2024-04-09, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Här i tråden skrev folk det var hennes pt

Jag minns hon reste med en kille mellan L och j . Hon la upp när de kysstes osv. Han hade också barn sen tidigare och de introducerade barnen för varandra, gick på tivoli osv. Han såg ut att vara från Mellanöstern men minns ej namnet

Åh herregud, snabbt ska det gå när Patriciahål är på jakt efter ny styvpappa till sina många barn. Måste kännas hedervärt för slapptasken Joakim att vara en i raden och hann göra henne gravid innan någon annan. Detta par är Morran och Tobias inlindat i Instagramfilter.
Citera
2024-04-09, 22:43
Medlem
Citat:
Här i tråden skrev folk det var hennes pt

Jag minns hon reste med en kille mellan L och j . Hon la upp när de kysstes osv. Han hade också barn sen tidigare och de introducerade barnen för varandra, gick på tivoli osv. Han såg ut att vara från Mellanöstern men minns ej namnet

Tycker mig minnas att jag läst i tråden att hon också blev gravid med PTn, men gjorde abort.

Och sedan date'ade en kille som var lik Sean Banan utseendemässigt, som de åkt iväg på semester bl.a. med.
Citera
2024-04-09, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Åh herregud, snabbt ska det gå när Patriciahål är på jakt efter ny styvpappa till sina många barn. Måste kännas hedervärt för slapptasken Joakim att vara en i raden och hann göra henne gravid innan någon annan. Detta par är Morran och Tobias inlindat i Instagramfilter.
Hon blev även gravid med denna man från Mellanöstern men gjorde abort även då eftersom han inte ville ha fler barn och definitivt inte med henne. (Verkade det som). Han ville inte ha ett förhållande heller och kort därefter tog romansen slut.

Hon har gjort ofantligt många aborter och det är bara de hon varit öppen med som man vet om, vill inte veta hur många det rör sig om egentligen. För mig är det oförlåtligt att göra abort som om det vore preventivmedel precis som det är att föda barn när risken är stor att både en själv och barnen stryker med gång på gång. Man kan nästan tro att hon bor i ett avgrundshål i Afrika eller nåt där preventivmedel inte existerar och att försöka förstå hur denna människa resonerar och fungerar borde bli ett alldeles enskilt kapitel i en framtida psykologibok.
Citera
2024-04-09, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Hon blev även gravid med denna man från Mellanöstern men gjorde abort även då eftersom han inte ville ha fler barn och definitivt inte med henne. (Verkade det som). Han ville inte ha ett förhållande heller och kort därefter tog romansen slut.

Hon har gjort ofantligt många aborter och det är bara de hon varit öppen med som man vet om, vill inte veta hur många det rör sig om egentligen. För mig är det oförlåtligt att göra abort som om det vore preventivmedel precis som det är att föda barn när risken är stor att både en själv och barnen stryker med gång på gång. Man kan nästan tro att hon bor i ett avgrundshål i Afrika eller nåt där preventivmedel inte existerar och att försöka förstå hur denna människa resonerar och fungerar borde bli ett alldeles enskilt kapitel i en framtida psykologibok.

Kanske alla dessa hundratals aborter är anledningen till att hennes kropp av gammal vana vill göra sig av med avkomman så fort det bara går.

Större samhällsparasit är nog svår att finna.
Citera
2024-04-09, 23:00
Medlem
Citat:

Blev hon gravid med både han från Mellanöstern och sin pt el är dessa 2 samma person?
Citera
2024-04-09, 23:54
Medlem
Citat:
Blev hon gravid med både han från Mellanöstern och sin pt el är dessa 2 samma person?
Det är olika personer tror jag. Jag vet inget om någon PT däremot lade hon ut mycket om den här Mellanösternkillen som hon åkte utomlands med, Grekland tror jag det var. La upp mycket om honom på stories på Instagram. Han var involverad ett kort tag och hon var öppen med både graviditet, abort, att han inte var redo för fler barn så därför tog hon bort barnet (kanske hon skulle tänkt på och frågat om innan men abort är som sagt hennes preventivmedel) och han ville inte heller ha något seriöst med henne. Hon skrev nån text på stories om det, något om att de ville olika saker i livet och sen hörde man inget mer om honom. Hon fläker ju ut exakt allt och så pass mycket att man kommer ihåg en del av allt hon delat med sig av genom åren.
Citera
2024-04-10, 00:01
Medlem
Citat:
Namnet Vaselin är nu utbytt mot Alba (tross).

