Citat:
Ursprungligen postat av
rotebro-conny
Du lever verkligen upp till schablonbilden av vakter som med ryggmärgsreflex tar allt som en kränkning och direkt går till ett obalanserat och oproportioneligt angrepp.
Varför är jag inavlad och efterbliven när det är du själv som skriver att ni bara i 9 fall av 10 är professionella och balanserade? Dvs i var 10:e ingripande kan det rinna över och blir oprofessionellt.
Att det är en för låg målsättning och oacceptabel låg nivå när man jobbar med människor och tom utövar visst våld har mer med hur vårat civiliserade samhälle fungerar att göra och mindre med min ev låga iq.
Eller menade du något annat än det du faktiskt skrev? Då är det bättre att du förtydligar vad du egentligen vill få sagt än att du beter dig som en dryg vakt i en krogentre och lever ut dina tillkortakommanden på andra.
Du VILL misstolka. Jag skrev ett inlägg till som du antagligen inte läst, där skrev jag att i 999 999 av 1 000 000 ingripanden som vi gör sköts utan konstigheter. Sedan är det vissa enstaka individer som gör misstag, övergrepp och brott. Jag förnekar inte att det Finns rötägg. Det gör det alltid.
Jag blir inte kränkt av en anonym lirare på flashback. Jag tar inte åt mig av saker här på samma sätt som man gör i verkliga livet.
Vissa individer hatar oss utan saklig grund, oftast för att "polarens polares kusin blev spöad" när det egentligen var att han gick till angrepp mot O.V och vi försvarade oss. En höna av en fjäder. Alltid.
Det finns dock svin. Har aldrig förnekat det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Schlemm
Se min fetning.
Jaså? Ni som filmar, har ni tillstånd till detta? Vem ser till att filmerna förvaras på rätt sätt alternativt raderas?
Behövs inga tillstånd, det är en rörlig kamera, endast fast("stationär") övervakning kräver tillstånd, och du har dessutom möjligheten att filma med en riktig övervakningskamera i 7 dagar tror jag, innan du behöver tillstånd.
Vi har skyldighet att sköta detta själva. Det är inte okej att förvara filmerna på en dator som är uppkopplad till nätet vad jag förstått.
I grund och botten ska ingen utomstående komma åt filmerna.
Jag raderar alla filmer som inte behövs sparas på, de som behövs sparas på skickar jag till polisen.