Citat:
Ursprungligen postat av
avec
Det har gått 10 år och fortfarande har ingen som hävdar att citatet sagts faktiskt tagit sig till biblioteket. Man kan undra varför. Jag hittar ingen annan logisk förklaring än att deras undermedvetna vet att citatet är en myt. Varför åka dit när det inte finns något citat där att hitta?
Enklare då att prata på och leta kryphål i den gigantiska bevisningen emot dem som finns i fallet. Då slipper dessutom deras egon att erkänna att de har fel.
Hej igen avec. Det handlar absolut inte om det. Jag kan inte tala för nån annan. Även om jag skulle se hela matchen och citatet inte var med skulle det inte ändra nånting! Jag har redan accepterat att citatet är borttaget, på ett eller annat sätt.
Annars hade ju denna tråden varit död för längesen då citatet dykt upp för massa år sen. Det fattar du väl?
Jag kan inte säga att mitt minne kring detta är fel då jag helt enkelt vet när mitt minne är riktigt eller om jag är osäker. Kvittar vad någon annan säger.
Det är ju det ni inte vill eller kan förstå.
Vissa minnen litar man bara på helt enkelt.
Sen får ni tycka det handlar om stolthet o ego hur mycket ni vill, men det handlar inte alls om det.