2024-03-10, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin
Har inte mycket koll på denna Patricia. Men en sak har jag fattat ganska snabbt, och det är att hennes kropp inte är gjord för att bära barn. Att hon inte fattar det själv?! Eller blir avrådd av läkare…

Hennes kropp har helt klart sagt stopp för flera barn sedan men enligt henne själv så är prematura födslarna "extremt ovanligt & har inte alls med varandra att göra" som att hon inte är kapabel nog att förstå eller vilja att förstå.

Så nej hennes kropp stöter ut hennes barn och det är väl ett sätt att säga att nu är det kanske nog??
Citera
2024-03-10, 00:09
Medlem
Någon som hann följa kommentarerna på bloggbevakning innan Camilla raderade allt som vanligt?
Citera
2024-03-10, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Någon som hann följa kommentarerna på bloggbevakning innan Camilla raderade allt som vanligt?

Nej men jag vill gärna höra vad som skrevs, kan inte bara vara vi som tycker att Patricia är totalt sopslut i skallen och utsätter sina barn för misshandel.
Citera
2024-03-10, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nej men jag vill gärna höra vad som skrevs, kan inte bara vara vi som tycker att Patricia är totalt sopslut i skallen och utsätter sina barn för misshandel.

Någon skrev att det borde jämföras med barnmisshandel att fortsätta bli gravid och föda prematura barn när hon uppenbarligen inte klarar av att hålla sina barn kvar i magen gång på gång men ändå fortsätter att bli gravid! Att det är sjukt att hon fortsätter att skaffa barn och utsätta sina andra barn och sig själv och sitt ofödda barn för riskerna hon tar.

Hade P och J fått betala för sjukvården själva hade det nog inte blivit fler barn och deras ekonomiska situation togs upp där någon skrev att dom inte har råd med fler barn fast tydligen har dom det eftersom att ingen (vad det verkar som) betalar på sina skulder och fler barn gör att KF inte mäter ut?

Att hon mådde jättebra var lite missvisande då hon hade cpap och vecka 30 fortfarande innebär risker för barnet men mycket var om hur P fortsätter att sätta barn till världen när varje graviditet för P är en risk mellan liv och död.

Hur sjukt det var med aborten av pojken mellan Ilse och Iselin osv.

Det var ingen som skrev något positivt av det jag hann läsa innan tråden togs bort av Camilla. Konstigt eftersom att det här är sånt P och J själva skrivit om på sina egna sociala medier...
Senast redigerad av Hejjpadig 2024-03-10 kl. 00:46.
Citera
2024-03-10, 00:55
Medlem
Citat:
Någon skrev att det borde jämföras med barnmisshandel att fortsätta bli gravid och föda prematura barn när hon uppenbarligen inte klarar av att hålla sina barn kvar i magen gång på gång men ändå fortsätter att bli gravid! Att det är sjukt att hon fortsätter att skaffa barn och utsätta sina andra barn och sig själv och sitt ofödda barn för riskerna hon tar.

Hade P och J fått betala för sjukvården själva hade det nog inte blivit fler barn och deras ekonomiska situation togs upp där någon skrev att dom inte har råd med fler barn fast tydligen har dom det eftersom att ingen (vad det verkar som) betalar på sina skulder och fler barn gör att KF inte mäter ut?

Att hon mådde jättebra var lite missvisande då hon hade cpap och vecka 30 fortfarande innebär risker för barnet men mycket var om hur P fortsätter att sätta barn till världen när varje graviditet för P är en risk mellan liv och död.

Hur sjukt det var med aborten av pojken mellan Ilse och Iselin osv.

Det var ingen som skrev något positivt av det jag hann läsa innan tråden togs bort av Camilla. Konstigt eftersom att det här är sånt P och J själva skrivit om på sina egna sociala medier...

Helt korrekt, kan inte annat än bara hålla med och uppenbarligen kokar det i grytan hos den svenske skattebetalaren.

Patricia kommer aldrig sluta upp med detta förrän hon får behandling mot sin Münchausen. Får hon inte det så finns det stor risk att hennes Münchausen utvecklas till by proxy dvs hon kommer börja skada sina barn för att uppnå samma tillfredsställande känsla av att få uppmärksamhet från vården.

