2012-10-27, 06:45
Medlem
Hysteri90s avatar
Mera ö'l, och någon refill på Metylfenidat, tidigare.
Nu blir det imovane, sen sova

Godnatt!
Citera
2012-10-27, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Influ2
Ska byta Zopiklon 7,5 mot Stilnoct 10mg!
Vad har ni för erfarenheter, har den ena bättre effekt än den andra?
Kan omöjligen kolla igenom hela tråden efter detta så ni får ursäkta
om det redan tagits upp.
Jag gjorde bytet och har hållit mig till zopi 3 månader, jag tyckte Zoplidem var mycketmycket softare, saknar verkligen känslan jag alltid får i mitt minimala hus att väggarna välter över mig (vilket jag kan förbise, vilket skapar en djävulsk massa aktivitet för att undvika att väggarna ska ramla över mig)

Till saken hör: Jag bor ute i skogen.
Zopiklon: Kastade i mig 6st idag 12:05, satt mig ner och ritade, gick ut på gården och funderade vad som behövde göras, kom att tänka på en tanke som löd "för estetiskt tilltalande och inte pengar" vilket triggade mig med att påbörja flytt av en lekstuga som agerat som förråd men som blockerar mycket som är väldigt mycket fint.. Någon minneslucka, jag har fått med vår inneboende grabb som är 12 på det här, han springer runt och länsar den gammla lekstugan på saker, jag är bara förvånad och vet inte hur fan jag ska organisera sakerna, skrattar och är asflummig medans han gör allt jobb (nåja, jag la saker i hög och sa att det var skroooot!)

22:19, nu kommer nu dos!
Citera
2012-10-28, 21:52
Medlem
Vstkustens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nej det får man inte, men om du koncentrerar dig noga med blicken på något föremål så kan det ändra sig lite i form om du har låg tolerans, trevlig bieffekt.
Tack för svar! Ska peta i mig några zopiklon nån dag i veckan
Citera
2012-10-28, 23:03
Medlem
Fick en hel drös av dessa imovane 7,5 för ett par veckor sedan och testade nu i fredags med 2st först. Blev lite skön men sedan gick det över och jag tog 2 till och lite senare där efter 2 till. Blev jävligt flummig och fick hallisar. Hur farliga är dem här tabletter egentligen? Har testat dextropropoxifen och Lyrica under sommaren.
Citera
2012-10-29, 00:16
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tepso
Fick en hel drös av dessa imovane 7,5 för ett par veckor sedan och testade nu i fredags med 2st först. Blev lite skön men sedan gick det över och jag tog 2 till och lite senare där efter 2 till. Blev jävligt flummig och fick hallisar. Hur farliga är dem här tabletter egentligen? Har testat dextropropoxifen och Lyrica under sommaren.
Rent toxiska är dom inte alls, du kan knapra över 100 st utan att det blir farligt men du förlorar ju omdömet så håller du dig vaken så kan du i princip göra vad som helst, ramla ned för en trapp och dö osv.
Citera
2012-10-29, 00:55
Medlem
svampmannens avatar
någon mer som får extrema hallisar på imovane? imovane lergigan och theralen i combo gjorde så det sprang runt spöken, möbler flög, julgranar poppa upp lite här och var. flög också runt en svarm med fåglar som alltid kom fram när jag titta bort mot fönstret. hände varje natt samma saker. vet att man får hallisar men tycker detta var extremt haha.. insekter kröp runt på mig och kröp ut ur lådor när ja öppna dem.. kunde tilloch med ta på insketerna när de va på mig. drog min hand över armen så flög dom av men kom ny helatiden.. trippy shit
Citera
2012-10-29, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Rent toxiska är dom inte alls, du kan knapra över 100 st utan att det blir farligt men du förlorar ju omdömet så håller du dig vaken så kan du i princip göra vad som helst, ramla ned för en trapp och dö osv.

Haha ok, så det går inte att överdosera?
Citera
2012-10-29, 09:14
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tepso
Haha ok, så det går inte att överdosera?
Jo överdosera går men inte med dödlig utgång.
Citera
2012-10-29, 21:32
Medlem
Tjaa har tillgång till zolpidem 10mg, och undrar hur mycket man bör ta för att bli skön? Har även hört att ihop med alkohol kan ge lite hallucinationer hur mycket kan man ta ihop med alkohol och hur mycket vågar man dricka? man vill ju vakna upp i morgon :P
kan ju tillägga att jag inte har någon vidare tolerans heller.
Senast redigerad av cleopatra666 2012-10-29 kl. 21:36.
Citera
2012-10-29, 21:37
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleopatra666
Tjaa har tillgång till zolpidem 10mg, och undrar hur mycket man bör ta för att bli skön? Har även hört att ihop med alkohol kan ge lite hallucinationer hur mycket kan man ta ihop med alkohol och hur mycket vågar man dricka? man vill ju vakna upp i morgon :P
kan ju tillägga att jag inte har någon vidare tolerans heller.
Ta 20 mg, skippa alkoholen.
Citera
2012-10-29, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Ta 20 mg, skippa alkoholen.
okej ska prova de, tack för svar
Citera
2012-10-30, 01:13
Medlem
mp83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleopatra666
okej ska prova de, tack för svar

Alltid 4 regeln ,ta fyra om det står en på etiketten ,så mår du prima sen....käkat stilnoct i många år ,håller mig runt fyra . bra att tolrensen inte sticker iväg för myckey.. enjoy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in