Citat:
Ursprungligen postat av
Idroid
Tro mig, det där är en generisk beskrivning som du får höra från vilken socialsekreterare som helst. Alla använder sig av "brukarperspektiv" i någon mening. Återkom med starkare bevis.
Tro mig, hon identifieras till slut.
Citat:
Ursprungligen postat av
S.O.Stolp
Nej, du efterfrågade OM det fanns regler för henne i hennes yrkesroll, inte hur reglerna ser ut. Läs vad du skrev. Jag svarade att det säkerligen finns regler för henne, i hennes yrkesroll.
Jag försvarar inte henne och hennes beteende. Jag tycker många saker om detta, och det gör säkert hennes arbetsgivare också. Men det är en annan sak.
Så du menar att hennes indirekta hot inte alls hade med hennes yrkesroll att göra? Vill du jag ska citera ordagrant vad hon valde att säga ifall du inte sett filmen? Annars kan du prova läsa trådstarten och titta på bilden som ts klokt printat
men låt mig gissa, du ska skylla på alkoholen va?
Citat:
Ursprungligen postat av
priamos2014
Menar du att hon var i tjänst?
Om du kan föra det i bevis, så är jag villig att ändra åsikt och tycker då att hon borde få sparken bums.
Varför hotar hon ur det perspektivet?
Säkerligen för hon tror hon är någon big shot inom statlig verksamhet

blir ändock lite smått patetiskt att förneka hur hon hotar från yrkesroll men enögda människor har en tendens leva i förnekelse
Citat:
Ursprungligen postat av
Tanig
Jag fick ett förslag på att det kunde vara hon skickat till mig, lade ut den som en fråga i tråden om det kunde vara hon. Det var inte meningen att det skulle tas som konstaterat att det är hon på filmen. På sin link-sida har hon även en kontakt som heter Jessica (ytterliggare en socialsekreterare), ett namn som hörs i videon som "Sophia" ropar efter. Men som sagt. Det är inte konstaterat att det är hon på filmen, även om jag också tycker att det är ganska likt
Håller med, det är likt.
Citat:
Ursprungligen postat av
sigurt
Så många sidor och ännu ingen som lyckats identifiera henne?
Flashback gör mig besviken
Jag tycker det vore roligt om det kom fram vart hon jobbar så man kan maila videon till hennes chefer och kollegor.
Jag vet inte om jag tycker hon förtjänar sparken, är nog ett tillräckligt straff att hennes jobb/bekantskapskrets får reda på hur hon beter sig med lite alkohol i blodet.
Lustigt att etablerade medier inte gjort någon sak av en rasistisk kärring, men minigrisarna bökar tillsammans och deras onyktra förhållningssätt till saker är väl det som för dom samman. Stat och landsting är ett skämt och förtroendet för dessa kommer sjunka tills dom till slut brinner upp. lol
Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Sjukt oproffsigt att lägga ut filmen på Youtube. Dessutom bekräftar han hennes misstankar om extremt låg utbildning. Felstavningarna, sär- och ihopskrivningarna väller över en.
Har det någon som helst relevans om hennes misstankar och hans problem med att stava, eller är det bara du som mår lite bättre när du får skriva ner det här?