2012-11-05, 23:13
Medlem
Powens avatar
Kopmis tryckde i sig60mg nyligen och har nu ´blivit lite weird. Han verker se några djur på golvet som han matar och tar han om Men visst kan det vara tack vara zolpidemen=
Citera
2012-11-05, 23:27
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powen
Kopmis tryckde i sig60mg nyligen och har nu ´blivit lite weird. Han verker se några djur på golvet som han matar och tar han om Men visst kan det vara tack vara zolpidemen=
Ja, definitivt pga Zolpidemen han haft i sig.
Citera
2012-11-05, 23:29
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallaare
Har tagit under tagen 100mg IMO + 50mg zolpidem. Kan man peta i sig några Lexilium 3mg för att dömpa ångesten, tog för övrigt 30mg IMO nyss.
Hjälper dig gärna men förstår inte riktigt ditt inlägg.
Citera
2012-11-05, 23:38
Medlem
Powens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Ja, definitivt pga Zolpidemen han haft i sig.
'
'Lika bra att killen får bygga sin bondgård klar då, ungefär när är han back in track?
Citera
2012-11-06, 01:13
Medlem
bizquitos avatar
Mina erfarenheter på Imovane ( zopiklon )

- Går Suveränt att somna på, dämpar ångest bra.

- Jag har turen (oturen?) att se häftiga hallisar när det är mörkt, oftast neon rödfärgade. Den bästa hallisen var när taket öppnade sig ovanför mig och det regnade rött regn ner på mig, sedan öppnade det sig det ett hål i väggen där det strömmade ut olika skepnader, kommer ihåg att jag då tänkte att det var en portal till en annan dimension. Var då med min flickvän som blev orolig när jag yrade om att det var en bläckfisk under sängen och ett stort fartyg seglade ut ur hålet i väggen.

- Ni kanske har testat att pressa ihop ögonen så hårt det går sa att man blir att se stjärnor, när jag gör det på Imovane så blir det en otrolig visuell effekt, flyger en massa olika färger mot mig osv.

- Att ta Imovane på dagen gör mig till en riktig zombie, dock är det väldigt skönt och behagligt. Bekymmer och problem försvinner.

- Får väldigt lätt minnesluckor av detta preparat, det behöver inte vara jättestora doser heller, beror väl på hur tolerant man är.

- Erfarenheter av Imovane + alkohol är fläng i huvudet och minnesluckor.

Citera
2012-11-06, 20:57
Medlem
Däckar man av imovane om varit vaken på tjack i några dagar? Är rätt snurrig och svag nu och har "hallisar" redan nu så orkar inte med att få ännu mera om jag skulle proppa i mig några stycken och inte kunna sova. Tog väl den sista dosen runt 15:00 idag.
Citera
2012-11-06, 22:10
Medlem
Tog 9mg lexiiium för några timmar sen, blockar dom zolpidem/stilnoct ruset? eller är det bara att köra på? Petat i mig 60mg stilnoct för 15 min men känner inget.
Citera
2012-11-07, 00:05
Bannlyst
Har haft ett väldigt behagkligt rus senjag krossade 2 7.5or i munnen. Väldigt fiiint rus. Har aldrig gjort så förut faktiskt. Jag som har heroin/subutex abstinens. Viva Le Subutex!!!
Citera
2012-11-08, 05:55
Medlem
massiveinvasions avatar
Tjena! Var så att jag fick 30 7,5 imovane utskrivit i tisdags. Minns jag tog 2 st direkt och somnade. Vaknade tror jag vid 16, och kände mig utvilad. Men sen minns jag inte mer förrän jag vaknar dagen efter. Du är jag liksom " åh hade varit najs med en imovane. Först ser jag att det ligger en imovankartong i papperskorgen, men jag letar igenom hela lägenheten. Hittar ett piller. Kollar det slänga kartongen och ser att den var utskriven samma dag. Hittar också alla flister tomma. Sååå fan. Har jag käkat 25 st 7,5or? Verkar ju helt galet. Verkade inte som jag gjort något galet heller. Ska kolla internethistoriken också..... Jag fasar....
Citera
2012-11-08, 09:48
Medlem
gulligumsans avatar
Imovane när man är gravid.. Antagligen inte så bra?
Citera
2012-11-08, 09:54
Medlem
massiveinvasions avatar
Börjar nu att mitt vanliga listiga jag har gömt undan lite av stashen. För listigt gömt tyvärr...
Citera
2012-11-08, 13:30
Medlem
massiveinvasions avatar
Tror jag var borta i ett dygn. Med mycket hallisar.

Trodde visst jag hade illrar i gardedroben i denna chattlogg...

17:51
me
får ju in re att prata med :P
plus att har har smålillar i garedrojwn

17:51
vän
illrar?

17:52
me
men vil välidrgt tysya när jag der på dem
*lillar
men jag tririppar bara lire
.................

SÅ UNDVIK IMOVANE I DESSA MÄNGDER!! DU SABBAR BARA!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in