efter med 8st uppätna och taklampan nerdragen (och blottade elsladdar hängandes ifrån taket)

Edit: Jag kan inte minnas att jag noddat någonsin förr på Z-analoger.
Senast redigerad av lolicon 2013-01-16 kl. 16:55.
Citera
2013-01-16, 17:04
Medlem
Marlboromans avatar
100mg oxycontin och nyss en rövpump 30mg imovane, jag mår bra
Citera
2013-01-17, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman
100mg oxycontin och nyss en rövpump 30mg imovane, jag mår bra

Jag läste först 30st i röven, bra med plats i röven tänkte jag.
Varför rövpump på imovane? Smakar mindre illa i röven lr?
Citera
2013-01-17, 11:38
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tablettask666
Smakar mindre illa i röven lr?

Citera
2013-01-17, 13:12
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Haha skojjigt svar.

tablettask666: Imovane RP lär slå ordentligt mycket hårdare, har aldrig prövat det själv (på någon substans).
Citera
2013-01-17, 18:34
Medlem
Sååå då har man ätit för en stund sen, bajsat, hällt upp ett stort glas grapefruktjuice och nu ligger stillisarna och väntar på att bli svalda =)

Hej tomten
Citera
2013-01-17, 18:47
Medlem
ManMannens avatar
Det är intressant hur mycket mer sömn jag kan få när jag tar mina tabletter. När jag vanligtvis sköter allting perfekt, sköter mina sömnrutiner exemplariskt, undviker stimulanter på eftermiddagen och applicerar god sömnhygien (samt melatonin, magnesium och glycin) så kan jag få runt 8 timmar varje natt. 23.00-07.00. Ganska exakt där går gränsen så länge jag håller mig till schemat.

Med en imovane i kroppen så kan jag rätt enkelt sova 10 timmar, troligen mer, flera nätter i rad genom att tidigarelägga insomningen. Det är rätt gött.
Citera
2013-01-19, 04:30
Medlem
unleash82s avatar
Ja dom smakar ju inte hallon direkt om man suger på dem, den saken är klar.

Snarare någon form av mögel.

Smakar hyfsat likt lukten av matmögel som fått frodas fridfullt i dammsugarpåsen någon dag eller 3 för länge.
Senast redigerad av unleash82 2013-01-19 kl. 04:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in