2012-11-08, 13:54
Medlem
LinLins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulligumsan
Imovane när man är gravid.. Antagligen inte så bra?

Antagligen inte.
Citera
2012-11-08, 18:20
Medlem
Hej, När är minimumtiden efter zolpidem 10mg intag som man kan börja dricka alkohol utan problem?
Har räknat på det med halveringstider osv, men har för mig att jag har läst att det kan spöka med alkohol som kombination ändå även fast zolpidemen ska vara ute (någon som vet något om detta?) Har inte längre någon tolerans kan tilläggas.
Citera
2012-11-08, 18:54
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Kan man få minnesluckor av 10mg stilnoct? Kan man bli skön på 5mg?
Citera
2012-11-08, 18:55
Medlem
Fått ett gäng utskriva, dags att nocka loss.

Har gjort rätt mycket bra skit på nockar, knullat brud i tvåan med olivolja och honung, snurrat runt på jobbet, m.m.

Första gången jag tog stilnoct var på releasenatten av diablo 3, vi var på sista leveln när jag tog nocken. Dagen efter ringde jag polarna och frågade om Diablo var svår samt hur leveln var.

En timme senare kom jag på att jag varit med dem hella kvällen...

*Nockelibang på dörren* Vem där? *John* John vem? *John Blund*
Citera
2012-11-08, 19:53
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
?
Citera
2012-11-08, 23:43
KvadratNegerBolls avatar
Citera
2012-11-08, 23:56
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Satans jävla helvetespiller.

1) Tar två Stilnoct, och kan inte sova.

2) Tar en Stilnoct till; somnar fortfarande inte.

3) Går upp, trycker i mig sex Imovane och börjar chatta på MSN, för att invänta tabletternas insomningseffekter ...

4) Vaknar idag med grava minnesluckor och en flaska vin som tydligen var full (!) igår kväll är nu helt tom och en flaska glögg som var halvtom (!) igår kväll är nu också helt tom.

Här hade man börjat deffa och så sätter man sig och super mitt i natten och förstör en halv veckas deff.

Haha förlåt med så king är du!
Citera
2012-11-09, 00:38
Medlem
KurtAktsams avatar
Nu har jag en fråga här och det gäller med snabba svar för jag ska sanrt krypa ner till kojs med sambon till en film..

Jag har: Zipikolon Pilum 7.5Mg

Jag har tagit: 5 stycken utdelat på dagen. Till exempel: 1 st, 2 stycken senare, och för ett par timmar sedan 2 till..

Nu vill jag mysa till det lite då jag inte är märkbart bersuad (kan skriva obehindrat) med vissa stavfel möjligen.

Kan jag: Ta låt oss säga 3 till för att få en mysig effekt nu till filmen? Eller är jag körd eftersom jag dragit i mig "smådoser" under hela dagen?

Tilläggas bör att jag inte tar preparat för övrigt. Jag är inte van med detta, men körde slut på en karta med Imovane för några veckor sedan (först som sömntablett) och tycker det var lite mysigt.

Ger det mig någon effekt att ta Tre till Zipokolon Pilum 7.5 Mg till nu? Eller kastar jag piller i vattnet då? Jag vill bli mysig, inte bra äta för ätandets skull..

Snabba svar belönas med en hemlighet.
Citera
2012-11-09, 00:42
Medlem
KurtAktsams avatar
Ställer om min fråga här som jag gjort i en annan tråd:

Nu har jag en fråga här och det gäller med snabba svar för jag ska sanrt krypa ner till kojs med sambon till en film..

Jag har: Zipikolon Pilum 7.5Mg

Jag har tagit: 5 stycken utdelat på dagen. Till exempel: 1 st, 2 stycken senare, och för ett par timmar sedan 2 till..

Nu vill jag mysa till det lite då jag inte är märkbart bersuad (kan skriva obehindrat) med vissa stavfel möjligen.

Kan jag: Ta låt oss säga 3 till för att få en mysig effekt nu till filmen? Eller är jag körd eftersom jag dragit i mig "smådoser" under hela dagen?

Tilläggas bör att jag inte tar preparat för övrigt. Jag är inte van med detta, men körde slut på en karta med Imovane för några veckor sedan (först som sömntablett) och tycker det var lite mysigt.

Ger det mig någon effekt att ta Tre till Zipokolon Pilum 7.5 Mg till nu? Eller kastar jag piller i vattnet då? Jag vill bli mysig, inte bra äta för ätandets skull..

Snabba svar belönas med en hemlighet.
Citera
2012-11-09, 00:50
Medlem
Ovcharkas avatar
Hur fan lyckas ni käka upp piller utan att veta om det? Jag dricker fem starköl, nån grogg och tar en karta Zopiklon/Stilnoct och inte fan glömmer jag bort saker och ting för det. Men så kan jag ju inte sova heller pga toleransen... Inget gott utan nåt ont, antar jag.
Citera
2012-11-09, 14:07
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Hur fan lyckas ni käka upp piller utan att veta om det? Jag dricker fem starköl, nån grogg och tar en karta Zopiklon/Stilnoct och inte fan glömmer jag bort saker och ting för det. Men så kan jag ju inte sova heller pga toleransen... Inget gott utan nåt ont, antar jag.

Massor som drabbas utav Imovane-tomten inkl mig, kan max ta 2 st tabletter, allt över det spårar det ur fullständigt varje gång.
Citera
2012-11-09, 14:33
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Massor som drabbas utav Imovane-tomten inkl mig, kan max ta 2 st tabletter, allt över det spårar det ur fullständigt varje gång.

Byt ut Imovane mot Stilnoct och det är exakt likadant för mig. På Imovane klarar jag mig bättre... så länge inte alkohol kommer in i bilden. Rent spontant skulle jag gissa att jag kan äta 4st på tom mage utan tolerans utan att det spårar ur. Naturligtvis är detta tämligen ovanligt, för som vi alla vet blir det aldrig "bara" 4 (or so) stycken.

Varför just minnesförlusten är så annorlunda från person till person har jag dock ingen aning om. Minns inte ens (höhö) hur skiten interagerar med minnesbildning, mer än att den gör det.

Nu blev jag nyfiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in