2012-10-30, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mp83
Alltid 4 regeln ,ta fyra om det står en på etiketten ,så mår du prima sen....käkat stilnoct i många år ,håller mig runt fyra . bra att tolrensen inte sticker iväg för myckey.. enjoy

då gör du det bra. tycker det är jävligt svårt att inte tappa fattningen efter fyra och börja tokäta
Citera
2012-10-30, 01:33
Medlem
Somethingroyals avatar
Stilnoct 20-40 mg blev bara tröttsamt. Var helt klar i huvudet men ändå trögtänkt. Men jag är väl ingen pillertrillare egentligen.
Citera
2012-10-30, 01:46
Medlem
Hur är det med bäst före-datumet på Zopiklon?

Är de okej så länge de inte spricker/smulas, eller händer något mindre bra med dem om de legat några år?
Citera
2012-10-30, 05:24
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kh-a
Hur är det med bäst före-datumet på Zopiklon?

Är de okej så länge de inte spricker/smulas, eller händer något mindre bra med dem om de legat några år?
Har dom förvarats dåligt kan dom tappa potens, men har dom legat mörkt och svalt kan jag nästan lova dig att dom har samma potens som tidigare. har nämnt i andra trådar med samma frågor att jag käkat nitrazepam med utgångsdatum slutet av 80 talet, även andra piller några äldre några kanske nåt år nyare och alla funkade bra. vi var bensade länge på det beslaget
Citera
2012-10-30, 22:17
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mp83
Alltid 4 regeln ,ta fyra om det står en på etiketten ,så mår du prima sen....käkat stilnoct i många år ,håller mig runt fyra . bra att tolrensen inte sticker iväg för myckey.. enjoy
Såhär är det va, Zolpidem är kanske den mest opålitliga substans jag någonsin haft i mig. Skilladen i dosering för ett tämligen trevligt rus respektive total blackout är hårfin. Fyra stycken (40 mg) låter mycket för någon utan tolerans.
Senast redigerad av Mandic! 2012-10-30 kl. 22:23.
Citera
2012-10-30, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Såhär är det va, Zolpidem är kanske den mest opålitliga substans jag någonsin haft i mig. Skilladen i dosering för ett tämligen trevligt rus respektive total blackout är hårfin. Fyra stycken (40 mg) låter mycket för någon utan tolerans.

det är så sjukt olika... ibland blir jag perfekt drogad på 20mg. ibland kan jag tagit 60 till 70mg utan att känna något. och detta är om jag inte tagit på flera veckor eller tog igår. det är helt sjukt svårt
Citera
2012-10-31, 00:26
Medlem
åh nu ligger jag och inväntar morgondagen. ska bli helt underbart att trycka ett gäng stillisar.
jag och min hona ska mysa ner oss i soffan och ha de grejt.
måste inhandla grapejuice också.
Citera
2012-10-31, 15:17
Medlem
Sådär nu är det onsdag äntligen!! =D
Nu ska jag och honan äta en bit mat och sen bli underbart flummflumm på stilnoct <3
Citera
2012-10-31, 15:54
Medlem
cbos avatar
bäst att inte ta det för tätt inpå du käkat, helst tom mage ska det va men vänta några timmar efter ni käkat iaf för bättre/snabbare effekt
Citera
2012-10-31, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cbo
bäst att inte ta det för tätt inpå du käkat, helst tom mage ska det va men vänta några timmar efter ni käkat iaf för bättre/snabbare effekt

Jaaa jag vet =) men det är ju så jävla drygt att sitta och vänta hehe
Citera
2012-10-31, 18:57
Medlem
Bongmons avatar
Sist ja körde tog jag 20mg stilnoct, men hade en hög etizolamtolerans, så det blev lite virrit och kul att spela tvpspel.. Dosen kändes helt perfekt, jag blev skum i huvet men hade ändå ok kontroll..

Nästa gång kommer ja inte ha hög etizolamtolerans, va bör man ta för dos då?
Jag är ute efter ett flummigt rus, men jag vill inte bli helt fucked upp, jag vill spela tvpspel och ha "sjukt kul"... 10mg känns lite, men 20mg kändes bra med etizolamtolerans.. Korstolerans har de ju definitivt..

Men satan va torr man är i munnen dagen efter, z-analoger gör mig så extremt torr i munnen, har aldrig blivit sån på nått annat.

Imovane är inget att berusa sig på direkt, enligt mig. Men då tog ja 3st 7,5 med en timmes mellanrum på varje, någon skrev att ja skulle tagit alla sammtidigt ist.. Är de så? Att man inte kan återdosera imovane?
Citera
2012-10-31, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BjornFg
Vaket.tk

Bumpar frågan; är den grön?

Någon som vet om deras zopiklon håller kvalité? Det var tryck i deras Xanor iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in