Tryckte i mig 7x7,5 = 52,5mg imovane, varav fyra upplösta med vatten i en pump som jag körde upp i arslet haha + 4 stark öl!
Och det sjuka är att jag inte känner något speciellt för att va första gången man testade på detta!
Vad kan det bero?
"Pregabalin påverkar signalöverföringen mellan nervcellerna i hjärnan. Pregabalin binder till en assisterande subenhet av spänningskänsliga kalciumkanaler i centrala nervsystemet, vilket kraftigt undantränger 3h-gabapentin. Mycket förenklat kan man säga att pregabalin hjälper till att återställa balansen i de överaktiva nervcellerna och på så sätt minskar ångestsymtomen. "
Så min gissning är att det inte är korstolerans. inte 100% men
Ok, tack för svaret. Hade ingen aning om det, eftersom jag använder imovane enbart till att sova.
Får 1st 100 kartong per månad. Men det beror nog på som jag skrev tidigare att jag är äldre och då är det nog lättare att få utskrivet bl.a imovane.
Var det svårt o få utskrivet imovane isåfall femmorna elr?
Simpelt för mig, jag gick till psykakuten och sa att jag mådde jätte dåligt kändes som ångest, speciellt vid sängdags, så skrev han ut ett 10 pack sen har de bara fortsatt
Simpelt för mig, jag gick till psykakuten och sa att jag mådde jätte dåligt kändes som ångest, speciellt vid sängdags, så skrev han ut ett 10 pack sen har de bara fortsatt
Ungefärlig ålder på dig och även intressant att veta ungefärlig ålder på läkaren?
Jag har haft bättre kontakt med läkare av äldre årsmodell än dom nyexaminerade som ser död och satan i guldmedicinen benso.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!