2025-06-18, 11:25
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Läs sammanfattningen i tråden. Ett flertal matcher har gått igenom och samtliga kunnat avfärdas.

Tror personen du citerar skojar.
Citera
2025-06-19, 15:02
Medlem
Så det var en myt trots allt? Hehe där ser man, värsta av allt är att även jag nästan hade kunnat svurit på att jag hört det.
Citera
2025-06-19, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diaz3pam
Så det var en myt trots allt? Hehe där ser man, värsta av allt är att även jag nästan hade kunnat svurit på att jag hört det.
Det är ingen myt. Du har hört det.
Citera
2025-06-19, 15:32
Medlem
Men de finns inga bevis? Jag är nästan tvärsäker på att jag hörde det, måste väl vara fler än jag som de facto hörde det?
Citera
2025-06-19, 16:03
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
När?
Citera
2025-06-19, 20:03
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Men de finns inga bevis? Jag är nästan tvärsäker på att jag hörde det, måste väl vara fler än jag som de facto hörde det?

Ja, det finns många som tror att de har hört det, men det är bara deras hjärna som spelar ett spratt med dem.
Citera
Igår, 17:41
Medlem
serotonins avatar
Citat:

Jag har följt tråden sedan den startades och var från början tvärsäker på att jag och brorsan hört citatet och skrattat gott åt det när det sändes. Jag är glad över att jag aldrig skrev något för nu vet jag att dessa ord aldrig yttrats av Arne.

Det här är en av Flashbacks bästa trådar, synd att en del försöker tramsa sönder den.
Senast redigerad av serotonin Igår kl. 17:46.
Citera
Igår, 18:09
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator

Det finns över 7000 inlägg i tråden men ingen har kunnat visa något klipp till det. Samtliga matcher som Sverige spelat finns ju sparat så varför inget youtubeklipp på det mest kända citatet i Sverige?
Citera
Igår, 20:50
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Det finns över 7000 inlägg i tråden men ingen har kunnat visa något klipp till det. Samtliga matcher som Sverige spelat finns ju sparat så varför inget youtubeklipp på det mest kända citatet i Sverige?

Nu handlar det ju inte om någon match som Sverige spelat.
Citera
Igår, 22:15
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Nu handlar det ju inte om någon match som Sverige spelat.

Oavsett mellan vilka länder det var så måste ju klippet finas någonstans. Vilket det tydligen inte gör.
Citera
Igår, 22:30
Medlem
Citat:

Jag kan också svära på att jag har hört och likaså ganska många jag känner men det spelar ingen roll så länge ingen kan bevisa det.
Även Arne erkänner i en intevju att han kan ha sagt det men fortfarande så finns det ingen inspelning där man hör detta.

För mig är detta tecken på att något annat är i görningen. Det är helt omöjligt att så otroligt många påstår sig ha hört det och det inte är sant så jag misstänker något paranormalt som kallas för Nelson Mandela effekten.
Citera
Idag, 01:20
Medlem
100% säker att jag hört han säga citatet. Det är ingen myt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in