2012-10-24, 04:38
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Influ2
Ska byta Zopiklon 7,5 mot Stilnoct 10mg!
Vad har ni för erfarenheter, har den ena bättre effekt än den andra?
Kan omöjligen kolla igenom hela tråden efter detta så ni får ursäkta
om det redan tagits upp.

Jag gjorde det bytet en gång, jag ångrade mig dagen därpå för att att stilnoct gav inget rus alls. Man kände sig nykter men betedde sig som en clown.

Jag bytte tillbaks till imovanen så fort jag bara kunde. Av imovane blir man ju iaf mysig och ångest släpper.

Dock verkar inte imovamen funka på mig längre.
Har slängt i mig 5st 7,5mg imovane, men känner ingen skillnad alls. Eller så är jag tokbäng men för dum för att fatta det, hehe
Senast redigerad av Hysteri90 2012-10-24 kl. 04:39. Anledning: Stavfel
Citera
2012-10-24, 14:21
Medlem
Åh så skönt. Förrådet hade börjat sina på allvar men fick just nu recept på ett stort gäng till =) lycka. Blir nog att trycka några piller sen woho.

och invänta tomten
Citera
2012-10-24, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
Åh så skönt. Förrådet hade börjat sina på allvar men fick just nu recept på ett stort gäng till =) lycka. Blir nog att trycka några piller sen woho.

och invänta tomten
shit, man är som ett barn på julafton. vill bara skynda sig göra bort alla måsten nu så man får sätta igång!! handla och äta o sånt skit
Citera
2012-10-25, 18:33
Medlem
Är det någon poäng att stoppa i sig 5-7.5 mg om man bara vill bli lite skön, kommer jag känna något alls? Har ingen erfarenhet av liknande läkemedel överhuvudtaget.
Har ganska många liggandes men vågar inte stoppa i mig mer än 1-2 eftersom jag är en riktig fegis när det gäller drugs
Citera
2012-10-25, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
shit, man är som ett barn på julafton. vill bara skynda sig göra bort alla måsten nu så man får sätta igång!! handla och äta o sånt skit

Ännu bättre rus på tom mage ;-)
Citera
2012-10-26, 16:32
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanborjaju
Är det någon poäng att stoppa i sig 5-7.5 mg om man bara vill bli lite skön, kommer jag känna något alls? Har ingen erfarenhet av liknande läkemedel överhuvudtaget.
Har ganska många liggandes men vågar inte stoppa i mig mer än 1-2 eftersom jag är en riktig fegis när det gäller drugs

2st 7.5 blir du definitivt skön utav om du inte har någon tolerans. Ingen fara med den dosen alls.
Citera
2012-10-26, 16:35
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vstkusten
Man får inga små hallisar på så små doser va?

Edit: Tack för svar btw

Nej det får man inte, men om du koncentrerar dig noga med blicken på något föremål så kan det ändra sig lite i form om du har låg tolerans, trevlig bieffekt.
Citera
2012-10-26, 18:36
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vstkusten
Man får inga små hallisar på så små doser va?

Edit: Tack för svar btw

Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nej det får man inte, men om du koncentrerar dig noga med blicken på något föremål så kan det ändra sig lite i form om du har låg tolerans, trevlig bieffekt.

Jodå det är faktiskt möjligt att man kan få hallisar även på små doser.
Även om det oftast bara blir mindre synvillor som Slingshot säger.

En natt efter endast 7,5mg så fick jag rätt bra med hallucinationer, det gick inte att ignorera det om man säger så, växterna rörde på sig, det hoppade runt saker i fönsterna och mönster rörde på sig.

I kombination med Lyrica och melatonin(vet inte om melationinet hade någon inverkan) så fick jag något som jag bäst kan beskriva som en tripp. Det sprang runt röda figurer på golvet och hela rummet levde.

Tydligen så får inte alla den här effekten oavsett dos. Stilnoct(zolpidem) är mer vanligt att det ger hallisar annars.
Citera
2012-10-26, 18:40
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya

En natt efter endast 7,5mg så fick jag rätt bra med hallucinationer, det gick inte att ignorera det om man säger så, växterna rörde på sig, det hoppade runt saker i fönsterna och mönster rörde på sig.

I kombination med Lyrica och melatonin(vet inte om melationinet hade någon inverkan) så fick jag något som jag bäst kan beskriva som en tripp. Det sprang runt röda figurer på golvet och hela rummet levde.

Tydligen så får inte alla den här effekten oavsett dos. Stilnoct(zolpidem) är mer vanligt att det ger hallisar annars.

Jo utav melatonin kan man få sådana synvillor om man tar det mitt på dagen, vissa får det i alla fall.
Citera
2012-10-26, 18:42
Medlem
CrapNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya

önskar att jag var lika lättpåverkad som dig, själv har ja tryckt i mig 17 7,5mg zopiklon utan minsta synvilla.. däremot blev jag redig dum i huvudet
Citera
2012-10-26, 20:04
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Jo utav melatonin kan man få sådana synvillor om man tar det mitt på dagen, vissa får det i alla fall.
Isf kan jag varmt rekommendera den kombon, det var riktigt trippat!

Citat:
Ursprungligen postat av CrapN
önskar att jag var lika lättpåverkad som dig, själv har ja tryckt i mig 17 7,5mg zopiklon utan minsta synvilla.. däremot blev jag redig dum i huvudet
Vet inte om det beror på om man är lättpåverkad eller inte
Citera
2012-10-27, 04:51
Medlem
Hysteri90s avatar
Ett antal liter 3,5%ig öl, plus 26,25mg imovane, verkar inte hända så mycket. Jag blev lugnare och ångest försvann, men borde jag inte vara ganska borta nu?

Hur fort går det att dra på sig en sådan tolerans? Detta känns ju bara löjligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in