Citat:
Ursprungligen postat av
nevros
Till en början så var det stilnoct som gällde för att bota mina sömnsvårigheter. Jag lyckades att somna , fint gick det. Men sen efter ett tag av användadet så började jag tappa kontorllen om mig själv, jag kunde gå runt och se saker, jag kunde tro att folk är ute efter mig. Jag ringde en av mina gaming kompisar och sa att 3 polisbilar är ute eftermig och självklart varför ska jag ringa just honom? Jo för att jag trodde han var min advokat. Så efter de tripsen så mådde jag inte bra. Mycker paraniod.
Så jag besökte min läkare och berättade att stiilnoct var inget för mig. jag kommer skada människor omedvetet eller mig själv om jag förstätter ta dessa, då sa han bra att du säger det vi ska hitta något nytt, då fick jag imovane
imovane: Jag tog 1, väntade 30 minuter kolla på streams bara chilla... tiden gick. Känner ingenting inte ens någon förändring alls, tar , känner inget, nu jävlar tog jag 3-4 . Jag blev yr, full och härlig, jag mådde bra. jag e riktigt stolt o glad just nu, men jag har även ångest för jag ska jobba 7 på morgonen men fick medicin som inte hjälpte, vad ska jag göra åt de? JAg behöver hjälp om några erfarande peps around here ifall ni också gått igenom mig och hur löste ni? Jag har ångest och mår sämt, jag kommer förlora mitt job på grund av att läkaren calculerade fel om vad jag skulle ha.
Din läkare har inte gjort fel alls! Den som har gjort fel är du själv och dina föräldrar som inte lyckades bättre med uppfostringen.
När man tar Imovane ska man gå och lägga sig direkt, typ. Det funkar inte att sitta uppe, kolla på videoklipp och ta det lugnt. Du ska lägga dig i sängen direkt! Hade du läst det medföljande bladet skulle du sett detta.
Men nu när du ändå är vaken kan du ju passa på att skriva meningar som en normal människa, kanske börja fundera över ditt liv och ta tag i det.
Du ska gå och lägga dig, NU! Sitt inte vid datorn, kolla inte på nån film, gå och lägg dig och gör ingenting!