Man kan tro P är originell med sitt beteende men följer två andra mammor som gjort ungefär samma sak och som nu sitter häktade i väntan på rättegång. Känner igen otroligt mycket av deras beteende på sociala medier innan de blev häktade. Samma enorma flin som går genom kameran när de sitter där med en döende prematur i famnen.

Hoppas VERKLIGEN BB Stockholm har stenkoll så P inte börjar göra sin senaste neounge sjuk på olika sätt när den värsta stormen av handhjärtan lagt sig.
Citera
2024-03-10, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Är det sant de gjorde abort pga de blev en pojke? Alltså fy fasen isåfall!

Dessutom säger P alltid att ingen av orsakerna till att I dog och jag blev sjuk samt L blev sjuk har samband..: men hur kommer det sig att de är Så mkt problem med hennes kropp under graviditet/ förlossning då

Nu fick vi alla svart på vitt att det är hennes kropp som inte kan bära barn längre, det är som mer djur som stöter bort ungarna. Naturens sätt att säga ifrån!!
Citera
2024-03-10, 01:15
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:
Helt korrekt, kan inte annat än bara hålla med och uppenbarligen kokar det i grytan hos den svenske skattebetalaren.

Patricia kommer aldrig sluta upp med detta förrän hon får behandling mot sin Münchausen. Får hon inte det så finns det stor risk att hennes Münchausen utvecklas till by proxy dvs hon kommer börja skada sina barn för att uppnå samma tillfredsställande känsla av att få uppmärksamhet från vården.

Man kan tro P är originell med sitt beteende men följer två andra mammor som gjort ungefär samma sak och som nu sitter häktade i väntan på rättegång. Känner igen otroligt mycket av deras beteende på sociala medier innan de blev häktade. Samma enorma flin som går genom kameran när de sitter där med en döende prematur i famnen.

Hoppas VERKLIGEN BB Stockholm har stenkoll så P inte börjar göra sin senaste neounge sjuk på olika sätt när den värsta stormen av handhjärtan lagt sig.

Visst är det svindlande det hon utsätter sig själv och bebis för, men att hon medvetet vill skada? Det krävs en skadad människa för att dra en sån slutsats. Du verkar tyngd av hat. All kärlek till dig
Citera
2024-03-10, 01:21
Medlem
Citat:

På vilket sätt kännetecknar hennes beteende Münchausen för har själv väldigt dålig koll på diagnosen men narcissistiska drag har fler skrivit om...

Vilka är mammorna du syftar, är det i Sverige?

Mycket kan man säga om familjen men hon skulle aldrig skada sina barn, det kan jag aldrig tänka mig faktiskt. Sen är sätter hon behandlat lilla T avskyvärt och genomvidrigt!!

Läkarna på BB Stockholm borde i fall som det här när barnen risker att dö varenda gång sterilisera på rutin.
Citera
2024-03-10, 01:50
Medlem
Citat:
På vilket sätt kännetecknar hennes beteende Münchausen för har själv väldigt dålig koll på diagnosen men narcissistiska drag har fler skrivit om...

Vilka är mammorna du syftar, är det i Sverige?

Mycket kan man säga om familjen men hon skulle aldrig skada sina barn, det kan jag aldrig tänka mig faktiskt. Sen är sätter hon behandlat lilla T avskyvärt och genomvidrigt!!

Läkarna på BB Stockholm borde i fall som det här när barnen risker att dö varenda gång sterilisera på rutin.

Ja det är svenska mammor, finns trådar om dom här i forumet (kommer inte ge någonting om jag maskar namnen om man ändå inte känner till vilka det är från start).

Münchausen får du googla själv.

