2024-05-25, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Pannan verkar ha tappat en hel del följare senaste dygnen. Är det hennes galna blockande som gör sig gällande eller är det folk som inte längre vill stödja hennes galenskap?

Verkligheten kommer ikapp och skenheligheten lyser igenom. Då faller intresset!!
Citera
2024-05-26, 03:39
Medlem
Citat:
Stod väl nånstans att Pannan inte kommer få skuldsanering då hon tjänar för bra och låter nya skulder gå till fogden hela tiden.
Hon har ju noll vilja att betala och det ska man visa om man ska få skuldsanering.

Men hur kan de ha mobil, bredband, teckna avtal, handla på klarna mm. Kan man det om man har skuld hos kronofogden? Får man betalningsanmärkning på varje skuld som går dit? Någon som vet?
Citera
2024-05-26, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarflickaan
Men hur kan de ha mobil, bredband, teckna avtal, handla på klarna mm. Kan man det om man har skuld hos kronofogden? Får man betalningsanmärkning på varje skuld som går dit? Någon som vet?

Handla på klarna kan dom väl knappast göra?
Citera
2024-05-26, 13:01
Medlem
Hur kan ens företag vilja göra samarbeten med P & J när dom har skulder till KF
Citera
2024-05-26, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarflickaan

Man kör med kontantkort, låter nån annan stå på abonnemang, använder inte Klarna etc..
Många människor lever med skulder hos KF idag.
Citera
2024-05-26, 15:01
Som jag misstänkte tog kronofogden Patricia och Joakims stokkesäng. Ebba ligger i vaggan på ställning i vardagsrummet.
Citera
2024-05-26, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Som jag misstänkte tog kronofogden Patricia och Joakims stokkesäng. Ebba ligger i vaggan på ställning i vardagsrummet.

Vad har de haft för exklusiv spjälsäng om fogden väljer att ta den😵‍💫.
Citera
2024-05-26, 16:27
Medlem
Citat:

Hur lågt har man inte sjunkit om fogden tar ens spjälsäng 🤮
Citera
2024-05-26, 16:40
Medlem
Citat:
Jag fattar inte hur spjälsängen kan vara mer värd än denna "vaggsängen" oavsett så vaknar de inte nu lär det aldrig hända!
Så hemskt när de tar barnens saker.
Fattar inte varför grillen fick va kvar.
Citera
2024-05-26, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Vad har de haft för exklusiv spjälsäng om fogden väljer att ta den😵‍💫.

Citat:
Hur lågt har man inte sjunkit om fogden tar ens spjälsäng 🤮

Det är sant! Men vad kan värdet vara i en spjälsäng? De har väl en barnvagn som är värd ett x antal tusenlappar som de borde ha tagit också isf tycker jag!
Citera
2024-05-26, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olgiz
Jag fattar inte hur spjälsängen kan vara mer värd än denna "vaggsängen" oavsett så vaknar de inte nu lär det aldrig hända!
Så hemskt när de tar barnens saker.
Fattar inte varför grillen fick va kvar.

Grillen är väl inte värd så mycket el om KFM inte tror att den kommer att kunna säljas på aktion.
Citera
2024-05-26, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Det är sant! Men vad kan värdet vara i en spjälsäng? De har väl en barnvagn som är värd ett x antal tusenlappar som de borde ha tagit också isf tycker jag!

Jag tror man får behålla det mest nödvändiga, tex har du två sängar till samma barn så ryker den ena. De kanske bara har en vagn och då får de tyvärr behålla den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in