Citat:
Ursprungligen postat av
KomTillGullmars
Nu har du nytt bränsle till ännu en ändlös diskussion om hur jag nu inte heller ens varit frilans (även om jag kallats för det av de själva, men sådant brukar inte höra hit när ni ska göra poänger) utan bara har sålt av material.
Nej jag tror inte vi behöver vara oense. Det verkar ju som om alla är överens om sakfrågan. Se nedan.
Citat:
Ursprungligen postat av
KomTillGullmars
Vilka skärmdumpar är det du önskar?
De påstår att jag inte skötte mitt jobb, men den åsikten delades inte av en av de andra delägarna (som jag inte önskar att nån skugga faller över, han var alltid schysst och vettig mot mig). Sedan var jag behjälplig med den "interna utredningen" jag tippar på inte existerar.
Vart påstår de att du inte skötte ditt jobb? Tvärtom påstår de ju att:
1. De försökte prata med dig för att få reda på vad som hände men:
2: Bara bemöttes med en massa bortförklaringar och textmassor men inget ansvarstagande
3: Att ditt konto stängdes av tillfälligt med ett tydligt förbehåll att det sätts på igen vid nästa uppdrag
4: Att du började skicka bluffakturor
5: Att du därefter inte var särskilt aktuell för nya jobb
Källa:
https://pasteboard.co/JTLMkD3.png
Citat:
Ursprungligen postat av
KomTillGullmars
Angående deras VD:s syn på min arbetsinsats:
https://ibb.co/Tbf0RPM
Ja här bekräftas att du i maj 2019 hade förtroende från din arbetsgivare. Händelserna som det talas om här ovan är från sommaren 2020.
Citat:
Ursprungligen postat av
KomTillGullmars
Ja här bekräftas att du i juni 2019 hade förtroende från din arbetsgivare. Ett år innan du gjorde bort dig till allmän beskådan.
Citat:
Ursprungligen postat av
KomTillGullmars
Ja här bekräftas att du i november 2019 hade förtroende från din arbetsgivare. Fortfarande ett år innan du skämde ut dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
KomTillGullmars
Angående utredningen för hur domen hamnade där den hamnade:
https://ibb.co/7t04zXq
Du citerar dig själv vilket är märkligt i sig och inte bevisar mer än att du bekräftar att du skickar en massa "tröttsamma inlägg" till din arbetsgivare, som de påstått. Du skärmdumpar inte vilket svar du fick utan väljer att klippa där.
Citat:
Ursprungligen postat av
KomTillGullmars
Här citerar du återigen dig själv och bekräftar att du skickade ganska mycket text som inte har med saken att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
KomTillGullmars
Bekräftar att du skickar ännu mer text och att din arbetsgivare med visst tålamod försöker få dig att hålla dig till sak.
Citat:
Ursprungligen postat av
KomTillGullmars
Ännu mer text från enbart dig. Bekräftar vad arbetsgivaren sagt.
Citat:
Ursprungligen postat av
KomTillGullmars
Detta bekräftar att din arbetsgivare gav dig benifit of doubt trots att du skämt ut dig, och trots detta ändå ville ge dig chansen. Arbetsgivaren skriver uttryckligen att det kan bli aktuellt med fler jobb, precis som de påstått tidigare.
Stämmer det då också som de påstått, att du därefter skickade bluffakturor? Jag vet inte om du har hört talas om konsekvensanalys? Eller tycker du att du är så tappad i huvudet att din omgivning ska vara lite extra hänsyn till dina kognitiva begränsingar?