Nu på Midsommar så har jag varit ute och röjt i en okänd stad och haft kul på 30mg Zoplidem: Smet in på någon form av klubb, blev stannad vid dörren och ombedd att betala inträde, lyckades prata bort mig ifrån att betala och fick komma in. När jag äntrade dansbanan så blev jag diskokungen, flängde rätt rejält i medvetna discomoves över hela banan, sedan satte jag mig ner och rökte inomhus, beivrat. Dansade lite mer och snodde slattar som folk hade på borden, spydde till slut i vanlig ordning med alkohol och zoplidem, folk kom fram till mig och frågade argt om det var jag som spytt, sade att det var en färgad person som var gärningsman. Massiva blackouts.
Dagen efter så var det en grupp människor som blev till sig av lycka när dem såg mig samt ville prata med mig om gårdagen, undvek dem.
Jag har aldrig varit ute och glidit på Stil förut, satan vad bra det gick dock. fick sms av min vän att jag skulle komma tillbaka tills hans lägenhet där jag tagit Zoplidem, jag svarade "Jag är inte jag ens, kommer när första knogen flyger" (jag var väldigt fredfull i fysisk person)
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Dun Dun DunDuN
Hysteri90, är detta classic-Benso rus? Kram