2013-03-01, 20:50
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WoWMeister
Så nån vet vad det är jag gör fel?? kommer det kick om en halftimma kanske?

Fick du effekt?

Det tar mellan 30-40 minuter innan påslaget kommer, ibland mer om man har mycket mat i magen.
Citera
2013-03-01, 22:18
Medlem
BubbleTroubles avatar
Tar 1 Stilnoct 10 mgnär jag känner att jag börjar bli trött, tillsammans med 2 st Propavan på 25 mg/st.

Stilnoct är en insomningstablett, Propavanen gör så att man fortsätter att sova.
Fungerar perfekt, men INTE om man tar dem när man är pigg. Ta inga sömntabletter när du inte vill sova...utan vänta tills du känner att du börjar bli lite trött.
Denna kombinationen gör så jag somnar inom max 15 minuter, och läkaren tycker det är en bra kombination, så tala med er läkare om ni inte sover på endast Stilnoct, vilket jag inte heller kan.

Ni lär somna på detta och hinner inte göra "skumma" saker på de 15 minuterna.
Stilnocten håller bara i sig i max 4,5 timme för mig, utan Propavan skulle jag aldrig få sova mina 8 timmar.
Citera
2013-03-01, 22:27
Medlem
BubbleTroubles avatar
Det ni bör tänka på....det är att ALL Stilnoct /Imovane går ur kroppen samtidigt, oavsett hur många ni tar.

Man sover inte längre för att man tar fler, det enda som händer är att paketet fortare tar slut.
En insomningstablett som dessa är, håller bara i sig 4-5 timmar, men tar ni alkohol så vet jag inte hur det förhåller sig.
Har ni svårt att somna, så ta hellre och testa med Propavanen tillsammans. Garanterar att ni får sova ut då.

Är livrädd för att blanda medicin och alkohol, ta väl vara på er.
Citera
2013-03-01, 22:31
Medlem
ultrasunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WoWMeister
Jag har tagit 20X 7.5 mg Imovane. Jag känner inte mycket alls. Och jag had ingen tolerans. kan det vara så för jag åt 3 cheese och 1 hot wing att det inte har börjat påverka än. Känner typ minimalt bara. Hjälp mig snälla! Skulle inte helst vilja ta dom sista 10.

Tack!

du låter ju helt väck
Citera
2013-03-01, 23:07
Medlem
Vstkustens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Okej, men du sätter taket vid första intaget, så du kan inte ta en och sen känna för en påfyllning, du kommer inte känna av den.

Så antingen tar du 1, och sparar nästa tablett till en annan gång ( med risken att 1 var för lite, och allt var slöseri )

Eller så tar du två på en gång och känner av en harmoniskt effekt som du inte lär ångra!

Jag vet vad jag hade valt!
Okej, tacj för hjälpen!
Citera
2013-03-01, 23:32
Medlem
malmomannens avatar
Fast och andra sidan så är det just när du tar de när du är pigg som du kan flumma lite/bli hög på dem.. Beror lite vad man är ute efter, men som sagt du har helt rätt enligt läkarna.
Dock så vill ju vissa bli höga på dessa preparat, inte minst jag

Citat:
Ursprungligen postat av BubbleTrouble
Tar 1 Stilnoct 10 mgnär jag känner att jag börjar bli trött, tillsammans med 2 st Propavan på 25 mg/st.

Stilnoct är en insomningstablett, Propavanen gör så att man fortsätter att sova.
Fungerar perfekt, men INTE om man tar dem när man är pigg. Ta inga sömntabletter när du inte vill sova...utan vänta tills du känner att du börjar bli lite trött.
Denna kombinationen gör så jag somnar inom max 15 minuter, och läkaren tycker det är en bra kombination, så tala med er läkare om ni inte sover på endast Stilnoct, vilket jag inte heller kan.

Ni lär somna på detta och hinner inte göra "skumma" saker på de 15 minuterna.
Stilnocten håller bara i sig i max 4,5 timme för mig, utan Propavan skulle jag aldrig få sova mina 8 timmar.
Citera
2013-03-01, 23:36
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BubbleTrouble
Det ni bör tänka på....det är att ALL Stilnoct /Imovane går ur kroppen samtidigt, oavsett hur många ni tar.

Snälla, ha en källa på det.
Citera
2013-03-02, 00:26
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Snälla, ha en källa på det.

Det skulle jag med vilja ha, för det är rent skitsnack!

Zopiklon har inte funkat på ett bra tag nu, konstigt nu ända sen jag tog pyrazolam.
Såg att någon annan i tråden hade samma problem. Wierd.

112,5 mg Zopiklon i kroppen, och nada verkar hända...
Citera
2013-03-02, 00:37
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:

Zopiklon har inte funkat på ett bra tag nu, konstigt nu ända sen jag tog pyrazolam.

felpost
Senast redigerad av EnLitenSvamp 2013-03-02 kl. 00:38. Anledning: fyllo
Citera
2013-03-02, 00:49
Medlem
Har en fråga angående Stilnoct.
Själv brukar jag inga piller så jag är helt novis på ämnet.

Min granne som är en singelkvinna ringde förre helgen på dörren och var helt sjukt skum.
Han babblade på som fan och brydde sej inte ett skit i att hon bara var i trosor och t-shirt.
Jag bad henne komma in och det dröjde inte mer än 2-3 minuter innan hon skulle in i mitt sovrum och ville ha sex.
After en galet skön session så somnade hon som ett litet barn.

När hon vaknade på morgonen mindes hon ingenting, jag trodde hon drev med mej, hon frågade om kvällen och natten och verkade skämmas. Drog som en avlöning till sin egen lägenhet.
Dagen efter ringde hon på och ville prata om detta och skyllde hela händelsen på Stilnoct.

Min fråga, kan det vara sant? Hon agerade precis som om hon var vaken, ögonen öppna, pratade ganska speedat, sa en del skumma saker men verkade helt hämningslös.
Nu på kvällen käkade vi middag hos henne och hamnade i säng hos henne. Inte lika galet eller så men trevligt ändå. Tror ni hon kommer dravla om Stilnoct imorgon igen? Är hon helt och hållet ett snyggt nut case?

Vet inte vad jag ska tro.
Citera
2013-03-02, 01:24
Bannlyst
Citat:

Varför håller du på så? Något otrevligt kan ju hända... Vill du ha fredagsmys med tjejen, köp ett halvt gram h för 500, det räcker för er båda 2 gånger; rejäla rus. Sen slipper du hålla på att experimentera mer. Det är det som är bra med heroin (dvs inte hålla på att fippla och labba med mediciner).
Citera
2013-03-02, 14:39
Medlem
masterior26s avatar
jag slog i mig 2 stilnoct nyss men jag vill slänga i mig 5 st också men hur lång tid ska jag vänta för att få effekt? för sisst så slog jag i mig 2 och väntade en timma och tog 6 st och kände inte ett skit, så kanske 3 timmar är bra att vänta för då borde ju dom 2 ha gått ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in