2017-01-07, 19:40
Medlem
ihelps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Ja, den patetiska människan får anses ha fått sitt straff i och med att filmen fick
så god spridning. Snacka om att ha gjort bort sig framför kameran!

Och den där stackars sonen, som är helt oskyldig i denna sak, borde inte
blandas in alls.

Exakt, hon har snackat lite skit, på fyllan vill jag även säga, det har säkert alla gjort. Men hon har knappast våldtagit något litet barn så att hon förtjänar så jävla negativ uppståndelse.
Citera
2017-01-07, 19:49
Medlem
Ducadreams avatar
Herregud vad jag skulle skämmas över hennes beteende. Och jag kan inte tänka mig vad hennes son känner. Stackars honom.
Citera
2017-01-07, 21:28
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Anomaly-
Fy fan..henne känner jag mycket väl till.
Under 10 år var hon ihop med min bästa väninnas ex och sjukare människa får man leta efter.
Riktig Jekyll and Hyde. Telefonterror (fick lyssna på en del inspelade samtal och fan öronen ville ju bara skrumpna ihop av skräck), hot och misshandel av min väninnas son som bodde där varannan vecka.
Min väninnas ex tog ut skilsmässa för nåt år sen efter att Sofia attackerat honom med kniv.
Nu ska jag läsa tråden. Och ringa min väninna. Hon kommer att älska det här.
Karma really IS a bitch!

Varför missar jag alltid de bästa trådarna?

Uppenbart att hon inte har alla hästar i stallen. Sådana som henne ska man distansera sig långt ifrån. Hon är rentav farlig.
Citera
2017-01-08, 01:58
Medlem
RAMMVOGELs avatar
[quote=SingleStar|59529152]Inget generaliserande. Ta bara som ..... bla bla bla....
Nu vet jag inte var du har utbildat dig (om du ens har en utbildning) men Ersta har faktiskt inget dåligt rykte.
Även om du verkar vara en haverist så ska vi kanske ändå fokusera på den aktuella personen i tråden och henne ger jag faktiskt inte mycket för!
Vad hände efter att "filmen" blev känd?
Citera
2017-01-08, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ihelp
Exakt, hon har snackat lite skit, på fyllan vill jag även säga, det har säkert alla gjort. Men hon har knappast våldtagit något litet barn så att hon förtjänar så jävla negativ uppståndelse.

Ursäkta mig men vad menar du med lite? Detta är grovt tjänstefel inom hennes jobb. En soc-handläggare ska aldrig kunna gå ut på stan och hota människor att hon inte kommer ge dom bidrag, oavsett tillstånd. Har man inte den självkontrollen att dricka med måtta att hon inte kan bete sig överhuvudtaget så är det ju något fel. Hon kvalificerar knappast in.

Hon är 39, inte 18.

Har inte läst igenom tråden, fick hon sparken?

Håller med dig om att folk ska sluta jaga efter henne fortfarande. Alla skrattade väl åt henne och hon gav iaf mig ett gott skratt som förgyllde min dag! Sluta lägga ut hennes adress och uppgifter om hennes son. Seriös är ni psykopater eller?
Citera
2017-01-08, 23:41
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihelp
Du nämnde SD, det är du som inte är frisk som tycker det är ok att jaga en person som gjorde ett misstag under sin fylla.

Jag menar inte att hon är SD;are, inte alls.

Du som inte är frisk som tycker hon skall få använda sig av maktmissbruk för att hota samhällsviktiga medborgare som är med och upprätthåller lag och ordning. Hon får väl supa mindre så hon inte gör bort sig så fatalt. Nä du, inte jag som är sjuk utan du som tar denna maktkåta batikhäxa i försvar.
Citera
2017-01-08, 23:49
Medlem
SingleStars avatar
[quote=RAMMVOGEL|59530732]
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Inget generaliserande. Ta bara som ..... bla bla bla....
Nu vet jag inte var du har utbildat dig (om du ens har en utbildning) men Ersta har faktiskt inget dåligt rykte.
Även om du verkar vara en haverist så ska vi kanske ändå fokusera på den aktuella personen i tråden och henne ger jag faktiskt inte mycket för!
Vad hände efter att "filmen" blev känd?

Jag har en bra utbildning. Socionom är ingen utbildning utan någon form av uppsamling av folk som vill ha makt men inte orkar skaffa det på normalt sätt, som företagare eller politiker. Därför söker sig patetiska individer som Anna Sofia Nilsson till utbildningar som är eftergångare till utbildningar i Ilse Kochs anda. Det visade sig sedan i videon att Anna Sofia Nilsson är lika perverst sjuk Ilse Koch och Irma Grese.

Nä, Ersta har bara bra rykte hos de som studerat där. När folk kommer ut därifrån är de hjärntvättade sektmedlemmar, därför socionomer är som de är, totalt inhumana.

När du kallar andra för haverister så projicerar du.
Citera
2017-01-09, 18:50
Medlem
Verkar som hon var gift med f.d. trummisen i dismembered.

http://sv.rilpedia.org/wiki/Fred_Estby
Citera
2017-02-07, 23:42
Medlem
Kingahzs avatar
Klart hon ska hängas ut även fast hon bytt namn, någon som vet vad hon gör idag? Jobbar hon inom socialtjänsten fortfarande?
Citera
2017-02-10, 23:06
Medlem
JustZlatans avatar
Shit är hon 40 år!? Jag trodde hon var runt 20-25 år. Varför har videon tagits bort?
Citera
2018-09-28, 20:19
Medlem
Dr_Dollars avatar
Eftersom den uppenbarligen verkar vara aktuell så, fungerande länk:
https://www.youtube.com/watch?v=ImCb-38Di1Q

Humor på högsta/lägsta nivå
Citera
2018-09-29, 06:44
Bannlyst
Vilken socialbyrå jobbar tanten på? Hon har utbildad sej 5 år för att bli socionom, och ändå vet hon inte vad en OV har för befogenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in