2015-09-28, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albert.Zweistein
Rätt skrämmande att en så extremt nedvärderande person och sådan förvriden bild sitter på en position i sitt yrke som bokstavligen bestämmer ödet för folk som hamnat i problem och behöver hjälp. Hade det varit någon "vanlig arbetare" hade jag inte brytt mig nämnvärt, men med ett sådant yrke som hanterar den mest utsatta grupp vi har är det helt åt helvete vilken vidrig människosyn hon har.

Beter sig precis som någon övermänniska som njuter av att ha folks öde i sina händer.

Hoppas hennes jobb ryker, en sådan människa ska inte jobba på sådana positioner.
Skiter fullständigt hur full hon var. Det måste fanimej finnas några gränser kvar.

Hur är det ställt med källkritiken? Du tror inte att fulla människor kan ljuga? Framställa sig som "bättre" än vad de egentligen är inför en främling som de vill trycka ned?

Ingenting annat än hennes egna berusade ord tyder på att hon faktiskt är socionom. Det ryktas däremot i tråden om att hon inte är socionom, utan "bara" någon slags vänsteraktivist som flippar. Någon enstaka person har hävdat att hon jobbar med ungdomar, möjligen för att härleda henne till en stackars 24-årig Sophia som bor i Helsingfors.

Ingen av dessa "sidor" vill dock berätta vem hon är....
Citera
2015-09-28, 12:27
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Hur är det ställt med källkritiken? Du tror inte att fulla människor kan ljuga? Framställa sig som "bättre" än vad de egentligen är inför en främling som de vill trycka ned?

Ingenting annat än hennes egna berusade ord tyder på att hon faktiskt är socionom. Det ryktas däremot i tråden om att hon inte är socionom, utan "bara" någon slags vänsteraktivist som flippar. Någon enstaka person har hävdat att hon jobbar med ungdomar, möjligen för att härleda henne till en stackars 24-årig Sophia som bor i Helsingfors.

Ingen av dessa "sidor" vill dock berätta vem hon är....

Exakt så.

Lite skrämmande också att dörrslusken ägnar 50 minuter åt att helt i onödan provocera en till synes hederlig, svensk skattebetalare.

Har han inte annat för sig i sitt servicejobb?

Nästa gång kommer han nog bara att ge tillbaka det han stulit.
Citera
2015-09-28, 12:28
Medlem
Jag vill att den här fula horan hängs ut. I mitt gamla Stockholm var det fan ingen som höjde rösten för en 4-årig socionomutbildning. Sådana var endast till för svaga och äckliga drägg i samhällets utkanter. Finns det något mer förhatligt än en socialkärring?

Frågan om "svenskhet", varken etnisk eller kulturell, är oväsentlig. Vi har vår underklass precis som alla folk. Dess element ska varken skyddas eller främjas. Den här äckliga jäveln bör hängas ut, så kanske hon lär sig en läxa!
Citera
2015-09-28, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grimas
Det är det förmodligen. Möjligen har hon studerat till socionom. Hon ser att han ser ut som en kriminell narkoman (som de flesta OV) och säger honom några sanningens ord som han naturligtvis inte har kapaciteten att hantera utan att ta till våld. Det syns ju på filmen att det är han som går på henne och inte tvärtom. Allt hon gör är att peka finger åt honom och då börjar kvinnomisshandeln

Säger honom några sanningens ord?? Är du efterbliven?

Hon kallar hans mor för könsstympad Iransk hora, och säger att hon o i egenskap av social-kärring ska se till att hans barn inte kommer få något socbidrag.
Hon använder dessutom termen "brukarfitta" för att beskriva de olyckliga som måste söka socialbidrag via henne.
Trots att jag är en inbiten vakthatare i övrigt så gjorde denna fan i mig allt rätt. Kan du inte se det behöver du glasögon. Slut försvara äckelrasister med dåligt ölsinne.
Citera
2015-09-28, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-Villesson
Exakt så.

Lite skrämmande också att dörrslusken ägnar 50 minuter åt att helt i onödan provocera en till synes hederlig, svensk skattebetalare.

Har han inte annat för sig i sitt servicejobb?

Nästa gång kommer han nog bara att ge tillbaka det han stulit.

Jag tycker tvärtom att det är "biståndshandläggaren" som försöker provocera ordningsvakten med nedvärderande ord. Han behåller sitt lugn och är saklig. Han sköter sitt jobb ypperligt ! Jag som är en hederlig svensk skattebetalare ser gärna att mina skattepengar inte går till att avlöna en människa som hotar om att missbruka sitt myndighetsutövande bara för att hon inte får fortsätta supa sig full inne på krogen. Telefonen lyckades hon förmodligen slarva bort själv.

