2012-02-01, 18:45
Medlem
Jag nyss hemkommen från min husläkare. Fick då imovan+sobril+lepheton utskrivet! Är det verkligen en bra kombination? Har ett tramadolmissbruk bakom mig (7år sedan) och krypton har jag tagit "lite" för mycket av. Är rädd att hamna i något skit igen! Läkaren vet om mina missbruk men ansåg att de här medicinerna är viktiga för mig just nu för att komma på fötter igen!
Törs jag ta dessa mediciner?
Citera
2012-02-01, 21:43
Medlem
qleaps avatar
Då har man smullit i sig 60mg zopiklon och 50mg Nazinon för något timme sen. Får se vart det leder mig. Kan jag ha struntat i Nazionen egentligen? Det känns som det, men ruser har inte kommit ännu.
Citera
2012-02-01, 23:37
Medlem
Adiemuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qleap
Då har man smullit i sig 60mg zopiklon och 50mg Nazinon för något timme sen. Får se vart det leder mig. Kan jag ha struntat i Nazionen egentligen? Det känns som det, men ruser har inte kommit ännu.

Haha :O. Hur gick det? flummigt?
Citera
2012-02-02, 03:24
Medlem
lyxos avatar
Har tagit 40 mg Stilnoct nu, bara för att sova. Fungerar inget vidare.
Först fungerade 10:a bra sedan fick jag gå över till 20 mg för att det skulle fungera att sova.
Nu har jag tagit 4 st och kan fortfarande inte somna, inte ens trött.

Har jag byggt upp någon resistans redan? Eller kan det fungera bra vissa dagar och andra inte?
Det är lite vingligt när jag skall gå, men inte så värst.

Tror ni att jag byggt upp resistans eller kan det vara andra faktorer som gör att det inte fungerar alltid. I början kunde man ju ta en och sedan slumra hur lätt som helst.
Citera
2012-02-02, 11:27
Medlem
Zoplikon+coccilana bra kombo?
Citera
2012-02-02, 11:42
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PXP
Zoplikon+coccilana bra kombo?

Bra o bra. Det funkar väl. Ska du sova på det eller?
Citera
2012-02-02, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Bra o bra. Det funkar väl. Ska du sova på det eller?

Nej flumma på det tänkte jag. Har rätt hög tolerans men inte rört moffe eller benz på 6-9 månader
Citera
2012-02-02, 12:10
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PXP
Nej flumma på det tänkte jag. Har rätt hög tolerans men inte rört moffe eller benz på 6-9 månader

Okaj. Man får dricka ganska mycket cocillana för att det ska hända nåt dock.
Citera
2012-02-03, 16:11
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyxo
Har tagit 40 mg Stilnoct nu, bara för att sova. Fungerar inget vidare.
Först fungerade 10:a bra sedan fick jag gå över till 20 mg för att det skulle fungera att sova.
Nu har jag tagit 4 st och kan fortfarande inte somna, inte ens trött.

Har jag byggt upp någon resistans redan? Eller kan det fungera bra vissa dagar och andra inte?
Det är lite vingligt när jag skall gå, men inte så värst.

Tror ni att jag byggt upp resistans eller kan det vara andra faktorer som gör att det inte fungerar alltid. I början kunde man ju ta en och sedan slumra hur lätt som helst.

Man blir inte trött av Stilnoct. Ta tabletten, gå och lägg dig, somna. Om du inte somnar inom en timme så kan du börja fundera på tolerans.
Citera
2012-02-07, 18:17
Medlem
Ovcharkas avatar
450mg Lyrica och 28mg Zopiklon. Nu gäller det o bara jaga.

F.ö. vill jag bara säga att kombinationen alkohol/zopiklon är värdelös. Man tappar ju minnet och förståndet. Hamnar på psyk o blir inspärrad blir man också. Ett helvete.
Citera
2012-02-08, 22:55
Medlem
MrDeltoids avatar
Fick en karta 7.5mg imovane efter ett besök på psyket och kan inte förmå mig själv att knapra dem. Bismaken av bittert och järn som håller i sig ett helt dygn får kraftig ångest och sömnlöshet att kännas lätthanterlig. Bor i Stockholm och undrar var jag har bäst chans att bli av med dessa? Jag undviker helst plattan, dit går jag bara för opi.

Någon vänlig själ som kan svara på min fråga.
Senast redigerad av MrDeltoid 2012-02-08 kl. 23:07.
Citera
2012-02-10, 22:46
Medlem
ShouldBeFines avatar
Finns det något speciellt sett man ska gå tillväga för att få hallisar på Stilnoct? Eller handlar det bara om (o)tur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in