2012-11-10, 19:35
Medlem
Tjenare, har fått lite utskrivit lite Stilnoct, Imovane och Oxascand sista månaden. Fick de två först nämda för sömnpiller innan jag skulle sova, och Oxascanden för att dämpa ångest när den kom krypande på. Men vid lite resarch här på fb verkar ju kunna använda de till lite skönt rus:-P

Hur får jag den skönaste kicken på dessa. Knapprade i mig 30mg oxascand för en timma sen, sen 2 glas vin. börjar känna mig lite snurrig o skön redan. Ska ja trycka i mig ett par stillnoct oxå på den kanske;-)?? Ska nämligen på fest ikväll och jag vill ta de ganska lugnt med alkoholen. Kommer man märka att man är påverkad tror ni eller kommer jag bara kanske verka nykter men ändå på g;-)??
Citera
2012-11-10, 23:12
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulko
Tjenare, har fått lite utskrivit lite Stilnoct, Imovane och Oxascand sista månaden. Fick de två först nämda för sömnpiller innan jag skulle sova, och Oxascanden för att dämpa ångest när den kom krypande på. Men vid lite resarch här på fb verkar ju kunna använda de till lite skönt rus:-P

Hur får jag den skönaste kicken på dessa. Knapprade i mig 30mg oxascand för en timma sen, sen 2 glas vin. börjar känna mig lite snurrig o skön redan. Ska ja trycka i mig ett par stillnoct oxå på den kanske;-)?? Ska nämligen på fest ikväll och jag vill ta de ganska lugnt med alkoholen. Kommer man märka att man är påverkad tror ni eller kommer jag bara kanske verka nykter men ändå på g;-)??

Ta inte Stilnoct ihop med alkohol, det är det enda jag kan säga, spårar alltid ur.
Citera
2012-11-11, 11:56
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ta inte Stilnoct ihop med alkohol, det är det enda jag kan säga, spårar alltid ur.

Drack en halvliter vodka igår och tog 20st Zopiklon och... jag kommer väl ihåg det mesta, men 5% försvann väl. Spårade inte ur. Men det har det gjort innan. Det är väl min tolerans... En gång blev jag inspärrad på psyk efter mixen Zop och alkohol.... Så jag håller med Slingshot; mixa inte de båda.
Citera
2012-11-12, 00:23
Bannlyst
Behöver tips!

Har brukat xanax i 1.5-2 år nu och vill verkligen sluta. Jag har extrema sömnproblem och har sökt för det förut men inte fått någon hjälp. Dock visste läkaren om mitt benso/drogmissbruk.

Vill verkligen slippa att slänga i mig dessa varje dag, och må sämre och sämre psykiskt.

Har tillgång till både xanax och valium men och tänkte att trappa ner xanaxen och sedan efter ett tag, blanda med valium. För att sedan ta valium nån gång i veckan när det verkligen behövs.

Enda chansen att jag ska kunna klara detta är om jag får sömntabletter utskrivit, jag kan inte sova utan bens, förutom dom dagar jag tränat och jobbat extremt hårt. Tycker imovane funkar helt ok när det kommer till att somna. Kan tänka mig att ta det på veckodagarna istället för xanax, om jag lyckas.

Nu är jag dock fortfarande ung och imovane verkar ju vara riktigt svårt att få utskrivit, utan att tvingas gå igenom massa annan skit som atrax, propavan osv. Om jag bestämmer mig för att söka läkare för mina sömnproblem, vad är det bästa att säga isånafall?

Absolut inte nämna att jag brukat narkotika, det vet jag. Men vad sägs om att t.ex säga att "jag har ett väldigt fysiskt/psykiskt krävande jobb och jag har extrem prestationsångest och arbetskamraterna är väldigt hårda så det tar mycket psykiskt på mig, så jag ligger och tänker på detta varje natt vilket gör att jag inte inte brukar somna innan 3 halv 4 tiden, och eftersom jag börjar jobba kl 7 så har det påverkat jobbet så mycket att jag är nära på att få sparken.

Har en kompis som har sömntabletter utskrivit, har fått testa dom flesta sömntabletterna av han och jag blev som en zombie dagen efter av nästan alla, och det går ju inte när jag jobbar. Men så fick jag testat imovane och då var jag inte alls trött dagen efter, det funkade riktigt bra"

Vet att man inte ska föreslå mediciner men om jag lägger upp det så som jag skrev så låter det väll ganska så bra? Kan inte komma på något så mycket bättre än det just nu. Vad tror ni?

Väldigt tacksam för svar. Tror ni det är nån ide att försöka, om jag drar upp den historien jag tänkte dra tror ni att jag kommer få testa såna skit pepprat ändå? Eftersom imovane är dyrare än xanax på gatan så vill jag helst få det utskrivit.

Mvh Lordallmighty
Citera
2012-11-12, 17:47
Medlem
Somethingroyals avatar
Oxascand känner jag ingen som helst effekt av. Stilnoct över 20 mg helt ok men jag är klar och borta i huvudet på samma gång Imovane 7,5 x 3 sover jag bra på när jag väl lägger mig.
Citera
2012-11-13, 00:43
Medlem
glasbords avatar
har intagit 0.50 xanor under dagen och avslutat med imovane 4 st 5mg men lite whiskey och öl. är la ingen fara va?
Citera
2012-11-13, 01:44
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasbord
har intagit 0.50 xanor under dagen och avslutat med imovane 4 st 5mg men lite whiskey och öl. är la ingen fara va?
Största faran är nog vad du hittar på för dumheter under ditt rus.
Citera
2012-11-13, 02:42
Medlem
Denoms avatar
500 mg tramadol för att efter 2-3 timmar ta 10-15 mg zopiklon, är det någon större fara?
Citera
2012-11-13, 17:39
Medlem
Jag har en jävla ovana att käka upp alla 30st (10mg) stilnoct man får utskriva i månaden samma dag, varje månad. Finns typ inget stopp när man väl är igång!

Någon annan som använder stilnoct "dagtid" och för att lindra ångest?
Citera
2012-11-13, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lallaare
Jag har en jävla ovana att käka upp alla 30st (10mg) stilnoct man får utskriva i månaden samma dag, varje månad. Finns typ inget stopp när man väl är igång!

Någon annan som använder stilnoct "dagtid" och för att lindra ångest?

Är nog vanligare att man kör Imovane på dagtid tack vare den längre halveringstiden.
Citera
2012-11-13, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exu
Är nog vanligare att man kör Imovane på dagtid tack vare den längre halveringstiden.

Aa fast jag käkade tex en 50mg Imovane häromdagen vid 15.00 på tom mage och kände inte av allt för mkt, det var ett mindre intensivt rus (kände mig glad och lite små yr) som varade i cirka 30 min, sen smakade allt bara järn som vanligt av imovane och jag blev seg som fan.
Citera
2012-11-13, 23:55
Medlem
WokaWokis avatar
fi låt oss säga att man har en kul kväll på 3-mmc ca 300-500mg, och sen vill sova vilken dos rekommenderas det är för övrig tog ja 4st 7,5,nu bara 1 öl inblandat i detta

så lite mer 3-mmc 100-150 max vill inte skeva ut, och sedan slappa lite med 1 imovne till?, funkar te bra för att det blev väldigt gäggigt i käften.

annars trevlig. än sålänge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in