Måste ju ändå säga att det är ett uppsving men kan inte låta bli att kräkas över Joakims konstanta smörande för Patricialjug, han ska alltid hylla henne och skriva så snuttepluttigt. Antingen är det hon som rattar hans konto eller så håller det på att ta slut för det är bara par med stora problem som offentligt konstant gullar med varandra sådär.

Ändå Ett rätt som P lyckats åstadkomma!! Fy fan för o tvingas bära sin döda systers namn o tvingas leva hela sitt liv i skuld till henne!!
Citera
2024-04-10, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Ändå Ett rätt som P lyckats åstadkomma!! Fy fan för o tvingas bära sin döda systers namn o tvingas leva hela sitt liv i skuld till henne!!

Ja, Patricialjug får faktiskt lite pluspoäng för just detta.
Kan behövas då hon ligger så kraftigt minus.
Citera
2024-04-10, 00:28
Medlem
Citat:
Det är olika personer tror jag. Jag vet inget om någon PT däremot lade hon ut mycket om den här Mellanösternkillen som hon åkte utomlands med, Grekland tror jag det var. La upp mycket om honom på stories på Instagram. Han var involverad ett kort tag och hon var öppen med både graviditet, abort, att han inte var redo för fler barn så därför tog hon bort barnet (kanske hon skulle tänkt på och frågat om innan men abort är som sagt hennes preventivmedel) och han ville inte heller ha något seriöst med henne. Hon skrev nån text på stories om det, något om att de ville olika saker i livet och sen hörde man inget mer om honom. Hon fläker ju ut exakt allt och så pass mycket att man kommer ihåg en del av allt hon delat med sig av genom åren.

Helt galet beteende. Sådär höll mina döttrar på med (fläka ut livet, inte massor av aborter) när de var typ 13-14 år och Lunarstorm fortfarande fanns.

Patricia är ju nästan 35 år så hon borde ha mognat men trots det enorma pannbenet så verkar inte hjärnan motsvara utrymmet om man säger så..
Citera
2024-04-10, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Tycker mig minnas att jag läst i tråden att hon också blev gravid med PTn, men gjorde abort.

Och sedan date'ade en kille som var lik Sean Banan utseendemässigt, som de åkt iväg på semester bl.a. med.

Hahaha Sean Banan 😂😂
Jaa men det är liksom i Patricialjugs klass, små korta mörka med stor käft och G- kändis status 😂

Undrar vad Joakim är känd för, förutom att vara en värdelös pappa och bidra med en miljonskuld.
Citera
2024-04-10, 01:39
Medlem
Citat:
Jo men så är det säkert, Patricialjug la ju ut förut att deras hyresvärd vill att hon renoverar och köper fin inredning i rent reklamsyfte.

Känns så osäkert bara att fjanta runt i andrahand när man har sex ungar. Jag har fem barn och skulle ha tvärångest om jag visste att vi kommer bli hemlösa inom ett par år.

Hade varit livrädd, håller med!

Aha! Hon lär ha fått det genom hennes insta/reklam då.
Citera
2024-04-10, 02:16
Medlem
Citat:

Sean banan killen hehe. Hade nästan glömt bort honom helt!! Han såg väll alla röda flaggor och tog sitt förnuft till fånga och sprang medan han hade sin chans. Kommer ihåg att dom kysstes på någon balkong och var i Grekland sommaren innan hon träffade J efter skilsmässan med L, det kunde P bekosta men barnomsorgen var för dyr så hamnade hos KF istället.

P fläker ut alldeles för mycket om sitt liv och bara att vi vet allt om hennes sexliv, swingande med L, aborter, romanser, trauman, barnens utveckling, sjukhusvistelse etc. Bevisar hur lite hon bryr sig om personlig integritet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in