2012-06-24, 05:17
Medlem
Sm0okeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Jagn tycker du ska slänga i dig resten av dom imovanen som du har.
Sen när det slagit igång så tycker jag du borde röka lite, och senare när du känner att du vill sova så börjar du dricka!

Hahaha jag uppnår ett totalt kaos som jag själv inte lär minnas av att ta resten.
Tar väl 2 till och sista vinet haha och avslutar med en fet.
Dock så vägrar texter jag läser stå stilla.. pretty cool men irriterande när man försöker läsa.
Citera
2012-06-24, 05:43
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sm0okey
Hahaha jag uppnår ett totalt kaos som jag själv inte lär minnas av att ta resten.
Tar väl 2 till och sista vinet haha och avslutar med en fet.
Dock så vägrar texter jag läser stå stilla.. pretty cool men irriterande när man försöker läsa.

En del får dom biverkningarna av Imovane
Men du mår bra annars eller?
Citera
2012-06-24, 06:46
Medlem
Hysteri90s avatar
Vissa folk pumpar ju upp substanser i rumpen, för det finns mycket blodkärl där.
Sakem är dem att jag är intresserad av att testa då jag endast har 20mg stilnoct kvar.
Men jag har ingen pump.

Finns det någon med erfarenhet som kan säga att det funkar bra att bara köra in pillret i rektum med resultat?

jag är inte gay, jag är endast piller fattig och vill ha ut så mycket effekt av drogen som det går!
Citera
2012-06-24, 12:43
Medlem
Ovcharkas avatar
Tog 6st 7,5mg. Först tre, och sen ökade jag på med tre till. Dock under en tidsperiod på 3h. Ingen vidare effekt. Ah, inte kul. Verkar som jag har en galen tolerans mot det.

Men har man ätit det till och från i 2 år, samt äter Lyrica varje dag och dricker alkohol ganska ofta (om dessa två nu har korstolerans med Zop) så är det väl inte så konstigt.

Har 20-30st kvar. Undrar fortf. hur mycket man kan peta i sig innan det blir lite.... "risky" s.a.s. Har blandat benso (riktig) och alkohol friskt i gamla tider och överlevt, men kan alltid vara bra o veta, antar jag.
Citera
2012-06-24, 13:00
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Tog 6st 7,5mg. Först tre, och sen ökade jag på med tre till. Dock under en tidsperiod på 3h. Ingen vidare effekt. Ah, inte kul. Verkar som jag har en galen tolerans mot det.

Men har man ätit det till och från i 2 år, samt äter Lyrica varje dag och dricker alkohol ganska ofta (om dessa två nu har korstolerans med Zop) så är det väl inte så konstigt.

Har 20-30st kvar. Undrar fortf. hur mycket man kan peta i sig innan det blir lite.... "risky" s.a.s. Har blandat benso (riktig) och alkohol friskt i gamla tider och överlevt, men kan alltid vara bra o veta, antar jag.

6stycken utan vidare effekt, 12 stycken för någorlunda effekt. 15+ för bra effekt månne? Annars får du äta allihopa men eftersom du har tolerans som alla får i höjden på dessa varför slutar du inte att äta dom på ett tag? Det blir ju bara värre när du petar i dig doser som inte ger dig något.
Citera
2012-06-24, 13:10
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
6stycken utan vidare effekt, 12 stycken för någorlunda effekt. 15+ för bra effekt månne? Annars får du äta allihopa men eftersom du har tolerans som alla får i höjden på dessa varför slutar du inte att äta dom på ett tag? Det blir ju bara värre när du petar i dig doser som inte ger dig något.

Tar aldrig dom. Detta var första gången på nån månad, minst.
Citera
2012-06-24, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Disponibel
forsok halla er vakna pa imovane. Passerar man den gransen ar det helt javla underbart.

Citat:
Ursprungligen postat av phook
Jag sover aldrig på Imovane längre. Tar den mest mot ångest och panikattacker, även under dagen Jag sover mycket gott på Etizolam dock.

jo, det är bl a därför det är så underbart att somna in på den på kvällen
man får en massa häftiga och sköna bilder i hjärnan, samtidigt som man blir lugn, trött och avslappnad
men det mest fantastiska är toleransen inte ökar, om man bara tar en, så som jag har gjort i några månader nu

inte nog med man får törnrosasömn, man får narkotisk njutning nästan direkt efter att man har tagit bara en enda tablett, och sen har vi det här med ingen toleransutveckling, och dessutom så får jag det gratis från läkaren (högkostnadsskydd). Kan det vara bättre?

Ett fantastiskt läkemedel. Men visst skulle det vara spännande att ta en rejäl dos under dagen. Men jag tänker inte riskera att sabba det jag har. [
Citera
2012-06-24, 16:08
Medlem
Ovcharkas avatar
I helvete med detta. Jag går in på Nitrazepam alltså...
Citera
2012-06-24, 16:34
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
I helvete med detta. Jag går in på Nitrazepam alltså...
Tycker inte man somnar bra på nitra... men annars är det en av favoriterna.
Citera
2012-06-24, 16:40
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Tycker inte man somnar bra på nitra... men annars är det en av favoriterna.

Inte? För det är faktiskt no.1 skäl till att jag vill byta: jag vill kunna somna. No. 2 skäl är såklart flödder.... På vilket sätt är det en favorit? Hyfsat potent i flöddersammanhang?
Citera
2012-06-24, 18:31
Medlem
Nu på Midsommar så har jag varit ute och röjt i en okänd stad och haft kul på 30mg Zoplidem: Smet in på någon form av klubb, blev stannad vid dörren och ombedd att betala inträde, lyckades prata bort mig ifrån att betala och fick komma in. När jag äntrade dansbanan så blev jag diskokungen, flängde rätt rejält i medvetna discomoves över hela banan, sedan satte jag mig ner och rökte inomhus, beivrat. Dansade lite mer och snodde slattar som folk hade på borden, spydde till slut i vanlig ordning med alkohol och zoplidem, folk kom fram till mig och frågade argt om det var jag som spytt, sade att det var en färgad person som var gärningsman. Massiva blackouts.
Dagen efter så var det en grupp människor som blev till sig av lycka när dem såg mig samt ville prata med mig om gårdagen, undvek dem.

Jag har aldrig varit ute och glidit på Stil förut, satan vad bra det gick dock. fick sms av min vän att jag skulle komma tillbaka tills hans lägenhet där jag tagit Zoplidem, jag svarade "Jag är inte jag ens, kommer när första knogen flyger" (jag var väldigt fredfull i fysisk person)

Citat:
Dun Dun DunDuN
Hysteri90, är detta classic-Benso rus? Kram
Senast redigerad av lolicon 2012-06-24 kl. 18:51.
Citera
2012-06-24, 19:23
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon

Citat
Dun Dun DunDuN

Hysteri90, är detta classic-Benso rus? Kram

Haha Vart kommer det citatet ifrån?
Jag vart ganska flöddrad igår då jag käkade 97,5mg(13st Imovane) och drack vin och öl till det

Din kväll lät förövrigt väldigt trevlig måste jag säga!

Kram
Senast redigerad av Hysteri90 2012-06-24 kl. 19:25. Anledning: stavfel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in