Sen är det naivt att tro att ordningsvakten inte har kollegor eller andra personer runt omkring som kommer vittna om misshandeln och hoten. Jag är akademiker själv och under min studietid så arbetade många med mig extra inom många olika yrken. Det finns inget som säger att ordningsvakten inte har ett annat yrke på dagarna eller högre studier.
Citera
2015-09-28, 13:11
Medlem
Gunnilas-bulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albert.Zweistein
Rätt skrämmande att en så extremt nedvärderande person och sådan förvriden bild sitter på en position i sitt yrke som bokstavligen bestämmer ödet för folk som hamnat i problem och behöver hjälp. Hade det varit någon "vanlig arbetare" hade jag inte brytt mig nämnvärt, men med ett sådant yrke som hanterar den mest utsatta grupp vi har är det helt åt helvete vilken vidrig människosyn hon har.

Beter sig precis som någon övermänniska som njuter av att ha folks öde i sina händer.

Hoppas hennes jobb ryker, en sådan människa ska inte jobba på sådana positioner.
Skiter fullständigt hur full hon var. Det måste fanimej finnas några gränser kvar.

Håller helt med att om personen nykter har denna typ av inställning till sina medmänniskor är det skrämmande och hon borde byta jobb eller få terapi. Dock kan det vara så att hon haft det struligt på jobbet och fyllan blev lite av en ventil för att få ur sig uppdämd frustration. Om jag ex utgår ifrån mig själv så har det genom åren både varit en och annan fylla som spårat ur även om det kanske inte varit på detta sätt.

Denna socialtant är dock ingen offentlig person så därför tycker jag det är svagt och under all kritik att vakten lagt upp denna video även om dörrvakter inte ska behöva ta sådan här skit från fyllon.
Citera
2015-09-28, 13:20
Medlem
Catapillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnilas-bulle
Håller helt med att om personen nykter har denna typ av inställning till sina medmänniskor är det skrämmande och hon borde byta jobb eller få terapi. Dock kan det vara så att hon haft det struligt på jobbet och fyllan blev lite av en ventil för att få ur sig uppdämd frustration. Om jag ex utgår ifrån mig själv så har det genom åren både varit en och annan fylla som spårat ur även om det kanske inte varit på detta sätt.

Denna socialtant är dock ingen offentlig person så därför tycker jag det är svagt och under all kritik att vakten lagt upp denna video även om dörrvakter inte ska behöva ta sådan här skit från fyllon.

Varför då?
Befinner man sig i det offentliga rummet får man sköta sig. Löpa amok kan hon göra hemma i sitt eget hem.
Situationen blir extra beklämmande därför att hon verkar ha värderingar som inte går ihop med hennes uppdrag, det behöver skattebetalarna veta därför att skattebetalarna står för hennes lön.
Citera
2015-09-28, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnilas-bulle

Det finns inga som helst ursäkter för det där beteendet. Hon är en komplett neandertalare från Örebro som sjunker så lågt att det finns inget som rättfärdigar hennes beteende.

Att ventilera sin ilska är en sak, men på det här sättet är bara avskyvärt. Det här är en white thrash brud som fått för mycket luft och sågspån i hjärnan.

Kort och gott en lågt stående idiot. Inte ens en apa beter sig så här.
Citera
2015-09-28, 13:27
Medlem
Någon som vet vad vaktsvinet heter eller hans Facebook?, är han inblandad i andra kvinnomisshandelsärenden?
Senast redigerad av kalleanders 2015-09-28 kl. 13:29.
Citera
2015-09-28, 13:31
Medlem
Gunnilas-bulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catapilla
Varför då?
Befinner man sig i det offentliga rummet får man sköta sig. Löpa amok kan hon göra hemma i sitt eget hem.
Situationen blir extra beklämmande därför att hon verkar ha värderingar som inte går ihop med hennes uppdrag, det behöver skattebetalarna veta därför att skattebetalarna står för hennes lön.

Självklart ska man bete sig korrekt i det offentliga rummet men en snefylla behöver inte medför att personen är olämplig för sitt jobb. Kan tänka mig att hon har ordentligt med ångest idag över denna fylla och det kanske bidrar till att hon skärper sig i fortsättningen.

Citat:
Ursprungligen postat av JimmyMcgill
Det finns inga som helst ursäkter för det där beteendet. Hon är en komplett neandertalare från Örebro som sjunker så lågt att det finns inget som rättfärdigar hennes beteende.

Att ventilera sin ilska är en sak, men på det här sättet är bara avskyvärt. Det här är en white thrash brud som fått för mycket luft och sågspån i hjärnan.

Kort och gott en lågt stående idiot. Inte ens en apa beter sig så här.

Jag håller med om att hon beter sig olämpligt som en Cro-Magnon-människa men hon behöver inte vara en dålig människa när hon är nykter.
Citera
2015-09-28, 13:33
Medlem
Vilken vidrig kärring! Det märks att hon verkligen gör sitt bästa för att kränka vakten, som är förvånansvärt lugn och professionell. Såna som hon ska inte få jobba med andra människor och jag hoppas att hon får ett rent helvete.
Citera
2015-09-28, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleanders
Någon som vet vad vaktsvinet heter eller hans Facebook?, är han inblandad i andra kvinnomisshandelsärenden?
Annan kvinnomisshandel? Vart i klippet förekommer det någon misshandel från vakten sida? Blundade du och köpte kvinnans skitsnack om strypning eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in