P skadar redan sina befintliga barn psykiskt genom att utsätta dom för enorm oro (tänk att konstant vara livrädd för att mamma ska dö som Ilse när hon är gravid vilket hon är hela tiden), byte av bostad/partners/usel ekonomi etc, fläka ut hela sitt liv (och underliv) på sociala medier när vissa av ungarna är stora nog att följa farsen och för att inte tala om alla dessa månader hon är borta från sina barn pga hennes älskade perioder inneboendes på sjukhus (P kommer inte hem till sina barn de närmaste 10 veckorna iaf, och de kan knappt hälsa på då hon just nu ligger på Danderyd och vältrar sig i självömkan och uppmärksamhet, precis som alla andra med samma diagnos så "doktor-shoppar" dom)

Patricia skadar sina ofödda/nyfödda neobarn genom att ge dom en usel start i livet med massvis av medicinska behandlingar trots att P vet med sig att hon kommer föda tidigt (eller som jag tror, helt enkelt ser till att föda extremt prematur). Barn födda såpass tidigt får nästan alltid problem resten av livet med diagnoser etc.

Jag skulle aldrig med gott samvete utsätta mina barn för detta men P ÄLSKAR uppmärksamheten hon får,varje gång.
Galet sjukt, blir bara äcklad av hela historien.
Citera
2024-03-10, 02:13
Medlem
Citat:
Ja det är svenska mammor, finns trådar om dom här i forumet (kommer inte ge någonting om jag maskar namnen om man ändå inte känner till vilka det är från start).

Münchausen får du googla själv.

P skadar redan sina befintliga barn psykiskt genom att utsätta dom för enorm oro (tänk att konstant vara livrädd för att mamma ska dö som Ilse när hon är gravid vilket hon är hela tiden), byte av bostad/partners/usel ekonomi etc, fläka ut hela sitt liv (och underliv) på sociala medier när vissa av ungarna är stora nog att följa farsen och för att inte tala om alla dessa månader hon är borta från sina barn pga hennes älskade perioder inneboendes på sjukhus (P kommer inte hem till sina barn de närmaste 10 veckorna iaf, och de kan knappt hälsa på då hon just nu ligger på Danderyd och vältrar sig i självömkan och uppmärksamhet, precis som alla andra med samma diagnos så "doktor-shoppar" dom)

Patricia skadar sina ofödda/nyfödda neobarn genom att ge dom en usel start i livet med massvis av medicinska behandlingar trots att P vet med sig att hon kommer föda tidigt (eller som jag tror, helt enkelt ser till att föda extremt prematur). Barn födda såpass tidigt får nästan alltid problem resten av livet med diagnoser etc.

Jag skulle aldrig med gott samvete utsätta mina barn för detta men P ÄLSKAR uppmärksamheten hon får,varje gång.
Galet sjukt, blir bara äcklad av hela historien.

När du beskriver det så håller jag med om att hon försummar barnen en grundtrygghet, det är alltid barnen som får anpassa sig efter hennes livsförändringar om det så är en ny partner, nytt boende, graviditet eller stort projekt. Att dra ner på tempot och fatta vuxna rationella beslut verkar inte finnas i hennes värld utan igen är det egot och JAG VILL och JAG BEHÖVER och JAG SKA som styr och inte hur det kommer att påverka barnen hon redan har.

Det är minst lika tragiskt att J låter det fortsätta genom att göra henne gravid så han är lika delaktig eller medberoende hur man nu väljer att se det. Har däremot svårt att känna empati för någon som övergett sitt barn för en ny kvinna och deras nya "kärleksbarn".

Att envisas med att bli gravid, riskera förtidsbörd och dödsfall till följd av det är att skada barnen hon väntar så där håller jag med. Det jag inte förstår är hur man kan se till att föda prematura barn alltså hur gör man det? Hur kan man en vilja riskera det 😳
Senast redigerad av Hejjpadig 2024-03-10 kl. 02:19.
Citera
2024-03-10, 08:28
Medlem
Ingen uppdatering av varken P eller J på 17 timmar.
Citera
2024-03-10, 09:11
Medlem
Ruo999s avatar
Vilket såklart är tråkigt för oss men fullt normalt för vanliga människor som fått barn och speciellt prematur. Vara i bebisbubblan och fokusera på det.

Vi kommer garantera bli uppdaterade om alla detaljer framöver. P kickar ju igång en ny era med sina socialamedier nu. Ny bebis = nya följare, mer inkomst. Och slippa ett vanligt 7-4 jobb.

Allt ska delas i sann infulenceranda!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in