Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Precis imovane. stilnoct mm gör en glad och euforisk. Lugnande benso gör en bara lugn och seg om det inte är starka hypnotiska varianter som triazolam och flunitrazepam.
Jag fick Imovane utskrivet under en ganska så lång tid. I början så gjorde dom vad dom ska göra, d v s att man sommnade in. Men efter ett tag så märkte jag också att dom gav mig ett slags rus. En jävligt skön, euforisk känsla. Man ligger där i sängen och tänker bara positiva tankar om ALLT. Om framtiden, vad man ska hitta på i helgen osv. Härliga känslor helt enkelt..
Nu har jag lagt av med denna underbara medicin, eftersom jag har fått bättre lugnande. Imovane funkade på mig under en period (särskilt under förra året) som en slags ångestdämpande medicin.
Men det negativa med Imovane tycker jag är dagen efter. Om man kanske hade proppat i sig några 7,5 för mycket. Jag kände mig som en zombie, och minnet blev helt uppfuckat. Och sen den vidriga smaken förstås
I dagens läge så tar jag Propavan när jag har svårt att somna. Och sen skriver ju min käre läkare ut Oxascand som har betytt mycket för mig.