Citat:
Ursprungligen postat av
Crapmagic
Så vem är denne Jonas? tycker jag inte framgår, är det en semi-kändis/offentlig person? vi förväntas bry oss om?.
För nånting bakomligger ju att han får äran att tilldra sig haveristernas uppmärksamhet
Jag tappade all respekt som jag...inte hade för Henrik när han uppvisade sig inneha brist på neuroner i vissa delar av hjärnan med tanke på hur många gånger han upprepade "din fega råtta" utan att variera sitt invektiv, det bor ingen kapten Haddock i Henko kan vi konstarea, jag blev så irriterad att jag övergav min sympati till den psyksjuke Jonas i den här frågan...till följd av Henkos enkelspåriga språkhantering
Eh, jag är inte psyksjuk. Bara kanske ANINGEN förbannad av att ett otal gånger översköljts av den typen av invektiv.
Jag är ingen offentlig person och det hela började 2019 när jag klagade över mobbingen av Rebecca Uvell i en av Henkos twittertrådar. Svaret blev att jag skulle suga min kuk, en hel säck med kukar och att jag var dement.
Då skrev jag ett par svar där jag anklagade Haveristerna för det som jag fortfarande gör: att använda översitteri, hot och kränkningar som politisk/journalistisk metod.
Sen ville Axel träffas på det berömda Gullmars. Jag gick dit. Han spelade in samtalet och sände det i podden tillsammans med ännu mer hån.
Inte för att jag ångrar vad jag sa, men det är så billigt och lågt. Ett brott mot hur man uppför sig vid en konflikt.
Nu har de kört samma grej mot Magnus (och mig, eftersom jag stödjer Magnus), men nu har de gått ett steg för långt, och dragit på sig hat från människor som är längst ner på samhällets botten och inte har något att förlora.
Ju mer du trampar och hånar sådana människor, desto farligare blir det.
Det pratas om att jag skulle tro att jag är någon slags gangster. Det är rent skitsnack. Däremot har jag haft en del med kriminella att göra och jag har lärt mig att vara försiktig och att lösa konflikter omgående, genom att träffas och deeskalera dem.