2021-09-02, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeWolo
Det säger jag inte emot hon e en redig tjej på det sättet men jag menar bara att hon är tillräckligt självständig för att inte behöva sätta krav på Axel och Henko för hon dras inte med i Henkos skit mot personer som han hatar och det märker man som lyssnare och alltså blir det inga konsekvenser mot henne oavsett vad Axel och Henko råkar göra och blir utpekade som våldtäktsmän än det ena än det andra med mera

Det innebär inte att hon inte kan tycka att det är onödigt och tar tid från vettigare saker och innehåll. Självständiga personer har oftast vett nog att dra om de påverkas av andras skit.
Citera
2021-09-02, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av media876
Det innebär inte att hon inte kan tycka att det är onödigt och tar tid från vettigare saker och innehåll. Självständiga personer har oftast vett nog att dra om de påverkas av andras skit.

Hon är ju låst i en hemmamiljö med en likasinnad man som männen i podden så det är nog inte så stor skillnad för henne att umgås med grabbarna där än hemma i soffan bredvid honom?
Citera
2021-09-03, 15:03
Medlem
Det är nog ingen som betvivlar att det för henko mest handlar om att tjäna pengar det är han helt öppen med själv

https://twitter.com/mrhenko123/status/1301138492421009408

Däremot tror jag inte att det är pengar som driver en kvinna som Sanna vilket också förklarar hennes mer sunda inställning till alla onödiga konflikter som henko pressar in i podden hela tiden, det är tydligt att hon vill hellre liksom myra ville att content ska baseras på intressanta diskussioner om ämnen och hon är mest där för att hon tycker att det är roligt och då inte roligt pga all förnedring av alla som henko bråkar med
Citera
2021-09-04, 01:29
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeWolo
Tror jag knappast på. Sanna hakar inte på Henko och Axel i deras sätt att försöka att ge sig på folk, varken i eller utanför podden.. så nä, att hon deltar i podden leder till ytterst få konsekvenser för henne. Däremot hennes snubbe, som hetsar runt i kölvattnet, får sig en slägga då pch då men det handlar ju om honom själv och inte så mycket om Haveristerna

Sanna kanske inte tycker att det är så kul med orosanmälan till Soc och anklagelser om att vara en oansvarig mamma. Allt pga Henkos privata schismer som på intet sätt har med henne eller hennes familj att göra.
Citera
2021-09-05, 21:31
Medlem
L-Y-Fs avatar
Så Axel spottar kvinnor i ansiktet när han är dyngrak. Härlig kille.
Citera
2021-09-07, 17:09
Moderator
Carlboms avatar
Åhohhå. Ett Patreonavsnitt finns tillgängligt.

"Loan Sundman, en levande nedåtgående spiral."

Nu blir det bråk
Citera
2021-09-07, 17:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom

Nu blir det bråk

Ännu en dag, ännu ett karaktärsmord.

Missa inte grinpellen Henriks tragikomiska brev till tingsrätten:
(FB) Skvaller om Henrik Johansson (interasistmen.se)
Citera
2021-09-07, 19:17
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Nu blir det bråk

Grattis till LinusSarud som korrekt gissade sig till detta (inte för att det var svårgissat, men ändå).

Han vinner en guidad tur i Axels pojkrum.
Citera
2021-09-07, 20:11
Medlem
Citat:

Nu blir det bråk

Och allt det här för att den dåren inte kunde tåla att hon gillade en tweet eller vad fan det nu var.
Citera
2021-09-07, 20:14
Medlem
DumpsterFires avatar
Inte hört hela ännu men jag drar tillbaka min kommentar kring att Henrik bara borde träffas och lösa konflikten. Han gör ju helt rätt i att inte vilja träffas och bara lägga ner detta meningslösa bråk istället för att ge ett lillfinger åt mannen. Tycker faktiskt synd om honom. Det räcker liksom efter en viss punkt, kanske långt före det blir polissak…
Citera
2021-09-07, 20:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DumpsterFire
Inte hört hela ännu men jag drar tillbaka min kommentar kring att Henrik bara borde träffas och lösa konflikten. Han gör ju helt rätt i att inte vilja träffas och bara lägga ner detta meningslösa bråk istället för att ge ett lillfinger åt mannen. Tycker faktiskt synd om honom. Det räcker liksom efter en viss punkt, kanske långt före det blir polissak…

Ja, stackarn vill ju bara kunna hetsa, kränka, förtala och hota i lugn och ro utan konsekvenser. Ska det vara så svårt?
Citera
2021-09-07, 20:29
Medlem
moralhoras avatar
Ärligt talat så undrar jag hur mycket av den här tragikomiska "konflikten" beror på Martin Fredriksson. Det är inte helt okänt att relationen mellan MF och den övriga "Researchgruppen", där bland annat Loan ingick, blev frostig efter att han avslöjades ha sålt information till SÄPO. Med tanke på att Henko nästintill sög av MF när han var med i podden så kan man fundera hur mycket av den här krystade konflikten beror på att han försöker visa husse att han är duktig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in