2024-04-07, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Nej dom umgås inte längre.

Vet man varför
Citera
2024-04-07, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Vet man varför
Tänker att man träffar folk som kommer och går hela livet. Behöver inte betyda något heller. P verkar ju ha noll impulskontroll. Så hon ser nog inte längre än hennes näsa pekar. Hennes konsekvenstänk tar slut där hennes panna börjar
Citera
2024-04-07, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Patricia behöver ingen bil, hon jobbar hemifrån och det finns busskort/skolkort för ungarna så de kommer till skolan.

King Loui får ju ändå bara gå 20 timmar nu eller vad det är på fsk då mamma är hemma med syskon.

Blir otroligt provocerad av att vissa kan flyta runt och skippa sina räkningar medans en annan sliter för att vara en god skuldfri samhällsmedborgare.
För att inte tala om att hon sen har mage att klaga på den gratis vård hon och hennes barn fått i över en månads tid
Citera
2024-04-07, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
För att inte tala om att hon sen har mage att klaga på den gratis vård hon och hennes barn fått i över en månads tid

34 000 :- om dagen kostade hennes vård. Och nu har de hemsjukvård. Bara att ligga där inne och glassa kostade oss skattebetalare över en miljon.
Men Patricialjug fick för dålig service och för lite barnvakter så självklart är allt dåligt.
Så less på den människan som bara ska ha och ha, och som inte ens betalar sina räkningar. Jäkla smuts.
Citera
2024-04-07, 20:51
Medlem
Citat:
34 000 :- om dagen kostade hennes vård. Och nu har de hemsjukvård. Bara att ligga där inne och glassa kostade oss skattebetalare över en miljon.
Men Patricialjug fick för dålig service och för lite barnvakter så självklart är allt dåligt.
Så less på den människan som bara ska ha och ha, och som inte ens betalar sina räkningar. Jäkla smuts.

Ja tänk vården i usa där man för bekosta allt själv får inte ens vård om du står utan försäkring och pengar så hr hon mage att klaga på dagens sjukhuspersonal och alla som jobbar häcken av sig…. Såg att hon la upp en bild på sitt hem där lilla pojken sagt ensam vid köksbordet å åt. Det tog hon bort när någon påtalade det
Citera
2024-04-07, 20:52
Medlem
Citat:

Ja sååå sjukt usch. Betalar inte ens sina barns barnomsorg. Vidrigt faktiskt
Citera
2024-04-07, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Var väl något över 200 000kr total ifrån insamlingen har jag för mig.

Hade varit kul att veta vad dessa 200.000:- har gått till, vad tror du??
Citera
2024-04-07, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Ja sååå sjukt usch. Betalar inte ens sina barns barnomsorg. Vidrigt faktiskt

Det är så pinsamt.. Hade skämts ihjäl!!
Citera
2024-04-07, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Det är så pinsamt.. Hade skämts ihjäl!!

Ja just barnomsorg och underhåll för sin gamla avkomma är väl det som man prioriterar.

Men detta parasit-par betalar enbart el och sin andrahandshyra (iaf den första tiden för när man sen ska flytta så kommer de inte betala ett öre).
Citera
2024-04-07, 21:36
Medlem
Citat:

En stor del gick iaf till resor utomlands och fancy hotellnätter i Stockholm.
Citera
2024-04-07, 21:47
Medlem
Citat:
Ja just barnomsorg och underhåll för sin gamla avkomma är väl det som man prioriterar.

Men detta parasit-par betalar enbart el och sin andrahandshyra (iaf den första tiden för när man sen ska flytta så kommer de inte betala ett öre).

Det är så illa på alla plan!!

Har P och J hyresskulder också för det har jag missat??
Citera
2024-04-07, 22:05
Medlem
Kort efter insamlingen köpte den en Nissan Quashquai ä, men den står inte på ngn av dem, så gissar ngn familjemedlem som står på den. Plus att jag har för mig att det blev en gotlandsresa. Så det är mina okvalificerade gissningar till vart pengarna gick.

Det utlovades att de skulle redogöra för dem samt betala överskottet till spädbarnsfonden. Men mig veterligen gjordes aldrig detta.

Jag tror faktiskt att denna insamlingen har gjort dem mer skada än nytta. För det är bl.a. detta hyckleriet att ta emot "gratispengar" vs med hur stora skulder de har (som de dessutom inte betalar av) som gjorde människor sura på dem. Samt som sagt, oärligheten med vart de gick till och om de skänkts till spädbarnsfonden eller ej.

Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in