2012-09-07, 22:56
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exu
Haha härligt att se att du är i farten igen Jag brukar också dra i mig rätt stora mängder 1 gång i veckan ungefär men har fan märkt att jag börjat få tolerans även fast jag väntar 1 vecka mellan intagen.

Från och med nu blir det att öka tiden mellan intag till 2 veckor och se om det blir bättre.
Jag har någon konstig anledning lätt att hushålla med benso, jag äter varje dag men i måttliga doser, däremot amfetamin och alkohol då ska allt vara slut innan jag är klar..
Citera
2012-09-07, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Jag har någon konstig anledning lätt att hushålla med benso, jag äter varje dag men i måttliga doser, däremot amfetamin och alkohol då ska allt vara slut innan jag är klar..

Ok, jag tar inte heller sjuka mängder direkt men typ 4-6 styck tycker jag är rätt mycket med tanke på att jag är ordinerad 1 till kvällen. Så för mig är "mycket" när man tar mer än 4 st samtidigt

Förr i tiden blev jag rätt väck på 1,5st sen på 2st, etc.. så har det ökat sakta men säkert och nu krävs det 4 för att jag ska känna mig påverkad. Men om jag väntar typ 2 veckor mellan intagen, tror du att min tolerans kommer att sjunka då?
Citera
2012-09-08, 00:30
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ok, jag tar inte heller sjuka mängder direkt men typ 4-6 styck tycker jag är rätt mycket med tanke på att jag är ordinerad 1 till kvällen. Så för mig är "mycket" när man tar mer än 4 st samtidigt

Förr i tiden blev jag rätt väck på 1,5st sen på 2st, etc.. så har det ökat sakta men säkert och nu krävs det 4 för att jag ska känna mig påverkad. Men om jag väntar typ 2 veckor mellan intagen, tror du att min tolerans kommer att sjunka då?
Kan tyvärr inte svara på det då jag inte blir överdrivet påverkad av 5 st 7,5or ens, blir aldrig "benzad" längre känns det som men har ju ätit dagligen i 10 månader nu tror jag det är, har inte hållit räkningen sådär.
Citera
2012-09-08, 00:30
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:

Kan tyvärr inte svara på det då jag inte blir överdrivet påverkad av 5 st 7,5or ens, blir aldrig "benzad" längre känns det som men har ju ätit dagligen i 10 månader nu tror jag det är, har inte hållit räkningen sådär. tror det kan vara därför jag kan hushålla så bra på dem också, eftersom det ändå inte händer mer än när jag blir av med ångesten osv

oops dubbelpost ist för edit... sånt som händer
Citera
2012-09-08, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Kan tyvärr inte svara på det då jag inte blir överdrivet påverkad av 5 st 7,5or ens, blir aldrig "benzad" längre känns det som men har ju ätit dagligen i 10 månader nu tror jag det är, har inte hållit räkningen sådär.

ok låter som att din tolerans har skjutit i höjden och att du inte bryr dig längre så länge du slipper din ångest.

Hoppas att jag inte hamnar i din situation.
Citera
2012-09-08, 04:42
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
ok låter som att din tolerans har skjutit i höjden och att du inte bryr dig längre så länge du slipper din ångest.

Hoppas att jag inte hamnar i din situation.
Äter inte benso för rusets skull och har egentligen aldrig gjort så, nä bryr mig inte speciellt mycket fastän det ibland kunde vara skönt att flöddra iväg sådär kontrollerat ibland men nu går det åt för mycket
Citera
2012-09-08, 19:02
Medlem
som oftast.. hade lagt undan 8 stycken 10mg och vaknade upp idag med över två kartor tomma... alltså över 20 stycken.
Fitta
Citera
2012-09-08, 19:28
Medlem
E.W.s avatar
Mycket bra sömnmedel om man bara använder dom några gånger per månad.

Tar man det varje dag utvecklar man mycket snabb tolerans. Man behöver större och större doser för att somna. Sen om man försöker sluta får man en väldig rebound insomnia (ännu svårare att somna än innan man började med medicinen).
Citera
2012-09-08, 20:26
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.W.
Mycket bra sömnmedel om man bara använder dom några gånger per månad.

Tar man det varje dag utvecklar man mycket snabb tolerans. Man behöver större och större doser för att somna. Sen om man försöker sluta får man en väldig rebound insomnia (ännu svårare att somna än innan man började med medicinen).
Som sagt tidigare, påverkar alla olika, jag blir skit pigg på tex xanor, valium och faktiskt flunitra och även många fler bensos men det är just då jagt bara använde dem till sömn för då släppte ångesten just då man skulle sova.... nu använeder jag 24/7 -365 så hahaha lol roflmao 12337 mao mao mao
Citera
2012-09-10, 19:02
Medlem
Har slängt i mig 3x10mg stilnoct vid 12 tiden, sen kanske 7st till under eftermiddagen. Men inget händer. Körde i mig 5 mg till nu! Borde det hjälpa? (Sista 5 lägger jag under tungen och låter dem smälta fint och ska sväljas med juice! Det borde väll räcka?
Citera
2012-09-10, 19:32
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallaare
Har slängt i mig 3x10mg stilnoct vid 12 tiden, sen kanske 7st till under eftermiddagen. Men inget händer. Körde i mig 5 mg till nu! Borde det hjälpa? (Sista 5 lägger jag under tungen och låter dem smälta fint och ska sväljas med juice! Det borde väll räcka?
Vad är det du vill ha ut av det hela?
Citera
2012-09-10, 20:31
Medlem
Mysigt stilnoct rus bara... men händer EXAKT ingenting. Tog precis en bärs till det hela!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in