Citat:
Ursprungligen postat av
blofeldt
Du skriver ju själv att du får ett så kallat rus av imovane. Bara peroner som är disponerade för missbruk upplever ett rus.
Nästa gång du går till läkaren så föreslå då att hen skriver ut propavan i stället, som inte ger någon ruseffekt.
Men det pillret är väl inte lika kul kan jag tänka mig.

Jag inser nu att du förmodligen trollar och inte är villig att bidra med något vettigt till diskussionen. 99 procent av användarna i den här tråden vet ändå att du har fel. Den sista procenten är väl du, som i din envishet att hävda dig inte kan acceptera att det du skriver är rent skitsnack.
Propavan ger mig myrkryp i benen och gör det omöjligt att sova även fast jag blir trött av det, tyvärr. Samma sak med alla antihistaminer jag testat, Lergigan, Theralen etc. Men du kommer säkert påstå att man inte alls kan få den bieffekten så jag vet inte varför jag slösar min tid på att svara dig. Jag har, som de flesta andra, fått testa många sömnmedel innan jag fick Imovane utskrivet och eftersom det hjälper mig att sova så har jag och min läkare kört på det spåret.
"Bara personer som är disponerade för missbruk..." Du skulle lika gärna kunna skriva att det bara är missbrukare som blir berusade av alkohol. Du har uppenbarligen någon slags felkoppling på hjärnkontoret och det kan jag bara beklaga, men förpesta inte tråden för oss andra är du snäll. Vi skriver här för att utbyta information med varandra och inte för att projicera våra eventuella mentala tillkortakommanden på resten av användarna.