Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-25, 15:12
  #1
Medlem
Doc.Kleins avatar
Här är en screenshot från den 15 minuter långa videon. Kameramannen har filmat en händelse från 4 juli och laddade upp den igår 24 september.

http://postimg.org/image/ltw0ki669/

På 20 timmar har den delats av nästan tusen användare.
Har ingen aning om vem någon av dessa två är... Verkar dock ha gemensamma vänner med ordningsvakten som laddat upp videon.

Vem är hon? Kan någon bekräfta att hon faktiskt är den hon påstår sig vara?
Finns det möjligtvis någon som till och med kan dela med sig av egna erfarenheter med den här WT-tanten?

Är det någon som känner ordningsvakten?
Citera
2015-09-25, 15:12
  #2
Medlem
johanness avatar
fungerande länk till videon:
https://m.youtube.com/watch?v=nvBT4xa_J_k
/mod
__________________
Senast redigerad av johannes 2015-09-27 kl. 20:20.
Citera
2015-09-25, 15:28
  #3
Medlem
Doc.Kleins avatar
länk till videon kommer här

https://www.facebook.com/azbu786/vid...2/?pnref=story
Citera
2015-09-25, 15:30
  #4
Medlem
ersattningsids avatar
Hon är rätt lik en som jobbar/jobbade på soc i söderort . Dock vet jag inte om det är hon.
__________________
Senast redigerad av ersattningsid 2015-09-25 kl. 15:33.
Citera
2015-09-25, 15:33
  #5
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Kan man anse att hon missbrukar sin ställning/missköter sitt jobb när hon uttalar sig på det sättet (hota med att vägra betala ut försörjningsstöd)?
Citera
2015-09-25, 15:35
  #6
Medlem
Doc.Kleins avatar
Byråkrati...

Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Kan man anse att hon missbrukar sin ställning/missköter sitt jobb när hon uttalar sig på det sättet (hota med att vägra betala ut försörjningsstöd)?

Det gör hon utan tvekan.
Undrar om hon blivit avskedad och om det redan varit en rättegång?

EDIT;
Vet ju ingenting mer än det jag sett i videon... Men låt oss leka med tanken att hon är den hon utger sig för att vara. Skäms hon inte över att (bildligt talat) pissa på förtroendet som människorna som har henne som handläggare är tvungna att ha för henne?
__________________
Senast redigerad av Doc.Klein 2015-09-25 kl. 15:43. Anledning: Lägga till ett mer utförligt svar.
Citera
2015-09-25, 15:51
  #7
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doc.Klein
Det gör hon utan tvekan.
Undrar om hon blivit avskedad och om det redan varit en rättegång?

EDIT;
Vet ju ingenting mer än det jag sett i videon... Men låt oss leka med tanken att hon är den hon utger sig för att vara. Skäms hon inte över att (bildligt talat) pissa på förtroendet som människorna som har henne som handläggare är tvungna att ha för henne?


Det gör hon säkert.
Antagligen en förjävla bakisångest hos den flickan efter den kvällen.
Citera
2015-09-25, 15:59
  #8
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Korruption och missförhållanden i offentlig verksamhet
/Moderator
Citera
2015-09-25, 16:01
  #9
Avstängd
peterknudas avatar
trevligt övervakningssamhälle det har blivit.
Citera
2015-09-25, 16:56
  #10
Medlem
Haha. Dessa Socionom kärringar tror sig vara i högre rang i samhället. När ska dom fatta att dom är precis som vilken vanlig människa som helst ute i det offentliga, "Släpp mig" Du kan ju direkt släppa din post som socialsekreterare din jävla alkiskärring.
Citera
2015-09-25, 17:09
  #11
Medlem
nedboys avatar
Hon har ett beteende som är helt förkastligt. Helt otroligt dåligt faktiskt, men är det inte helt fel att hänga ut henne på det här sättet. Kan nog vara det mest oproffsiga jag någonsin sett faktiskt?

Men det var jävulen va skit hon snackade. Hon verkar inte gilla icke-svenskar i alla fall. Hon verkar hysa ett ganska stort hat mot dem. Så hon är nog inte någon socionom, snarare SD:are?

Ordningsvakten, är det en neger? I det fall han är det så blir det naturligtvis riktigt magstarkt det hon säger.
Citera
2015-09-25, 17:20
  #12
Avstängd
E259s avatar
Ja vad kan man säga? Den där filmen visar ju lite hur extremt illa folk kan bete sig när dom fått alkohol i kroppen.

Nu ska man tänka på att det det man ser på en filmsnutt varken visar det som händer efter och innan. Man kan dock se att kvinnan är kraftigt berusad och beter sig illa, helt i sin ordning att använda sig av LOB/PL 13 i det läget, något det ser ut som att hon motsätter sig

Enligt ordningsvakten blir hon då våldsam(=våld mot tjänsteman) och då tas ju beslut att gripa och det kan ju ordningsvakten göra lika envar också.

Agerandet är fullt korrekt från vaktens sida. Dock tycker jag inte han borde ha spridit filmen på det sättet han gjorde.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback